czytano: 1526 razy
Canon z nowym cyklem motywujących reklam
Canon zainwestował w nową kampanię ponad 13 milionów dolarów, co czyni z niej największe działanie marketingowe w historii firmy. Na początek możemy zobaczyć cykl filmów "No One Sees It Like You". Efekty kampanii będą widoczne w telewizji, kinach, w Internecie, w sklepach firmowych i partnerskich. Wszystkie formy wiąże ze sobą wspomniane wyżej hasło.
Jason McLean z australijskiego oddziału firmy Canon, tłumacząc założenia kampanii, mówił o konieczności pokazania użytkownikom lustrzanek i kompaktów tego, co można zrobić ze zdjęciami po ich wykonaniu. "To następny krok w podróży fotograficznej" - podkreślał szef działu obrazowania.
W pierwszym opublikowanym na Vimeo filmie skupiono się na radości, jaką niesie ze sobą drukowanie najbardziej udanych prac. Realizator pokazuje młodzieżowy zespół piłki nożnej i trenera, który fotografuje sukcesy swoich podopiecznych.
Drugi, 30-sekundowy klip koncentruje się na wzajemnej tęsknocie matki i córki. Canon pokazał, jak drukowane zdjęcia i albumy pomagają w pewnym sensie zmniejszyć dystans między oddalonymi od siebie członkami rodziny.
Za realizację kampanii odpowiedzialne są agencje Leo Burnett, Mediacom, How To Impact, Possible, Ogilvy oraz Uber.
[kn_advert]
Źródło: Marketing Mag
www.swiatobrazu.pl