24 października 2008, 10:02
Autor: Anna Cymer
czytano: 4178 razy

Herbata w wielkim mieście - konkurs National Geographic

Herbata w wielkim mieście - konkurs National Geographic

Doskonale znany na całym świecie magazyn "National Geographic", we współpracy z producentem herbaty Dilmah zapraszają do udziału w konkursie fotograficznym, którego tematem jest herbata właśnie.

Regulamin Konkursu Fotograficznego National Geographic Traveler “Herbata w wielkim mieście”

I. ORGANIZATOR I CZAS TRWANIA KONKURSU

1.1 Organizatorem Konkursu jest Wydawnictwo G+J RBA Sp. z o.o. & Co. Sp. Komandytowa, z siedzibą przy ul. Wynalazek 4, 02-677 Warszawa zwane dalej Organizatorem.

1.2 Konkurs rozpoczyna się w dniu 14 października 2008 i trwa do 10 stycznia 2009. Terytorium wykonywania zdjęć do Konkursu przez uczestników jest obszar całego świata.

II. KATEGORIE KONKURSU

2.1 Kategorie tematyczne :
- „Herbata w wielkim mieście“ (zdjęcia nie mogą pokazywać bezpośrednio lub pośrednio jakiejkolwiek marki herbaty).

III. WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE

3.1 Uczestnikiem Konkursu może być każda osoba fizyczna zamieszkała na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w Konkursie za pisemną  zgodą rodziców lub przedstawicieli ustawowych.

3.2 W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy i przedstawiciele Organizatora oraz innych podmiotów biorących bezpośredni udział w przygotowaniu i prowadzeniu Konkursu oraz członkowie ich rodzin i osoby im najbliższe.

3.3 Zezwala się, ze względu na cechy formatu cyfrowego, na retusz fotografii, pod warunkiem, że będzie on polegał na zastosowaniu korekty globalnej, która polepsza jakość (np. nasycenie, kontrast). Nie zezwala się natomiast na stosowanie zabiegów selektywnych w celu dodawania lub odejmowania elementów, łączenia kilku fotografii lub zmiany jej oryginalnej kompozycji.

IV. ZASADY KONKURSU

4.1 Aby wziąć udział w konkursie, należy przesłać w zamkniętej kopercie oznaczonej godłem, zgłoszenie zawierające:

a) Zdjęcia na papierze fotograficznym o wymiarach 18 x 24 cm lub większe. W razie większej liczby przesyłanych zdjęć należy rozdzielić je białym papierem.

b) Własnoręcznie wypełnioną i podpisaną kartę zgłoszenia (karta zgłoszenia dostępna jest na stronach internetowych www.nationalgeographic.pl oraz www.dniherbaty.pl, zapakowaną w mniejszą kopertę oznaczoną godłem.

4.2 Każdy Uczestnik konkursu może przesłać do 5 fotografii.

4.3 Każda z przesłanych do Konkursu fotografii powinna zawierać w górnej części rewersu następujący opis:

a) Godło (znak/ symbol/ określenie identyfikujące fotografa zachowujące jego anonimowość; osoba biorąca udział w Konkursie sama nadaje sobie godło);
b) Numer telefonu,
c) Kategorię;
d) Tytuł fotografii;
e) Datę i miejsce wykonania fotografii;
f) Maksymalnie dwuzdaniowy opis fotografii.

4.4 Zgłaszane do Konkursu fotografie nie mogą być zmieniane elektronicznie, ani w żaden inny sposób, z zastrzeżeniem punktu 3.3. Nie można także dokonywać fotomontaży.

4.5 Nie mogą być zgłaszane do Konkursu fotografie publikowane wcześniej na łamach magazynu National Geographic Polska lub wykonane na zlecenie National Geographic Polska.

4.6 Zgłaszane do Konkursu fotografie nie mogą być wcześniej nagradzane w żadnym innym konkursie fotograficznym.

4.7 Zgłoszenie należy przesłać na adres Organizatora podany w pkt 1.1. Na kopercie należy umieścić napis: „Herbata“.

4.8 Zgłoszenia będą przyjmowane od 14 października 2008 roku do 10 stycznia 2009 roku. Decyduje data stempla pocztowego.

4.9 Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia lub zagubienie zgłoszenia podczas transportu.

4.10 Uczestnik Konkursu podpisując kartę oświadcza, iż przysługują mu wyłączne i nieograniczone prawa autorskie do nadesłanych fotografii oraz że wszystkie osoby widniejące na fotografiach wyrażają zgodę na ich opublikowanie oraz publiczną ekspozycję. Ponadto oświadcza, że w przypadku otrzymania nagrody lub wyróżnienia w Konkursie, wyraża zgodę na wielokrotne, nieodpłatne publikowanie nagrodzonych fotografii oraz opublikowanie jego imienia, nazwiska, miejscowości zamieszkania w materiałach promocyjnych związanych z Konkursem, w wydawnictwach oraz na stronach internetowych National Geographic Society, Organizatora oraz Głównego Partnera, a także na ich wykorzystywanie w celach promocyjnych i marketingowych Organizatora i Głównego Partnera (Dilmah), w tym w szczególności na utrwalanie i zwielokrotnianie fotografii każdą techniką, w tym m. in. drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, cyfrową, audiowizualną, na jakichkolwiek nośnikach, bez ograniczeń, co do ilości i wielkości nakładu, a także rozpowszechnianie fotografii poprzez publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w szczególności w sieciach komputerowych, Internecie i Intranecie oraz telefonach komórkowych.

4.11 W przypadku, gdyby oświadczenie Uczestnika Konkursu, o którym mowa w punkcie 4.10, okazało się niezgodne ze stanem faktycznym i/lub prawnym, Uczestnik Konkursu automatycznie traci prawo do nagrody, a za ewentualne roszczenia osób trzecich związane w szczególności z prawami do przesłanych fotografii, będzie on w pełni i wyłącznie odpowiedzialny.

V. OCENA I NAGRODY

5.1 Oceny nadesłanych na konkurs prac we wszystkich kategoriach biorąc m.in. pod uwagę ich jakość, oryginalność, wyjątkowość, dokona Jury powołane przez Organizatora.

5.2 Spośród nadesłanych fotografii Jury wybierze półfinalistów.

5.3 Każdy z półfinalistów powinien w ciągu siedmiu dni od daty otrzymania informacji
o zakwalifikowaniu się do półfinału przesłać na adres Organizatora podany w pkt 1.1 negatyw, diapozytyw lub pliki cyfrowe swojej fotografii.

Uwaga: W przypadku wysyłki plików cyfrowych prosimy o uwzględnienie następującej specyfikacji:
• format: JPG (najmniejsza kompresja/ najlepsza jakość),
• kolory w standardzie: RGB,
• rozdzielczość: min 300 dpi (18 x 24 cm).

5.4 Organizatorowi przysługuje prawo zatrzymania nadesłanych na Konkurs fotografii, negatywów, diapozytywów, plików cyfrowych.

5.6 Jury biorąc pod uwagę jakość, oryginalność, wyjątkowość nadesłanych prac dokona wyboru finalistów Konkursu i przyzna:
a) 1 miejsce w konkursie;
b) 2 miejsce w konkursie;
c) 3 miejsce w konkursie.

5.7 Laureaci konkursu otrzymają następujące nagrody:

Za 1 miejsce:
- 7-dniowy wyjazd dla jednej osoby na Sri Lankę w towarzystwie fotografa National Geographic (objazd, warsztaty);

Za 2 miejsce:
- komputer MacBook marki Apple (MacBook 13,3"/2.1GHz),
- oprogramowanie do zarządzania zdjęciami (przechowywanie i obróbka) Aperture 2;

Za 3 miejsce:
- iPoda Touch 16GB 2nd gen.

5.8 Jury zastrzega sobie prawo do innego podziału nagród, a także do nie przyznania nagrody za dane miejsce.

5.9 Decyzje podjęte przez Jury są ostateczne i prawnie wiążące dla wszystkich uczestników Konkursu.

5.10 Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni telefonicznie o sposobie odbioru nagrody do dnia 31 stycznia 2009 r.

5.11 Zwycięzcy Konkursu są zobowiązani uiścić należny podatek od wygranej w wysokości zgodnej z przepisami Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (tj. 10% wartości nagrody), który zostanie pobrany przez Organizatora i odprowadzony na konto właściwego Urzędu Skarbowego.

5.12 Warunkiem wydania nagrody przez Organizatora jest opłacenie przez Zwycięzcę  należnego podatku od wygranej określonego w pkt. 5.11.

5.13 Zwycięzcy Konkursu przy odbiorze nagród są zobowiązani do złożenia pisemnego oświadczenia, że nie są osobami, o których mowa w pkt. 3.2 Regulaminu.

5.14 Za wygrane nagrody rzeczowe nie przysługuje ekwiwalent pieniężny ani rzeczowy.

5.15 Nagrody nie odebrane do 1 kwietnia 2009 przepadają.

5.16 W przypadku, gdy Zwycięzca nie spełni warunków opisanych w punktach 5.11, 5.12 lub 5.13 lub nie odbierze nagrody w terminie wyznaczonym przez Organizatora, nagrody przepadają.

VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

6.1 Regulamin niniejszego Konkursu dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej www.nationalgeographic.pl oraz www.dniherbaty.pl.

6.2 Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, jeżeli nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w konkursie.

6.3 Osoby, które nie spełnią któregokolwiek z wymogów określonych w niniejszym Regulaminie lub podadzą nieprawdziwe informacje, zostaną automatycznie zdyskwalifikowane.

6.4 W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego, a w szczególności art.919-921 KC.

6.5 Nadesłane na Konkurs dane osobowe uczestników będą przetwarzane przez Organizatora, National Geographic Society w Waszyngtonie (USA) oraz Głównego Partnera (Dilmah) w celu wykonania ich obowiązków związanych z Konkursem oraz dla celów marketingowych związanych z ofertami Towarzystwa National Geographic oraz Głównego Partnera. Uczestnicy Konkursu będą otrzymywać informacje handlowe również środkami komunikacji elektronicznej przez wyżej wymienione podmioty na podane adresy elektroniczne. Dane będą chronione zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (DZ. U. Nr 133/97, poz. 883). Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, w tym celu powinni skontaktować się oni z Organizatorem, który jest administratorem danych
w rozumieniu Ustawy o Ochronie Danych Osobowych (DZ. U. Nr 133/97, poz. 883). Podanie danych jest dobrowolne.

6.6 Dokonując zgłoszenia konkursowego, Uczestnik potwierdza, że wyraża zgodę na zasady Konkursu zawarte w niniejszym Regulaminie.

Zapraszamy do pobrania karty zgłoszeniowej 



www.swiatobrazu.pl