Teraz jest sobota, 25 października 2014, 08:59

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 Jak zgrać film z VHS na laptopa? 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Jak zgrać film z VHS na laptopa?
Witam Grupowiczów.
Bardzo proszę o pomoc w poniższej kwestii.
Mam spory zbiór filmów nagranych na kasetach VHS, chciałbym je zapisać na jakimś bardziej trwałym nośniku (np. na płytach DVD).
Posiadam laptop DEL Latitude D610 z nagrywarką DVD. Myślałem, że może jest jakaś techniczna możliwość "zrzucenia" filmu na laptopa i nagrania go na płycie DVD.
Nie jestem profesjonalistą w tej dziedzinie więc mam nadzieję, że wyraziłem mój problem w miarę jasno.
Będę ogromnie wdzięczny za wszelkie techniczne szczegóły- jaki program, jakie urządzenie podłączyć oraz gdzie i za ile można to wszystko kupić.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Jakub

poniedziałek, 2 stycznia 2006, 13:58
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Kolego Kumbasy.
Zapewne chcemy pomóc lecz co któryś post jest o zgraniu ze źródła analogowego na nośnik cyfrowy (DVD). Proponuję bardzo obszerną lekturę Forum. A czego masz szukać ? : Kontroler FireWire (IEEE 1394), konwersja analogowo-cyfrowa, konwerter A/C. Zapraszam.
Pozdrawiam : Marian

poniedziałek, 2 stycznia 2006, 14:15
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Ja to zrobiłem w następujący sposób:
Zakupiłem tuner tv/video AverMedia na slot PCMCIA, który posiada wejścia antenowe, S-video i composite. Nagrania, które posiadałem na kasetach VHS-C zgrywałem bezpośrednio z kamery poprzez composite. Nagrania z VHS-u zgrywałem poprzez S-video. Wszystko przy pomocy Nero 6.6.
Problemy:
- jakość dość mizerna (dlatego kupiłem kamerę cyfrową)
- podczas zgrywania Nero potrafiło gubić klatki (trzeba dużo cierpliwości)