26 listopada 2009, 14:03
Autor: Anna Cymer
czytano: 8205 razy

Zdjęcia z planu powstawania Kalendarza Pirelli

Zdjęcia z planu powstawania Kalendarza Pirelli

Dzięki uprzejmości firmy Pirelli publikujemy dziś sylwetki głównych uczestników najnowszego kalendarza Pirelli - czyli fotografa i jego modelek oraz unikalne zdjęcia z planu.

Terry Richardson należy do grona międzynarodowych sław i jest jednocześnie jednym z najbardziej płodnych fotografów swojego pokolenia. Słynie z niezrównanych umiejętności wychwytywania najbardziej pierwotnej istoty każdego człowieka, który pojawia się przed jego obiektywem. Wizje Richardsona są czasami humorystyczne, czasami tragiczne, często piękne i zawsze prowokacyjne.
Terry urodził się w Nowym Jorku, a wychował w Hollywood. Pierwsze zdjęcia wykonał w okresie nauki w Hollywood High School, kiedy to był również członkiem zespołu punkrockowego. Od tego czasu nie porzucił już aparatu. Realizował sesje zdjęciowe dla takich klientów jak Gucci, Sisley, Miu Miu czy Chloe, a jego prace pojawiały się we francuskiej i brytyjskiej edycji magazynu Vogue, a także w i-D, GQ, Harper's Bazaar i Purple. Fotografował między innymi takie sławy jak: Daniel Day Lewis, Leonardo DiCaprio, Vincent Gallo, Tom Ford, Jay Z, Kanye West, Johnny Knoxville, Karl Lagerfeld czy Pharell Williams.
Prace Terry’ego prezentowane były na licznych wystawach indywidualnych i zbiorowych na całym świecie, a sam Terry wydał w ciągu swojej kariery kilka albumów zdjęciowych, począwszy od Hysteric Glamour w 1998 roku, a skończywszy na jego ostatniej publikacji zatytułowanej Terryworld 25th Anniversary Edition, wydanej nakładem Taschen. W swojej pracy Terry Richardson wykorzystuje różnorodne środki przekazu: kręci klipy muzyczne i reklamy. Obecnie pracuje nad swoim pierwszym pełnometrażowym filmem fabularnym.
Bez względu na wykorzystywane środki artystyczne Terry Richardson dowodzi w swoich pracach, że jest prawdziwie amerykański.

kariera Marki powstawać wizerunek zapach promować amerykański sezon światowy swój włoski wieść agent Maria mieć kalendarz David francuski okazja Jork plan on Christian inny także Chanel liczny pierwszy australijski zostać rosi Gucci debiut Steven praca jako kampania czas który pracować urodzić prezentować brytyjski jeden przez kolekcja Richardson podczas Kampania fotograf twarz swoje realizować miranda pokaz nowy bardzo edycja obecnie zdjęcie okładka również rok mod wybieg projektant być magazyn pojawić taki modelka oraz
Na planie powstawania Kalendarza Pirelli 2010


ANA BEATRIZ BARROS
Jedna z najsłynniejszych modelek świata, Ana Beatriz Barros, rozpoczęła karierę od zwycięstwa w konkursie Elite Model Look w swoim rodzinnym kraju, czyli w Brazylii. Pierwszy amerykański projekt, realizowany dla Guess, otworzył jej drogę do kolejnych kampanii dla kilku innych marek, takich jak L’Oreal, Sisley, Diesel, Armani, Chanel i Christian Dior.
Wizerunek Any Beatriz zdobił okładki międzynarodowych magazynów, takich jak Glamour, Vogue, Elle, Cosmopolitan czy Harpers & Queen. Pojawiła się również w Swimsuit Issue magazynie Sports Illustrated. Victoria’s Secret zaangażowała Anę do licznych kampanii telewizyjnych i prasowych, w związku z czym modelka wielokrotnie występowała w słynnych programach o modzie emitowanych na całym świecie. Ana pojawiła się również na wybiegu w kreacjach Valentino, Missoni, Gucciego, Christiana Diora, Versace i wielu innych projektantów.
Ana Beatriz mieszka obecnie na zmianę w Nowym Jorku i Sao Paulo. Wolny czas poświęca na podróże, spotkania z przyjaciółmi i rodziną oraz rozwijanie swoich zainteresowań w sferze sztuki.

kariera Marki powstawać wizerunek zapach promować amerykański sezon światowy swój włoski wieść agent Maria mieć kalendarz David francuski okazja Jork plan on Christian inny także Chanel liczny pierwszy australijski zostać rosi Gucci debiut Steven praca jako kampania czas który pracować urodzić prezentować brytyjski jeden przez kolekcja Richardson podczas Kampania fotograf twarz swoje realizować miranda pokaz nowy bardzo edycja obecnie zdjęcie okładka również rok mod wybieg projektant być magazyn pojawić taki modelka oraz
Na planie powstawania Kalendarza Pirelli 2010

DAISY LOWE
Rock’n’rollowa dziedziczka Daisy Lowe w oczach Vivienne Westwood już zasłużyła sobie na miano „nowej ikony stylu swojego pokolenia”. Westwood mówi o niej: „jest piękna i seksowna, należy do tych dziewcząt, którym wystarczy, że będą po prostu sobą”. Nic dziwnego, że jako modelka Daisy święci kolejne sukcesy. Jej zdjęcia trafiły ostatnio do magazynów Vogue, W Magazine, Dazed oraz ID, a sama Daisy miała okazję pracować z takimi fotografami jak Juergen Teller, Terry Richardson, Mario Testino czy Steven Meisel.
Jej wizerunek zdobił okładki magazynu ID (autorami zdjęć byli Terry Richardson, a potem Solve Sundsbo), a na wybiegu prezentowała kolekcje Burberry, Vivienne Westwood, Garetha Pugha oraz Chanel. Dzięki słynnej kampanii zrealizowanej dla Agent Provocateur znalazła się w czołówce listy najbardziej pożądanych modelek świata. Realizowała projekty dla różnych światowych marek, od Dr Martens począwszy, a na Marcu Jacobsie skończywszy. Uczestniczyła w promocji kolekcji wiosenno-letnich sezonu 2009 takich marek jak: Pringle (realizowanej przez Stevena Meisela), Marc
by Marc Jacobs (realizowanej przez Juergena Tellera), DKNY Jeans (realizowanej przez Scotta Schumanna). Ostatnio pojawiła się we włoskiej edycji magazynu Vogue oraz w W (zdjęcia wykonał Steven Meisel). Gazeta The Telegrach nazywa ją „modelką, która wyrwała się z szablonu”, a Amy Molyneux z PPQ określa ją zwięźle jako „kwintesencję mody”.

ROSIE HUNGTINGTON-WHITELEY
Rosie jest brytyjską modelką, najbardziej znaną z projektów realizowanych dla Victoria’s Secret. Jej największym sukcesem było pojawienie się na okładce magazynu Vogue, obok Eden Clark  i Jourdan Dunn w listopadowym wydaniu w 2008 roku.
Rosie została odkryta w 2003 roku, podczas studiów w Tavistock College. Aby zdobyć doświadczenie zawodowe zatrudniła się do pracy w biurze w agencji modelek Profile, na londyńskim West Endzie. Pojawiła się na okładkach Teen Vogue oraz Vogue Nippon, a wkrótce potem rozpoczęła współpracę z projektantami takimi jak Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, DKNY czy BCBG Max Azria. Rosie pojawi się w nowym krótkometrażowym filmie realizowanym dla Agent Provocateur, odgrywa również kluczową rolę w kampanii promującej adresowaną do dziewcząt w wieku studenckim linię PINK Victoria’s Secret. Jej debiut na wybiegu miał miejsce w 2006 roku na pokazie Victoria’s Secret w Los Angeles, gdzie oprócz niej pojawiły się również światowej klasy top modelki, takie jak Gisele Bündchen, Karolina Kurkova czy Adriana Lima. Rosie występowała w zakulisowym wideopamiętniku wspólnie z inną modelką Victoria’s Secret, Mirandą Kerr. Obecnie Rosie jest twarzą brytyjskiej marki Burberry, pojawiła się w ich kampanii jesień-zima 2008.
W konkursie Elle Style Awards zdobyła tytuł Modelki Roku 2009.

kariera Marki powstawać wizerunek zapach promować amerykański sezon światowy swój włoski wieść agent Maria mieć kalendarz David francuski okazja Jork plan on Christian inny także Chanel liczny pierwszy australijski zostać rosi Gucci debiut Steven praca jako kampania czas który pracować urodzić prezentować brytyjski jeden przez kolekcja Richardson podczas Kampania fotograf twarz swoje realizować miranda pokaz nowy bardzo edycja obecnie zdjęcie okładka również rok mod wybieg projektant być magazyn pojawić taki modelka oraz
Na planie powstawania Kalendarza Pirelli 2010

GEORGINA STOJILIJKOVIC
Georgina urodziła się i wychowała w Belgradzie, w Serbii. Studiowała nauki polityczne na tamtejszym uniwersytecie i była najmłodszym profesorem asystentem w historii swojego wydziału. Jeszcze w okresie nauki została odkryta przez łowcę talentów i szybko utorowała sobie drogę na szczyt świata mody. Wiele magazynów i publikacji o modzie zalicza Georginę do grona najbardziej rozchwytywanych współczesnych modelek. Jako modelka Georgina miała okazję pracować z najwybitniejszymi fotografami z branży, takimi jak Terry Richardson, Greg Kadel, Liz Collins, Josh Olins czy Mark Segal.
Georgina pojawia się regularnie na łamach wiodących magazynów o modzie, w szczególności Vogue’a (edycje: francuska, japońska i niemiecka), Numero, Dazed and Confused. Pojawiła się również na okładkach Numero oraz Muse.
Georgina wzięła udział w kampanii reklamowej Philosophy di Alberta Ferretti.
Modelka cieszy się ogromną popularnością najbardziej znanych projektantów i wielokrotnie pojawiała się na wybiegach, od Nowego Jorku począwszy, a na Mediolanie i Paryżu skończywszy, prezentując kolekcje takich projektantów jak Proenza Schouler, Jil Sander, Versace, Dolce & Gabbana, Lanvin, Alexander McQueen, Ralph Lauren czy Christian Dior.

kariera Marki powstawać wizerunek zapach promować amerykański sezon światowy swój włoski wieść agent Maria mieć kalendarz David francuski okazja Jork plan on Christian inny także Chanel liczny pierwszy australijski zostać rosi Gucci debiut Steven praca jako kampania czas który pracować urodzić prezentować brytyjski jeden przez kolekcja Richardson podczas Kampania fotograf twarz swoje realizować miranda pokaz nowy bardzo edycja obecnie zdjęcie okładka również rok mod wybieg projektant być magazyn pojawić taki modelka oraz
Na planie powstawania Kalendarza Pirelli 2010

LILY COLE
Lily Cole urodziła się w angielskim Torbay, ale wychowała się w Londynie. Była typową czternastoletnią uczennicą, kiedy na ulicach Soho wypatrzył ją łowca talentów. Jej życie w jednej chwili uległo diametralnej zmianie. Niemal od razu zdobyła uznanie, zwracając na siebie uwagę kreatora gwiazd, fotografa Stevena Meisela. Oczarowały go jej długie nogi, porcelanowa skóra i ogniście rude włosy. To właśnie tamta sesja, pierwszy indywidualny projekt dla włoskiej edycji magazynu Vogue, utorowała jej drogę do sławy. Lily szybko stała się jedną z najważniejszych nowych twarzy roku.
Od tamtego czasu Lily miała okazję współpracować z najbardziej uznanymi fotografami z branży, takimi jak Craig McDean, Vincent Peters, Nick Knight, Paolo Roversi, Solve Sundsbo, Tim Walker, Juergen Teller, David Bailey, Patrick Demarchelier, Carter Smith, Inez Van Lamsweerde & Vinoodh Matadin oraz Irving Penn. Regularnie pojawia się na okładkach oraz na łamach numerów wiodących magazynów o modzie, w szczególności Vogue’a (edycje: amerykańska, włoska, francuska, brytyjska i japońska), Numero, 10, i-D, W oraz V.
Mając 179 cm wzrostu,  Lily należy do ulubionych modelek wybiegowych wielu domów mody. Prezentowała na wybiegu stroje takich projektantów jak Chanel, Christian Lacroix, Jean Paul Gaultier, Alexander McQueen, John Galliano, Louis Vuitton, Hermes, Paul Smith, Anna Sui czy Julien Macdonald. Lily występowała w licznych kampaniach reklamowych najbardziej znanych projektantów, takich jak Prada, Chanel, Christian Lacroix, Hermes, Moschino, Longchamp, Topshop, Anna Sui Cosmetics, Max Studio, Nars, De Beers, Tiffany and Co. Była również twarzą zapachu „Love” promowanego przez Moschino. Ostatnio została twarzą Rimmel Cosmetics i obecnie pojawia się zarówno w reklamach prasowych, jak i telewizyjnych.
Lily angażuje się ponadto w działalność licznych organizacji humanitarnych i charytatywnych oraz dbających o zachowanie środowiska naturalnego, takich jak „Amnesty International”, „Ecostyle”, „Water Aid”, „Fortune Forum”, „Run for Trees for Cities”, „African Renaissance”, „EJF (Ethical Justice Foundation)” and “Plan A” wspieraną przez Mark’s and Spencer. Jest autorką przedmowy do książki Green is the New Black autorstwa Tamsin Blanchard, współpracuje też z brytyjskim projektantem nad stworzeniem ekologicznej linii dzianiny.
Lily należy do grona najbardziej rozchwytywanych modelek, a mimo to wykształcenie pozostaje dla niej kwestią priorytetową. W 2008 roku podjęła studia na prestiżowym Cambridge University. Do studiów i pracy w charakterze modelki dołączył jeszcze debiut aktorski w jednej z głównych ról w filmie Terry’ego Williama zatytułowanym The Imaginarium of Doctor Parnassus, gdzie zagrała u boku nieżyjącego już Heatha Ledgera, Johnny’ego Deppa, Jude’a Law oraz Christophera Plummera. Lily pojawi się również w filmie Phantasmagoria: The Visions of Lewis Carroll.

kariera Marki powstawać wizerunek zapach promować amerykański sezon światowy swój włoski wieść agent Maria mieć kalendarz David francuski okazja Jork plan on Christian inny także Chanel liczny pierwszy australijski zostać rosi Gucci debiut Steven praca jako kampania czas który pracować urodzić prezentować brytyjski jeden przez kolekcja Richardson podczas Kampania fotograf twarz swoje realizować miranda pokaz nowy bardzo edycja obecnie zdjęcie okładka również rok mod wybieg projektant być magazyn pojawić taki modelka oraz
Na planie powstawania Kalendarza Pirelli 2010

MIRANDA KERR
Miranda Kerr urodziła się i wychowała na farmie w Gunnedah, w Australii. Karierę modelki rozpoczęła po zwycięstwie w Dolly/Impulse Modeling Competition w 1997 roku. Jej sukces przyciągnął uwagę mediów i Miranda wkrótce stała się jedną z najbardziej pożądanych nowych twarzy. Pełnoetatową pracę w charakterze modelki podjęła jednak dopiero po zakończeniu edukacji w szkole średniej. Jeszcze zanim zdecydowała się realizować zawodowo jako modelka, podjęła naukę na Academy of Natural Living, gdzie studiowała dietetykę oraz psychologię zdrowia.
Jej kariera toczyła się równolegle na pokazach najsłynniejszych projektantów, podczas sesji zdjęciowych promujących modę i artykuły kosmetyczne oraz przy produkcji reklam telewizyjnych i prasowych. Miranda pojawiała się na okładkach oraz na łamach numerów licznych czasopism, w tym między innymi brytyjskiego Harper’s Bazaar na zdjęciach Michelangela di Battisty, Ocean Drive Magazine czy brytyjskiego GQ. W czerwcu 2009 roku trafiła na okładkę „The Green Issue” australijskiej edycji magazynu Rolling Stone.
W 2008 roku Victoria’s Secret zaangażowała Mirandę jako swojego najnowszego Aniołka. Jest ona pierwszą australijską modelką, która pojawiła się na wybiegu podczas pokazu Victoria’s Secret. Miranda uczestniczyła w kampaniach Victoria’s Secret, Maybelline, Levi’s, Blumarine, Rock & Republic, Abercrombie & Fitch oraz zapachu „Happy” promowanego przez Clinique. Obecnie można ją podziwiać na reklamach kolekcji wiosna-lato 2009 XOXO. Jest też twarzą australijskiego domu handlowego David Jones. Miranda błyszczała na wybiegu między innymi podczas pokazów takich projektantów jak Anna Molinari, Betsey Johnson, Rachel Roy, Trovata, Tracy Reese, Just Cavalli, Baby Phat, Rock & Republic czy L.A.M.B.
Pojawiła się również w teledysku Pharrella i Kanye’a Westa Number 1, a także w pierwszym wideoklipie zespołu Tamarama zatytułowanym Everything to Me. Miranda zagrała również samą siebie w jednym z odcinków popularnego serialu telewizji CBS Jak poznałem waszą matkę.
Miranda mieszka obecnie w Nowym Jorku.
 

kariera Marki powstawać wizerunek zapach promować amerykański sezon światowy swój włoski wieść agent Maria mieć kalendarz David francuski okazja Jork plan on Christian inny także Chanel liczny pierwszy australijski zostać rosi Gucci debiut Steven praca jako kampania czas który pracować urodzić prezentować brytyjski jeden przez kolekcja Richardson podczas Kampania fotograf twarz swoje realizować miranda pokaz nowy bardzo edycja obecnie zdjęcie okładka również rok mod wybieg projektant być magazyn pojawić taki modelka oraz
Na planie powstawania Kalendarza Pirelli 2010

ENIKO MIHALIK
Eniko to węgierska modelka, która zyskała rozgłos po zajęciu czwartego miejsca w konkursie Elite Model Look 2002. Urodziła się w węgierskim mieście Bekescsaba, stolicy komitatu Bekes. W wieku piętnastu lat została odkryta przez agenta w centrum handlowym.
Debiutowała podczas pokazów haute couture Chanel w lipcu 2006 roku. W kolejnych sezonach stosunkowo rzadko miała okazję występować na wybiegu, wielki przełom nastąpił dopiero z związku z kolekcją wiosna/lato 2009. Eniko prezentowała na całym świecie kreacje 50 projektantów, w szczególności takich jak Givenchy, Blumarine, Moschino, Diane von Furstenberg i Versace. Uczestniczyła w kampaniach marek MaxMara, YSL Cosmetics, Cesare Paciotti, Samsonite by Viktor & Rolf oraz Barneys New York. Pracowała też z Guccim, Etro oraz Paolą Frani. Jej wizerunek zdobił okładki wiodących magazynów o modzie, takich jak i-D, V czy Self Service, a także Vogue Italia Beauty. Jej twarz można też było podziwiać na łamach amerykańskiego i francuskiego Vogue’a, a także magazynów Love, i-D oraz Numero.
 
GRACIE CARVALHO
Dzięki debiutowi podczas ubiegłorocznych styczniowych tygodni mody jesiennej w Rio i São Paulo 18-letnia nowicjuszka zwróciła na siebie uwagę agentów i w czerwcu była już najbardziej rozchwytywaną modelką na wiosenny Tydzień Mody w Rio. Uczestniczyła wówczas w 35 z 39 pokazów. Następnie trafiła na okładki brazylijskiego L’Officiel w lipcu i listopadzie 2008 oraz do artykułów wstępnych brazylijskich edycji Elle i Vogue’a. Dopiero jednak w sezonie Jesień 2009 trafiła na wybiegi Nowego Jorku, gdzie prezentowała kolekcje 3.1 Phillip Lim, BCBG Max Azria, Caroliny Herrery, Ralpha Laurena oraz Very Wang, aby następnie udać się do Paryża na pokazy Giambattisty Valli, Krisa Van Assche oraz Stelli McCartney.
Jej popularność stale rośnie. Ostatnio można ją było oglądać podczas pokazów kolekcji kurortowych Jasona Wu, Diane Von Furstenberg oraz Miu Miu. Gracie ma w planach kampanie dla DKNY Jeans, BCBG Max Azria, Gap, Express, oraz Victoria's Secret.

ABBEY LEE KERSHAW
Urodzoną w Australii Abbey Lee Kershaw wypatrzył na plaży jeden z najlepszych agentów z Sydney. Abbey wzięła udział w castingu dla nastolatek i wygrała. Zaledwie kilka miesięcy później znalazła się w świetle reflektorów światowej mody. W pierwszym tygodniu pobytu w Nowym Jorku Abbey poznała legendarnego fotografa Mario Testino, który bez wahania zaangażował ją do kampanii D&G. Od tamtej pory Abbey pracowała  już dla włoskiej i chińskiej edycji Vogue’a, a także dla czasopism Harper’s Bazaar, V, W, Numéro, Interview, i-D oraz Ten. Jej wizerunek zdobił okładki magazynów V, Dazed & Confused, Numéro Korea oraz australijskiej edycji Vogue’a. Współpracowała z takimi fotograficznymi sławami jak Inez & Vinoodh, Steven Meisel, Mario Testino, Craig McDean, Karl Lagerfeld, Peter Lindbergh, Terry Richardson, Mikael Jansson, David Vasiljevic, Nick Knight czy Greg Kadel.
Podczas pierwszego sezonu na wybiegu Abbey zdobyła ekskluzywny angaż na pokaz Gucciego w Mediolanie. Od swojego debiutu Abbey pojawiła się w kampaniach Gucciego, Calvin Klein Jeans, D&G, GAP oraz See by Chloé. Jest również twarzą nowego zapachu Gucciego o nazwie „Flora”.
Abbey dzieli obecnie swój czas między brooklyński Willamsburg oraz swoje rodzinne Melbourne.
 
CATHERINE MCNEIL
Catherine McNeil urodziła się w australijskim Brisbane. Jej kariera jako modelki rozpoczęła się od startu i zwycięstwa w castingu Girlfriend/CoverGirl, który odbył się w jej rodzinnej Australii. Po spotkaniu legendarnego fotografa Mario Testino w 2007 roku jej kariera szybko zyskała międzynarodowy rozmach. Catherine miała już okazję pojawić się na okładkach i w najsłynniejszych magazynach o modzie, w tym w szczególności Vogue’a (edycje: amerykańska, francuska, włoska, brytyjska, japońska i australijska), a także Numéro, Harper’s Bazaar, Self Service, V, W, i-D, Pop, oraz Another Magazine. Pracowała z wieloma sławnymi fotografami, takimi jak Steven Klein, Patrick Demarchelier, David Sims, Mario Sorrenti, Peter Lindbergh, Inez & Vinoodh, Terry Richardson, Juergen Teller, Karl Lagerfeld, Mikael Jansson czy Craig McDean. Jej niesamowita, fascynująca uroda została wykorzystana w licznych kampaniach reklamowych, realizowanych dla projektantów takich jak Louis Vuitton, Dolce & Gabbana, Versace, Jean Paul Gautier, Christian Dior, Donna Karan czy Hugo Boss. Obecnie Catherine jest twarzą „Essence”, nowego zapachu Narciso Rodrigueza. Po debiucie na wybiegu Catherine prezentowała kolekcje wiodących światowych projektantów takich jak Chanel, Valentino, Louis Vuitton, Yves Saint Laurent, Jean Paul Gaultier, Hermès, Givenchy, Versace, Marc Jacobs, Fendi, Alexander McQueen, Missoni, Rodarte, Carolina Herrera i Stella McCartney.
Obecnie mieszka na Manhattanie, w Tribece.

kariera Marki powstawać wizerunek zapach promować amerykański sezon światowy swój włoski wieść agent Maria mieć kalendarz David francuski okazja Jork plan on Christian inny także Chanel liczny pierwszy australijski zostać rosi Gucci debiut Steven praca jako kampania czas który pracować urodzić prezentować brytyjski jeden przez kolekcja Richardson podczas Kampania fotograf twarz swoje realizować miranda pokaz nowy bardzo edycja obecnie zdjęcie okładka również rok mod wybieg projektant być magazyn pojawić taki modelka oraz
Na planie powstawania Kalendarza Pirelli 2010

MARLOES HORST
Holenderska piękność Marloes Horst została odkryta dzięki zdjęciom przesłanym do holenderskiej agencji modelek. Jej debiut na wybiegu miał miejsce podczas ekskluzywnego pokazu kolekcji Prady Wiosna 2009. Obecnie Marloes bierze udział w kampanii promującej najnowszy zapach Valentino, „Rock ‘n Dreams”. W tym sezonie pojawi się również w kampanii Ice by Iceberg na zdjęciach Vaniny Sorrenti.
Wizerunki Marloes uświetniały wiodące światowe magazyny o modzie, w tym rosyjska edycja Vogue’a, Vogue Hommes International, Numéro Tokyo, Muse, French Revue de Modes, British Elle, Exit, Deutsch oraz Flair. W trakcie swojej krótkiej kariery Marloes pracowała z nieprawdopodobną liczbą legendarnych i doskonale zapowiadających się fotografów, takich jak Terry Richardson, Glen Luchford, David Slijper, Ben Hassett, Alex Cayley, Terry Le Goues, KT Auleta, Walter Chin, Vanina Sorrenti, Chad Pitman czy Dan Martensen.
Marloes mieszka obecnie na Manhattanie w East Village. W wolnym czasie kibicuje hokeistom i oddaje się urokom tańca.



www.swiatobrazu.pl