Teraz jest środa, 24 października 2018, 04:56

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
 Co oznacza funkcja panoramy? 
Autor Wiadomość

Post Co oznacza funkcja panoramy?
Witam !!
Jestem zupelnym laikiem w sprawach fotografi cyfrowej. Chciałbym kupić cyfrowy aparat. Zbieram właśnie podstawowe informacje na ten temat. Przy przeglądaniu aparatów Olympusa rzuciły mi sie w oczy karty pamięci XD Olympus z funkcją panoramy a także aparaty Olympus mju 400 ,300,350. Bardzo prosze o informację na temat tych kart i w ogóle aparatów cyfrowych Olympusa. A może jakiś inny aparat. Jeśli ktoś miałby ochotę i czas żeby mnie oświecić to bardzo dziękuję. Przyznam szczerze ,że aparat potrzebny mi jest tylko na wczasy , imprezę itd. więc szczególnych wymagań nie mam ,ale chciałbym zgrabny aparacik, który robiłby ładne zdjęcia. Pozdrawiam i dziękuję za jakiekolwiek rady.

poniedziałek, 9 czerwca 2003, 15:56

Ja bym Ci polecil canona a60. Ogolnie canony maja jedna z lepszych optyk (bo sie specjalizuja w tym i robia to niezle- aparaty) jest drozszy niz a200 czy a 60 ale ma zoom optyczny i wiele ustawien manualnych. poczatkowo moze nie wydadza ci sie potrzebne ale przekonasz sie do nich i zobaczysz ile frajdy moze przybniesc takie hobby jak fotografia. A jesli cie nie interesuje fotografia a chcesz kupic aparat cyfrowy z jakiegos innego powodu to kupuj takiej marki ktora produkuje lustrzanki Wtedy masz pewnosc ze optyka bedzie przyzwoita. (Minolta, Pentax, Cannon, Olympus, Nikon, Practica itp) <za przekrecenie nazwy i pominiecei niektorych marek przepraszam>

pozdrawiam i zycze owocnych zbiorow fotografii

wtorek, 12 sierpnia 2003, 14:07
to polecam minolte dimage-x :)
moze ten najdrozszy model? =)

sobota, 27 września 2003, 15:25

Funkcja panoramy to możliwość niewidocznego połączenia dwóch zdjęć programem Camedia, dodawanym do aparatów Olympusa, wykonanych przy użyciu tej funkcji w aparacie, na karcie XD-Picture Olympusa.

Pozdrowienia

wtorek, 13 stycznia 2004, 16:47