20 kwietnia 2010, 15:59
Autor: Antoni Żółciak
czytano: 3790 razy

JESTEM NIKON - kampania promująca nowe kompakty

JESTEM NIKON - kampania promująca nowe kompakty

Jakiś czas temu w serwisach plotkarskich pojawiały się "luźne karteczki", zaczynające się od słów "Je suis... (Jestem...)". Już wtedy większość komentarzy wskazywała na nową kampanię reklamową firmy Nikon, głównie ze względu na kolorystykę "pojawiających się" grafik.

Jeśli śledzicie portale plotkarskie, to pewnie z tym pomysłem spotkaliście się już jakiś czas temu. Firma Nikon poinformowała o zbliżającym się rozpoczęciu polskiej wersji kampanii "JESTEM NIKON". Od 20 kwietnia w Internecie i prasie (a od maja w telewizji) będą pojawiać się różne wariacje powyższego hasła. Mają one sugerować emocje, przeżywane przez fotografujących w trakcie robienia zdjęć. W reklamach wziął udział znany piosenkarz, Robbie Williams. Ze szczegółami zapoznacie się studiując niżej zamieszczony komunikat prasowy, a pierwszy promocyjny film możecie oglądać na jestemnikon.pl.

Informacja prasowa

                   
Warszawa, 20 kwietnia 2010 r.

Nikon startuje w Polsce z kampanią
"JESTEM NIKON"

NIKON Polska rozpoczyna międzynarodową kampanię reklamową pod hasłem "JESTEM NIKON". Celem kampanii, w której bierze udział brytyjski wokalista Robbie Williams, jest budowa wizerunku marki NIKON jako producenta oferującego najwyższej jakości sprzęt fotograficzny, umożliwiający każdemu użytkownikowi uwiecznienie najważniejszych chwil w życiu. Kampania obejmie: telewizję, prasę branżową i lifestyle, Internet, kina w największych miastach oraz wybrane punkty sprzedaży na terenie całego kraju. Kampania startuje 20 kwietnia i portwa do lipca br. Komunikację wspiera dedykowana strona internetowa www.jestemnikon.pl.

W kampanii wykorzystywane są wariacje głównego hasła "JESTEM NIKON" (np. JESTEM ATRAKCYJNY, JESTEM DZIELNA, JESTEM ROZRYWKOWY, JESTEM SUPERZOOMEM, itp.) nawiązujące do emocji przeżywanych przez fotografujących i obrazujące  sytuacje, w jakich aparaty mogą towarzyszyć użytkownikom każdego dnia.
W kilkunastu kreacjach reklamowych prezentowane są modele COOLPIX S3000 i COOLPIX S8000. Różnokolorowe layouty utrzymane są w kolorystyce najnowszych aparatów kompaktowych NIKON COOLPIX.

"Działania wizerunkowe realizowane w Polsce są częścią międzynarodowego projektu obejmującego głównie kraje europejskie. W kampanii wykorzystywane są aparaty kompaktowe, które dzięki poręcznym rozmiarom stały się nieodłączną częścią naszego codziennego życia. Dzięki nim w łatwy i szybki sposób możemy uwiecznić najważniejsze dla nas chwile, przeżycia oraz wyrazić własną osobowość." - powiedziała Magdalena Michalska-Szmidt, kierownik marketingu NIKON Polska.

Kampanię "JESTEM NIKON" rozpoczynają w Polsce działania w Internecie. Na dedykowanej stronie www.jestemnikon.pl użytkownicy znajdą m.in. multimedialne materiały związane kampanią oraz informacje o sprzęcie fotograficznym marki NIKON. Na stronie będą prezentowane także zdjęcia wykonane aparatami NIKON umieszczone na popularnych portalach społecznościowych, takich jak Flickr.

W ramach kampanii telewizyjnej, która rozpocznie się w maju, prezentowane będą spoty reklamowe w największych stacjach i na kanałach tematycznych. Kampanii towarzyszyć będą rówież działania dodatkowe: konkurs organizowany wspólnie przez firmę NIKON i markę odzieżową Troll oraz zabawa dla internautów na portalu Fotopolis.pl.

Kreacje reklamowe przygotowała niemiecka agencja Jung von Matt/Spree. Dodatkowe kreacje na polski rynek opracowała agencja Walk The Line. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

 

 

Źródło: Nikon



www.swiatobrazu.pl