III edycja konkursu "Foto Walki"

III edycja konkursu "Foto Walki"

Serwis www.fotowalki.pl i Red Ghost Sp. z o.o. zapraszają do udziału w trzeciej edycji ogólnopolskiego konkursu fotograficznego na najlepsze zdjęcie, pokazujące sporty walki.


p>Regulamin III Ogólopolskiego Konkursu Fotograficznego „FOTO WALKI”

1. Postanowienia ogólne

1.1. Organizatorami Ogólnopolskiego Konkursu Fotograficznego – Foto Walki są: Serwis www.fotowalki.pl, Red Ghost Sp. Z o.o.

1.2. Jednostką odpowiedzialną za administrowanie konkursem jest portal www.fotowalki.pl oraz Red Ghost sp. Z o.o.

1.3. Konkurs będzie trwał od 26.10.2009 roku do 15 września 2010 roku. Zostanie zakończony wystawą w 2010 roku w Fabryce Trzciny w Warszawie. O dokładnym terminie uczestnicy zostaną powiadomieni drogą elektroniczną, a także na stronie w News i Forum. Dokładny termin zostanie podany po ogłoszeniu wyników.

1.4. Komunikaty i informacje na temat konkursu publikowane będą na stronach www.fotowalki.pl, www.sdw.pl, www.sztukiwalki.pl oraz www.radiodlaciebie.pl, www.fightsport.pl
Wszelkie pytania dotyczące konkursu należy kierować drogą elektroniczną na adres: admin@fotowalki.pl

2. Cel konkursu


2.1. Prezentacja i promocja zawodników sportów i sztuk walki, zarówno najlepszych jak i początkujących.

2.2. Dokumentacyjna i artystyczna prezentacja sportów i sztuk walki.

2.3. Promocja i popularyzacja wydarzeń związanych ze sportami i sztukami walk, ich propagowanie w serwisach internetowych w wydawnictwach i materiałach promocyjno-reklamowych realizowanych przez Organizatorów.

2.4. Promocja sportów i sztuk walk w Polsce.

2.5. Prezentacja różnorodności i odmienności sztuk walki.

2.6. Promocja zawodowych i młodych twórców fotografików.

3. Tematy konkursu

Tematem zdjęć są wszystkie osoby oraz wydarzenia związane ze sportami i sztukami walki. Głównym tematem są zawodnicy, zarówno w czasie zawodów, turniejów, ale również w okresie przygotowań, treningów i szkoleń. Przedmiotem zdjęć mogą być również wszystkie inne osoby uprawiające sporty i sztuki walki, uczniowie, młodzi adepci, trenerzy, mistrzowie, a także sędziowie.

4. Zasady konkursu

4.1. W konkursie może wziąć udział każdy fotografujący niezależnie od wieku.

4.2. Każdy uczestnik konkursu może nadesłać maksymalnie 9 prac
(każdy uczestnik konkursu, oprócz 9 prac zgłoszonych do konkursu, może również prezentować dowolną ilość własnych prac poza konkursem na łamach serwisu www.fotowalki.pl Wszystkie prace, zarówno zgłoszone do konkursu i poza konkursem mogą być oceniane przez internautów).
W III edycji konkursu nie mogą brać udziału prace zgłaszane w pierwszej i drugiej edycji konkursu Foto Walki.

4.3. Zdjęcia do konkursu można zgłaszać bezpośrednio na stronie www.fotowalki.pl poprzez założenie konta i dodanie pracy, aby dodać pracę trzeba być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem. Zdjęcia umieszczane na stronie muszą być zmniejszone do 500 kB, natomiast uczestnicy Konkursu zakwalifikowani do II etapu będą zobowiązani do przesłania prac w rozmiarze umożliwiającym wydruk w formacie 50x70 cm na adres wskazany przez organizatorów w ciągu 7 dni od otrzymania e-maila potwierdzającego zakwalifikowanie do II etapu. Mail musi zawierać następujące dane: imię i nazwisko, telefon kontaktowy, adres.

4.4. Umieszczenie zdjęcia w konkursie, na łamach serwisu www.fotowalki.pl odbywa się po zatwierdzeniu przez moderatorów serwisu, najpóźniej po upływie 3 dni od zgłoszenia.

4.5. Serwis www.fotowalki.pl zastrzega sobie prawo do zmiany rozdzielczości zdjęcia opublikowanego na swojej stronie.

4.6. Na prośbę autora fotografia może być wycofana z udziału w konkursie, pod warunkiem, że prośba taka będzie przesłana drogą elektroniczną.

4.7. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do nieodpłatnego wykorzystania wszystkich nadesłanych fotografii w pismach i w publikacjach związanych z konkursem oraz w innych celach promocyjno-reklamowych, oraz na wystawie Foto Walki.

5. Przebieg konkursu

5.1. Konkurs trwa od 26.10.2009 do 15.09.2010.

5.2. Konkurs składa się z trzech rund:

1 runda – 26.10.2009 – 15.09.2010– nadsyłanie prac oraz wstępna selekcja przez moderatorów, polegająca na dopuszczeniu do konkursu prac o wysokim poziomie artystycznym

2 runda – 15.09 – 30.09.2010 - wyłonienie 50 najlepszych prac spośród zdjęć zaakceptowanych w 1 rundzie. Ogłoszenie wyników 2 rundy nastąpi do 10.10.2010 na www.fotowalki.pl
Autorzy 50 najlepszych prac zostaną powiadomieni droga mailową.
(na wystawie mogą być prezentowane zdjęcia pozakonkursowe, zaakceptowane przez Zespół Foto Walki, ilość prac prezentowanych może ulec zmianie; zwiększeniu, lub zmniejszeniu w przypadku zbyt małej ilości zdjęć o wysokim poziomie artystycznym)

3 runda – 10.10 – 15.10.2010 - przekazanie prac pod obrady jury i wybranie spośród nich trzech najlepszych. Ogłosznie wyników 3 rundy nastąpi 15.10.2010.

Wręczenie nagród odbędzie się w czasie Wernisażu i wystawy, w dniu otwarcia wystawy FotoWalki w Fabryce Trzciny w Warszawie

5.3. Informacja o zwycięzcach i krótka relacja z odebrania nagrody będzie opublikowana w formie artykułu na stronie www.fotowalki.pl, w miesięczniku „Sport dla wszystkich”, w dwumiesięczniku „Sztuki Walki”, miesięczniku „Foto”, na wystawie „Foto Walki”. Informacje dotyczące konkursu i zwycięzców mogą zostać podane do wiadomości na antenie rozgłośni radiowej „Radio dla Ciebie”, oraz na stronach partnerów medialnych.

5.4. Za wybranie najlepszych zdjęć będzie odpowiadać jury konkursu powołane przez zespół serwisu www.fotowalki.pl

6. Wykorzystanie zdjęć i ochrona praw osobowych


6.1. Zdjęcia nadesłane na konkurs nie tracą praw autorskich, są nadal własnością autora. Serwis www.fotowalki.pl ma prawo publikować je na łamach swojego portalu, w miesięczniku „Sport dla wszystkich”, „Sztuki walki”, miesięczniku „Foto” i na wystawie „Foto walki” może podać do wiadomości na antenie rozgłośni radiowej „Radio dla Ciebie”, oraz na stronach partnerów medialnych. Prace zakwalifikowanych autorów mogą zostać użyte do promocji Wystawy, np.: okładka katalogu Foto walki i zaproszenia, nadesłane prace i zakwalifikowane na Wystawę, mogą być prezentowane podczas innych wystaw i imprez sportowych, odpowiadających tematyce konkursu.

6.2. Biorący udział w konkursie uczestnik potwierdza, że wyraża zgodę na zasady Konkursu zawarte w niniejszym regulaminie.

6.3. Dane osobowe uczestników konkursu będą przetwarzane wyłącznie do celów związanych z organizowaniem konkursu przy zachowaniu zasad określonych w ustawie o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr101, poz. 926).

7. Nagrody

Nagrody:
1 miejsce 1500 zł, puchar i dyplom
2 miejsce 1000 zł, puchar i dyplom
3 miejsce 500 zł, puchar i dyplom

8. Postanowienia końcowe

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.


Dostęp do pełnej treści serwisu www.SwiatObrazu.pl jest bezpłatny - wymagane jest jednak zalogowanie do serwisu. Logowanie wymagane jest również do dodawania komentarzy.

Rejestracja 

dla nowych użytkowników

 

Jeżeli jeszcze nie jesteś zarejestrowany, zapraszamy do wypełnienia krótkiego formularza rejestracyjnego.

 

 

Logowanie 

dla użytkowników SwiatObrazu.pl

 

E-mail: 

 

Hasło:  

 

Zapomniałeś loginu lub hasła?

Problemy z logowaniem

 

DLACZEGO WARTO SIĘ ZAREJESTROWAĆ DO SERWISU SWIATOBRAZU.PL?

Przy pierwszej rejestracji otrzymasz od nas powitalny prezent: Pełną wersję podręcznika "Świat barw w fotografii cyfrowej".

A poza tym otrzymujesz bezpłatny stały dostęp do:

  • wszystkich artykułów opublikowanych w serwisie swiatobrazu.pl;
  • mechanizmów galerii swiatobrazu.pl
  • forów dyskusyjnych;
  • prezentów dla zarejestrowanych Czytelników;
  • codziennego newslettera informacyjnego;
  • swojego profilu osobistego, w którym będziesz mógł zarządzać galeriami, komentarzami, zdjęciami w konkursach itp.

Czas rejestracji - ok. 1 min.

Uwaga

Podczas rejestracji nie zbieramy żadnych szczegółowych danych personalnych i teleadresowych. W każdej chwili możecie usunąć trwale i bezpowrotnie dane dotyczące Waszego konta i zrezygnować ze statusu zarejestrowanego Czytelnika i wszystkich usług bezpłatnych swiatobrazu.pl. Przed rejestracją prosimy o zapoznanie się z regulaminem