Szokujący retusz na fotografiach reklamowych

Szokujący retusz na fotografiach reklamowych

Fotograficzny retusz ma różne oblicza. Retusz może służyć urzeczywistnianiu wizji fotografa, łączeniu kliku ujęć, dorysowaniu nowych elementów – o czym przekonuje nas Becci Manson, która walczy o dobrą reputację zawodowych retuszerów. Retusz bywa również wykorzystywany do tworzenia nieprawdziwego, zbyt doskonałego wizerunku aktorów, modelek oraz innych osób świata mediów. Nadmierna obróbka graficzna w fotografii reklamowej może również wprowadzić w błąd potencjalnych konsumentów, co już niejednokrotnie doprowadziło do wycofania reklam choćby takich firm jak Procter & Gamble czy L'Oreal. Studio Rare Digital Art. przygotowało kilka znakomitych filmów, pokazujących zdjęcia przed i po wraz z całym procesem obróbki cyfrowej.


Rare Digital Art, założone przez Elizabeth Moss specjalizuje się w retuszu fotografii i istnieje od 15 lat. Lista klientów studia jest imponująca. Znajdziemy na niej klientów reprezentujących m.in. takie marki jak: Adidas, Nike, H & M, Lexus, Louis Vuitton, Christian Lacroix, Max Mara, Sony, Versace, Tiffany & Co., Tom Ford, Yves Saint Laurent, W Magazine, Vanity Fair, Allure, Vogue, Elle, GQ, Marie Claire, New York Times, Numero czy David Lachapelle.
 
Reklama

 


Dostęp do pełnej treści serwisu www.SwiatObrazu.pl jest bezpłatny - wymagane jest jednak zalogowanie do serwisu. Logowanie wymagane jest również do dodawania komentarzy.

Rejestracja 

dla nowych użytkowników

 

Jeżeli jeszcze nie jesteś zarejestrowany, zapraszamy do wypełnienia krótkiego formularza rejestracyjnego.

 

 

Logowanie 

dla użytkowników SwiatObrazu.pl

 

E-mail: 

 

Hasło:  

 

Zapomniałeś loginu lub hasła?

Problemy z logowaniem

 

DLACZEGO WARTO SIĘ ZAREJESTROWAĆ DO SERWISU SWIATOBRAZU.PL?

Przy pierwszej rejestracji otrzymasz od nas powitalny prezent: Pełną wersję podręcznika "Świat barw w fotografii cyfrowej".

A poza tym otrzymujesz bezpłatny stały dostęp do:

  • wszystkich artykułów opublikowanych w serwisie swiatobrazu.pl;
  • mechanizmów galerii swiatobrazu.pl
  • forów dyskusyjnych;
  • prezentów dla zarejestrowanych Czytelników;
  • codziennego newslettera informacyjnego;
  • swojego profilu osobistego, w którym będziesz mógł zarządzać galeriami, komentarzami, zdjęciami w konkursach itp.

Czas rejestracji - ok. 1 min.

Uwaga

Podczas rejestracji nie zbieramy żadnych szczegółowych danych personalnych i teleadresowych. W każdej chwili możecie usunąć trwale i bezpowrotnie dane dotyczące Waszego konta i zrezygnować ze statusu zarejestrowanego Czytelnika i wszystkich usług bezpłatnych swiatobrazu.pl. Przed rejestracją prosimy o zapoznanie się z regulaminem