14 maja 2009, 10:50
Autor: Redakcja SwiatObrazu.pl
czytano: 2879 razy

Dni Otwarte w Warszawskiej Szkole Reklamy

Dni Otwarte w Warszawskiej Szkole Reklamy

Warszawska Szkoła Reklamy zaprasza gimnazjalistów, maturzystów, rodziców i wszystkie osoby zainteresowane nauką w Szkole na Dni Otwarte, które odbędą się w 28 maja (czwartek) o godzinie 18.00 oraz 30 maja (niedziela) o godzinie 12.00.

Dni Otwarte to okazja do zapoznania się z infrastrukturą Szkoły: studiem fotograficznym, pracowniami komputerowymi, malarskimi i rysunkowymi, pracownią wizażu, a także sprzętem fotograficznym i filmowym. To również możliwość poznania wykładowców oraz słuchaczy Szkoły, zadawania im pytań i uzyskania pełnych informacji o Szkole. Dzięki pomocy pracowników sekretariatu, którzy chętnie wyjaśnią zasady indywidualnego kształtowania planu w WSR, systemu stypendialnego i systemu praktyk, opowiedzą o plenerach i kursach oraz o innych inicjatywach Szkoły, takich jak warsztaty Toster, konkursy, wystawy itp. goście Dni Otwartych otrzymają pełną wiedzę na temat WSR.

Program Dni Otwartych składać będzie się z wykładu wprowadzającego, multimedialnej prezentacji Szkoły, oprowadzania oraz indywidualnych rozmów i konsultacji.



W przypadku dodatkowych pytań:
Agnieszka Gniotek /Warszawska Szkoła Reklamy/ tel. 510 090 287, 022 644 28 58
mail: agnieszka.gniotek@szkolareklamy.pl
 

Warszawska Szkoła Reklamy
ul. Szolc-Rogozińskiego 3
02-777 Warszawa
tel./fax (22) 644 28 58
tel. (22) 855 00 50






Warszawska Szkoła Reklamy
Placówka edukacyjna założona w 1993 r. w Warszawie z inicjatywy producenta filmowego Artura Waczko, jako pierwsza komercyjna szkoła reklamy w Polsce z uprawnieniami szkoły publicznej. Początkowo pod nazwą Policealnego Studium Reklamy Handlowej instytucja działała w strukturach Fundacji Przeciw Obojętności na Rzecz Dzieci Specjalnej Troski. W 1998 r. szkoła przyjęła nazwę marketingową Warszawska Szkoła Reklamy, a od 2000 r. zarząd nad nią przejęła spółka o tej samej nazwie. Obecnie to największa i najbardziej prestiżowa placówka oświatowa w swojej branży.
Celem statutowym szkoły jest rozwój myśli naukowej w zakresie komunikacji marketingowej i promocja zawodowa młodych adeptów tej sztuki. Poza programem zajęć realizowanym w czterech specjalizacjach /grafika, fotografia, realizacja TV i strategia reklamy/ realizacja misji szkoły wyraża się poprzez organizację konferencji naukowych, warsztatów, konkursów i festiwali oraz poprzez program stypendiów dla najzdolniejszych studentów.



www.swiatobrazu.pl