10 sierpnia 2012, 15:17
Autor: Antoni Żółciak
czytano: 5952 razy

40% najbardziej popularnych firm świata używa Instagrama

40% najbardziej popularnych firm świata używa Instagrama

To już nie jest sukces, to jest ogromny sukces. Instagram przedarł się nie tylko do świadomości osób indywidualnych, ale jest też na szeroką skalę wykorzystywany jako narzędzie do promocji, i to przez największe, najbardziej rozpoznawalne marki na świecie.

Instagram to najczęściej komentowana i zdecydowanie najpopularniejsza aplikacja fotograficzna, zwłaszcza od czasu, gdy pojawiła się również na Androidzie. Z programu nie korzystają tylko znajomi i przyjaciele królika, ale również poważne, światowe firmy, jak MTV, Starbucks, Nike czy Burberry. Skąd to wiemy? Ano stąd, że profile tych przedsiębiorstw są na Instagramie - a o tym, jak dużą cieszą się popularnością, świadczy raport przygotowany przez analityków z SimplyMeasured.

Instagram
Najbardziej popularne media społecznościowe wśród największych firm świata. Na pierwszym miejscu Facebook, potem Twitter, Google+, obrazkowy Pinterest i rzeczony Instagram z 40-procentowym zaangażowaniem.

Ze stu marek bijących rekordy popularności w sieciach społecznościowych, czterdzieści ma swoje konto na Instagramie. Jedynie Pinterest z mediów bazujących wyłącznie na fotografii przebija tę aplikację - ale z drugiej strony Pinterestem nie zrobimy zdjęcia, a Instagramem jak najbardziej.

Instagram
MTV, Starbucks Coffee i Burbery przodują w ilości fanów

[kn_advert]

Źródło: SimplyMeasured



www.swiatobrazu.pl