czytano: 1718 razy
Google Analytics dla opornych (fotografów)
PhotoShelter we współpracy z Adoramą wypuściła darmowy pakiet e-booków, Google Analytics for Photographers. Jest to pomoc dla użytkowników oprogramowanie analizujące ruch na stronach internetowych, ze wskazówkami przydatnymi z punktu widzenia fotografa.
Zestaw można ściągnąć z tej witryny. Zawiera on 43-stronicową broszurę wyjaśniającą jak wykorzystać narzędzie Google do monitorowania odwiedzin naszej witryny, przykładowo prywatnej galerii internetowej. Tłumaczy zasady instalacji usługi, odczytywania i interpretacji uzyskanych danych, oraz wskazówek odnośnie do szacowania popularności strony.
W zestawie znajduje się również szybki poradnik krok po kroku, oraz tabela pomagająca odpowiedzieć na fundamentalne pytania z dziedziny marketingu. Osoby zainteresowane poruszaną w publikacji tematyką mogą zarejestrować się na http://pa.photoshelter.com/ref/WEBINARS aby uzyskać dostęp do serii internetowych seminariów autorstwa CEO firmy PhotoShelter, Allena Murabayashi. Wszystkie raporty opublikowane do tej pory przez firmę PhotoShelter można ściągnąć z tego adresu.
Źródło: PhotoShelter
www.swiatobrazu.pl