Warsztaty Toster w lutym

Warsztaty Toster w lutym

Warszawska Szkoła Reklamy zaprasza do udziału Tosterze: bezpłatnych, otwartych warsztatach branżowych. Tym razem ogłoszono program lutowych spotkań - zapisy trwają.


Warszawska Szkoła Reklamy uruchomiła w listopadzie cykl branżowych Warsztatów Otwartych w Warszawskiej Szkole Reklamy pod wspólną nazwą Toster* WorkshopWSR, który trwać będzie przez cały rok akademicki 2008/2009.
Warsztaty przeznaczone są zarówno dla słuchaczy szkoły, jak i innych osób interesujących się tworzeniem i produkcją różnorodnych (nie tylko stricte reklamowych!) form graficznych, fotograficznych, filmowych oraz z zakresu planowania strategicznego. Taka tematyka określona jest w związku z czterema specjalizacjami (fotografia, grafika, realizacja obrazu telewizyjnego i filmowego, strategia reklamy) jakie realizowane są w Warszawskiej Szkole Reklamy.

Zadaniem warsztatów jest realizacja konkretnych projektów (wzbogacających portfolio uczestników), a cykl ich tworzenia (zawsze w ciągu jednego dnia!) jest pretekstem i materiałem do rozwijania ściśle określonych umiejętności kreatywnych, ale też kompetencji zawodowych. Zajęcia są dokładnie sprofilowane i ukierunkowane (monograficzne).

Warsztaty poświęcone są różnorodnej tematyce, dającej się jednak uporządkować specjalizacyjnie:

GrafoSter
? to spotkania z wybitnymi grafikami, typografami, projektantami stron internetowych i rysownikami, przede wszystkim młodego pokolenia, wielokrotnie nagradzanymi w konkursach, którzy są aktywni zawodowo i projektują na zlecenia największych firm i prestiżowych instytucji kultury.

FotoSter
? jest szansą realizacji sesji fotograficznych: portretowych, modowych, reklamowych itp. z najwybitniejszymi fotografami działającymi komercyjnie i realizującymi się na polu artystycznym, którzy współpracują ze znaczącymi klientami w branży, a jednocześnie mają na koncie wystawy indywidualne w Polsce i zagranicą, udział w festiwalach fotograficznych i nagrody w prestiżowych konkursach.

FilmoSter ? to możliwość realizacji sesji filmowych, działań produkcyjnych i zadań operatorskich, przede wszystkim w zakresie filmu reklamowego pod okiem aktywnych zawodowo specjalistów.

StratoSter ?  obejmuje zaawansowane planowanie kampanii reklamowych i promocyjnych, działań związanych z ambint mediami i marketingiem wirusowym, a także wieloma innymi niestandardowymi zagadnieniami w świecie reklamy. 

Workshopy prowadzą wyłącznie praktycy ? wybitne osobowości twórcze w swoich branżach. Dzielą się własnymi doświadczeniami zawodowymi i uczą tego, czego oczekują od swoich przyszłych pracowników, współpracowników, partnerów zawodowych i klientów.

Workshopy realizowane są w doskonale wyposażonych salach wykładowych oraz pracowniach komputerowych Warszawskiej Szkoły Reklamy (ul. Szolc-Rogozińskiego 3, Warszawa). Sesje fotograficzne I filmowe przygotowane we współpracy z Dicam Sp. z o.o. odbywają się w Studio NM przy ul. Karolkowej 28 w Warszawie.


Program TOSTER WorkshopWSR w lutym:

StratoSter 6 luty 2009 r. godz. 9.00 STRATEGIA REKLAMY i PR

TOMASZ TURZYŃSKI - Organizacja konferencji prasowej

(miejsce: WSR)

Tomasz Turzyński jest account directorem w firmie On Board PR. Związany z rynkiem PR od 2001 r. Współpracował przy projektach realizowanych dla m.in. firmy farmaceutycznej Pfizer, koncernu U.S.Steel, Grupy Żywiec. W On Board PR kieruje zespołem realizującym kampanie i projekty dla koncernu Unilever, Instytutu Flory, firmy farmaceutycznej Adamed, Unii Farmaceutów - Właścicieli aptek (Ogólnopolski Program na rzecz bezpiecznego stosowania leków oraz działania Public Affairs and Lobbing).

GrafoSter 27 luty 2009 r. godz. 9.00 REALIZACJA GRAFICZNA

Jakub Stępień (Studio Hakobo) ? MINI-MAX ID. Czyli jak stworzyć własny system identyfikacji wizualnej

(miejsce: WSR)

Jakub Stępień (rocznik 1976) należy do czołówki młodych polskich twórców. Jako jedyny Polak znalazł się w prestiżowym amerykańskim kompendium New Masters of Poster Design, John Foster, Rockport Publishing ? wydawnictwie prezentującym 50 najlepszych grafików-plakacistów świata. Hakobo został też doceniony przez holenderskie wydawnictwo Items, które poświęciło mu artykuł oraz prezentację prac. Z kolei paryska agencja Young & Rubicam zaprosiła go do stworzenia designu francuskiej kampanii Wyborowej (2004/2005), w ramach której zaprojektował bilbordy oraz limitowaną serię butelek. W Polsce rok temu twórca znalazł się na okładce jedynego w kraju designerskiego pisma 2+3D, w którym też ukazała się obszerna prezentacja, podsumowująca jego osiągnięcia.

Współpracuje z najważniejszymi instytucjami sztuki w Polsce (m.in. Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie, krakowskim Bunkrem Sztuki, Muzeum Sztuki w Łodzi) tworząc dla nich plakaty i katalogi wystaw oraz współpracując przy aranżacji ekspozycji. Dla Łódź Biennale 2006 stworzył kompleksową identyfikację wizualną: od pinów, ołówków i naklejek, po billboardy i citylighty funkcjonujące w całej Polsce. Współtworzył też programowo pierwszy w Polsce festiwal designu ? Łódź Design 2007, kreując dla niego spójną identyfikację.

Zasady uczestnictwa w Warsztatach:


1.       Publikacja planu Warsztatów na dany miesiąc następuje najpóźniej do 15 dnia miesiąca poprzedzającego

2. Zajęcia odbywają się w małych grupach, a ich liczebność określa prowadzący przed rozpoczęciem zajęć. Liczebność grup nie podlega negocjacji.

3.       Zapisy na zajęcia (wyłącznie przez stronę internetową www.szkolareklamy.pl) polegają na wypełnieniu krótkiego formularza internetowego i zamykane są na 5 dni przed datą warsztatu (zawsze będzie to niedziela, godzinna 24.00)

4.       Lista uczestników zakwalifikowanych do uczestnictwa w warsztacie publikowana jest w poniedziałek poprzedzający warsztat (a więc na 5 dni wcześniej) w godzinach popołudniowych na stronie internetowej www.szkolareklamy.pl

5.       Udział w zajęciach jest bezpłatny, a dla Słuchaczy WSR nieobowiązkowy

6.       Udział w Warsztatach można odwołać z ważnych powodów, jednak nie późnij niż na 2 dni przed datą ich rozpoczęcia.

7. W przypadku powstania wolnych miejsc na Warsztatach w wyniku odwołania udziału przez któregoś z uczestników, sekretariat WSR poinformuje o tym telefoniczne osoby z listy rezerwowej

8.       Nieusprawiedliwione niestawienie się na Warsztacie uniemożliwia Słuchaczom WSR udział w kolejnych workshopach w danym semestrze

7.       Po zakończeniu Warsztatu każdy uczestnik otrzymuje specjalny certyfikat uczestnictwa (a Słuchacze WSR dodatkowo wpis do indeksu)
 


Dostęp do pełnej treści serwisu www.SwiatObrazu.pl jest bezpłatny - wymagane jest jednak zalogowanie do serwisu. Logowanie wymagane jest również do dodawania komentarzy.

Rejestracja 

dla nowych użytkowników

 

Jeżeli jeszcze nie jesteś zarejestrowany, zapraszamy do wypełnienia krótkiego formularza rejestracyjnego.

 

 

Logowanie 

dla użytkowników SwiatObrazu.pl

 

E-mail: 

 

Hasło:  

 

Zapomniałeś loginu lub hasła?

Problemy z logowaniem

 

DLACZEGO WARTO SIĘ ZAREJESTROWAĆ DO SERWISU SWIATOBRAZU.PL?

Przy pierwszej rejestracji otrzymasz od nas powitalny prezent: Pełną wersję podręcznika "Świat barw w fotografii cyfrowej".

A poza tym otrzymujesz bezpłatny stały dostęp do:

  • wszystkich artykułów opublikowanych w serwisie swiatobrazu.pl;
  • mechanizmów galerii swiatobrazu.pl
  • forów dyskusyjnych;
  • prezentów dla zarejestrowanych Czytelników;
  • codziennego newslettera informacyjnego;
  • swojego profilu osobistego, w którym będziesz mógł zarządzać galeriami, komentarzami, zdjęciami w konkursach itp.

Czas rejestracji - ok. 1 min.

Uwaga

Podczas rejestracji nie zbieramy żadnych szczegółowych danych personalnych i teleadresowych. W każdej chwili możecie usunąć trwale i bezpowrotnie dane dotyczące Waszego konta i zrezygnować ze statusu zarejestrowanego Czytelnika i wszystkich usług bezpłatnych swiatobrazu.pl. Przed rejestracją prosimy o zapoznanie się z regulaminem