Książki100 najważniejszych zdjęć świataPytania i odpowiedziCytaty dla fotografaNajczęściej wyszukiwane

Dołącz do nas

Google+

Daj się ocenić i oceniaj



  • Autor:
    Komentarzy: 5


  • Autor:
    Komentarzy: 4


  • Autor:
    Komentarzy: 8


  • Autor:
    Komentarzy: 13


  • Autor:
    Komentarzy: 8


  • Autor:
    Komentarzy: 15


  • Autor:
    Komentarzy: 5


  • Autor:
    Komentarzy: 44


  • Autor:
    Komentarzy: 5


  • Autor:
    Komentarzy: 8


  • Autor:
    Komentarzy: 9


  • Autor:
    Komentarzy: 3


  • Autor:
    Komentarzy: 16


  • Autor:
    Komentarzy: 16


  • Autor:
    Komentarzy: 20

Apple wygrywa, Canon na 42. miejscu - najcenniejsze marki na świecie w 2016 roku

Apple wygrywa, Canon na 42. miejscu - najcenniejsze marki na świecie w 2016 roku

Wśród 10 najcenniejszych marek na świecie nadal dominują amerykańskie koncerny technologiczne, a pozycję lidera utrzymało Apple - wynika z tegorocznego raportu firmy Interbrand. Najcenniejszą marką fotograficzną w rankingu zostaje Canon. Wiadomo, że najlepsze globalne marki nie tylko potrafią dostosować się do zmian, ale są również ich motorem. Zarządzający są świadomi tego, że anatomia wzrostu jest złożona, niepowtarzalna i wynika z osobistych doświadczeń; analizują sytuację rynkową i wewnętrzną, rozszerzają działalność firm na nowe rynki i gromadzą lepsze doświadczenia w celu rozwoju marki i firmy" - powiedział Jez Frampton, dyrektor generalny Interbrands.


Ranking stworzono w oparciu o trzy główne elementy składające się na skumulowaną wartość marki:
  • wyniki finansowe markowych produktów i usług,
  • rola, jaką pełni dana marka przy wpływaniu na wybór klienta,
  • siła marki w kształtowaniu wysokiej ceny na rynku albo przynoszeniu przedsiębiorstwu zysków.
 
Z tej okazji przypominamy historię narodziny aparatu Canon
 
Imieniem Kwanon, buddyjskiej bogini miłosierdzia, nazwano pierwszy japoński aparat 35 mm wyposażony w migawkę szczelinową. W latach trzydziestych XX wieku dwa najlepsze aparaty 35 mm wyposażone w migawkę szczelinową produkowane były przez firmy Leica i Contax. W 1932 roku do sprzedaży weszła Leica II, a rok później Contax I. Oba te aparaty były produkowane w Niemczech, które w tamtych czasach mogły poszczycić się najlepszym na świecie przemysłem produkcji urządzeń precyzyjnych, i natychmiast stały się obiektem pożądania amatorów fotografii na całym świecie.
 

Dostęp do pełnej treści serwisu www.SwiatObrazu.pl jest bezpłatny - wymagane jest jednak zalogowanie do serwisu. Logowanie wymagane jest również do dodawania komentarzy.

Rejestracja 

dla nowych użytkowników

 

Jeżeli jeszcze nie jesteś zarejestrowany, zapraszamy do wypełnienia krótkiego formularza rejestracyjnego.

 

 

Logowanie 

dla użytkowników SwiatObrazu.pl

 

E-mail: 

 

Hasło:  

 

Zapomniałeś loginu lub hasła?

Problemy z logowaniem

 

DLACZEGO WARTO SIĘ ZAREJESTROWAĆ DO SERWISU SWIATOBRAZU.PL?

Przy pierwszej rejestracji otrzymasz od nas powitalny prezent: Pełną wersję podręcznika "Świat barw w fotografii cyfrowej".

A poza tym otrzymujesz bezpłatny stały dostęp do:

  • wszystkich artykułów opublikowanych w serwisie swiatobrazu.pl;
  • mechanizmów galerii swiatobrazu.pl
  • forów dyskusyjnych;
  • prezentów dla zarejestrowanych Czytelników;
  • codziennego newslettera informacyjnego;
  • swojego profilu osobistego, w którym będziesz mógł zarządzać galeriami, komentarzami, zdjęciami w konkursach itp.

Czas rejestracji - ok. 1 min.

Uwaga

Podczas rejestracji nie zbieramy żadnych szczegółowych danych personalnych i teleadresowych. W każdej chwili możecie usunąć trwale i bezpowrotnie dane dotyczące Waszego konta i zrezygnować ze statusu zarejestrowanego Czytelnika i wszystkich usług bezpłatnych swiatobrazu.pl. Przed rejestracją prosimy o zapoznanie się z regulaminem