Teraz jest wtorek, 16 września 2014, 02:49

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
 Szukam Podpowiedzi 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Szukam Podpowiedzi
Witam wszystkich i prosze o pomoc.
Otóż.
Videofilmowaniem zajmuję się od dwóch lat. Jest to raczej amatorszczyzna:) ale próbuje jak tylko moge. W zeszłym roku miałem 5 wesel i kilka jakiś imprez okolicznościowych do nagrania i edycji. Moja kamera to (prosze się nie śmiać ale wydaje mi się że jak na początek była to niezła kamerka) SONY TRV-255E. Materiał obrabiam na Pinnacle studio 10 Adobe Premier i Vegas jak narazie ludzie chwala sobie moje "wypociny" i nie jest tak źle. Moj Komp pozostawia tez wiele do życzenia: ATHLON 3200 Płyta g.:EPOX8RDA+, 1GB DDR, 2x80 GB WD 8MB cach GRAF. ASUS GF 6600GT. Prawdę mowiąć mam juz kilka zamowień na wesela w tym roku i postanowiłem Założyć firmę "USłUGI KOMPUTEROWE VIDEOFILMOWANIE ORAZ PROJEKTOWANIE". Z Urzedu Pracy dostaję dofinansowanie w wysokości 1100 zł i teraz moje pytanko. Ze wzgledu ze nie wiele moge dołożyć ze swojej kieszeni w co lepiej zainwestować W dobrą kamerkę a komputer nieco ulepszyć czy moze pozostac przy tej kamerce a zainwestować w naprawde dobry komputerek. Czekam na podpowiedzi Z Góry Dziękuję!

środa, 22 marca 2006, 17:00
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Może by tak użyć "SZUKAJ"

środa, 22 marca 2006, 18:04
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dual Xeon X5482, Tyan S5397 SAS, 32GB FB-DIMM, Quadro 6000, Decklink Extreme 3D, 2xHP LP2475w + LCD 3D, HDD 8TB+RAID5 500GB, PMW-EX3, HVR-A1E, Axis dolly, car grip, KRAN kamerowy 6.4m, stereo rig, Avid+Mojo, MacBook Pro, NukeX+Ocula, UBUNTU 4 NLE :)

środa, 22 marca 2006, 18:45
Nowy
Nowy