Invision Agency, czyli jak Associated Press chce poskromić Getty Images

Invision Agency, czyli jak Associated Press chce poskromić Getty Images

Getty Images w czasach cyfrowych jest absolutnym królem, przyćmiewającym możliwości fotograficznych gigantów przeszłości. Associated Press zdecydowało jednak przejść do ofensywy, uruchamiając Invision Agency. Będzie detronizacja?


Od 1995 Mark Getty i Jonathan Klein konsekwentnie budowali markę, która wyrosła na niekwestionowanego lidera rynku. Getty Images jest obecnie agencją prasową i stockową, dysponującą ponad 80 milionami fotografii oraz ilustracji. W jej archiwach znajduje się ponadto ponad 50 tysięcy godzin materiału filmowego. Getty obejmuje kilka rynków, od reklamy i designu, przez druk i wydawnictwa online, aż po klientów korporacyjnych. W czasach, kiedy masowo zwalnia się fotoreporterów z redakcji, a zwykły Kowalski ze smartfonem jest w stanie wykonać zdjęcie o jakości wystarczającej do publikacji, "stare" agencje mają problem z utrzymaniem swojej pozycji na rynku.


Dostęp do pełnej treści serwisu www.SwiatObrazu.pl jest bezpłatny - wymagane jest jednak zalogowanie do serwisu. Logowanie wymagane jest również do dodawania komentarzy.

Rejestracja 

dla nowych użytkowników

 

Jeżeli jeszcze nie jesteś zarejestrowany, zapraszamy do wypełnienia krótkiego formularza rejestracyjnego.

 

 

Logowanie 

dla użytkowników SwiatObrazu.pl

 

E-mail: 

 

Hasło:  

 

Zapomniałeś loginu lub hasła?

Problemy z logowaniem

 

DLACZEGO WARTO SIĘ ZAREJESTROWAĆ DO SERWISU SWIATOBRAZU.PL?

Przy pierwszej rejestracji otrzymasz od nas powitalny prezent: Pełną wersję podręcznika "Świat barw w fotografii cyfrowej".

A poza tym otrzymujesz bezpłatny stały dostęp do:

  • wszystkich artykułów opublikowanych w serwisie swiatobrazu.pl;
  • mechanizmów galerii swiatobrazu.pl
  • forów dyskusyjnych;
  • prezentów dla zarejestrowanych Czytelników;
  • codziennego newslettera informacyjnego;
  • swojego profilu osobistego, w którym będziesz mógł zarządzać galeriami, komentarzami, zdjęciami w konkursach itp.

Czas rejestracji - ok. 1 min.

Uwaga

Podczas rejestracji nie zbieramy żadnych szczegółowych danych personalnych i teleadresowych. W każdej chwili możecie usunąć trwale i bezpowrotnie dane dotyczące Waszego konta i zrezygnować ze statusu zarejestrowanego Czytelnika i wszystkich usług bezpłatnych swiatobrazu.pl. Przed rejestracją prosimy o zapoznanie się z regulaminem