czytano: 2256 razy
Najciekawsze fotografie reklamowe tygodnia
Fotografia ilustracyjna i reklamowa to specyficzne rodzaje fotografii. Charakteryzują się m.in. tym, że nie są produktem skończonym, ale półproduktem, który następnie jest wykorzystywany przez grafików oraz umieszczany w różnych kontekstach. Wyróżniające się obrazy powstają dzięki połączeniu doskonałego warsztatu, techniki i kreatywnego pomysłu. Jednak nawet te najciekawsze często pozostają niezauważone w zalewie zdjęć, które codziennie do nas docierają.
[kn_free]
Jeszcze nie tak dawno, niezależnie od tego, czy fotografia produktu miała przedstawiać plastry cebuli na talerzu, czy kostium kąpielowy opięty na idealnym ciele modelki, zadaniem fotografa było stworzenie dokładnego i atrakcyjnego wizerunku danego przedmiotu. Nie było miejsca na fotografię koncepcyjną, ani na wmawianie odbiorcy, że zdjęcie nie jest pozowane. Obecnie coraz częściej zdjęcie reklamowe ma obrazować ideę. Efekt końcowy ma być taki, żeby odbiorcę wprowadzić niczym Alicję do surrealistycznej krainy wizualnych czarów.
Ze szczepionką przeciw grypie zima przestaje być groźna
Podróż może przyjąć nieoczekiwany obrót i zakończyć się wizytą w szpitalu – Groupama zapewnia ubezpieczenie zdrowotne za granicą
Gdy złapiesz przeziębienie, wszyscy będziemy złapani
Wykluczenie może dotyczyć każdego. Fundacja Abbé Pierre, której celem jest pomoc najuboższym, bezdomnym i uchodźcom
www.swiatobrazu.pl