2 marca 2010, 16:22
Autor: Antoni Żółciak
czytano: 3995 razy

Canon najbardziej zaufaną marką aparatów fotograficznych w Europie

Canon najbardziej zaufaną marką aparatów fotograficznych w Europie

Firma Canon po raz dziesiąty z rzędu została uhonorowana jako marka ciesząca się największym zaufaniem europejskich klientów.

Reader's Digest Most Trusted Brands Survey 2010 od 10 lat dominuje firma Canon. Czytelnicy magazynu z 16 europejskich krajów głosowali na swoich ulubionych producentów. Respondenci z 14 państw wybrali japońską markę jako tę najbardziej zaufaną, oceniając ją w takich kryteriach, jak "Jakość", "Doskonała wartość", "Silny wizerunek" i "Zrozumienie potrzeb konsumentów". Szczegółowe informacje znajdziecie w poniższej informacji prasowej.

 

Informacja prasowa

LONDYN, 2 marca 2010 r. – Firma Canon po raz dziesiąty z rzędu została najwyżej ocenioną marką aparatów fotograficznych w Europie w dorocznej ankiecie Reader’s Digest Most Trusted Brands Survey 2010. Sondaż ten bada nastawienie europejskich konsumentów do markowych produktów i usług.

Reader’s Digest poprosił czytelników z 16 europejskich krajów — mówiących 14 językami — o nominowanie marek, którym ufają najbardziej. Głosowanie dotyczyło kilku kategorii produktów konsumenckich, w tym aparatów fotograficznych. Respondentów wylosowano z bazy danych Reader's Digest, która obejmuje 4,5 mln gospodarstw domowych w Europie, po czym przeanalizowano ponad 32 tysiące odpowiedzi.

Canon był jedną z zaledwie trzech marek nominowanych do tytułu "najbardziej zaufanej" i zdobył najwięcej głosów w 14 spośród 16 krajów. Respondenci oceniali każdą markę na podstawie czterech kryteriów: "Jakość", "Doskonała wartość", "Silny wizerunek" oraz "Zrozumienie potrzeb konsumentów".

"Dziesiąty z rzędu tytuł "najbardziej zaufanej" marki aparatów fotograficznych przyznany przez czytelników z całej Europy jest niezwykłym osiągnięciem. Canon mocno wierzy w potęgę obrazu i dostarcza klientom rozwiązania, które zachęcają do kreatywności i innowacyjności. Czujemy satysfakcję na myśl, że aż tylu czytelników Reader’s Digest uważa, iż możemy dostarczyć im produkty najwyższej jakości" — powiedział James Leipnik, dyrektor ds. komunikacji w Canon Europe.

"Zaufanie konsumentów jest niezbędne dla sukcesu marki. Utrzymanie zaufania w szybko zmieniającym się świecie to jedno z największych wyzwań dla współczesnych firm, zwłaszcza z sektora technologicznego. To, że Canon pozostaje najbardziej zaufaną marką w znacznej większości europejskich krajów, jest naprawdę godne podziwu" – powiedział Gavin Murray, regionalny dyrektor ds. reklam w Reader’s Digest.

14 krajami, w których Canon został "najbardziej zaufaną" marką aparatów fotograficznych, były Austria, Belgia, Finlandia, Francja, Niemcy, Węgry, Holandia, Portugalia, Rumunia, Rosja, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria i Wielka Brytania.

 

Źródło: Canon



www.swiatobrazu.pl