Teraz jest środa, 17 października 2018, 18:39

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 gdzie i jak trzymać zdjęcia ? 
Autor Wiadomość

Post gdzie i jak trzymać zdjęcia ?
hej, cześć Wam,
jestem amatorem.

Chcę zrobić stronę (stronę czy galerię ? - nie bardzo wiem czy jest różnica... :cry: ) na swoje zdjęcia ...dla rodzinki, przyjaciół i znajomych królika...

Jak się do tego zabrać ?

Zdjęcia mam na iluś tam CD. Co dalej, od czego zacżąć ?

dzięki za radę.

p.s. mam nadzieję, że zadaję pytanie we właściwym miejscu...
pozdrawiam, Ma..

wtorek, 6 września 2005, 22:31

Nie bardzo rozumiem co chcesz zrobic, strone w necie czy jakis pokaz na wlasnym kompie?

wtorek, 6 września 2005, 23:16

= stronę w necie; ok 60 zdjęć, pogrupowanych tematycznie.

dzięki,
ma

środa, 7 września 2005, 21:31

przydałby ci się jakiś serwerek www , najlepiej bez ograniczeń transferu....

środa, 7 września 2005, 21:34

bardzo proszę o konkretne sugestie/ rady...

jeśli "serwerek" to gdzie i jaki [jakie parametry].
Zdaje się, że zanim "serwerek", to powinna być strona, co to się ją dopiero na serwerze umieszcza ?

potrzebuję porady "od zera".

dzięki, pozdrawiam

środa, 7 września 2005, 22:27
Moderator

Serwerek ftp musisz sobie wykupić albo załatwić po znajomości. Chodzi o to, aby mieć miejsce na jakimś dysku na kompie, ktory ma stały adres IP. Jeśli masz taki samemu, to sam możesz tworzyć serwer i u siebie trzymać całą zawartość stron www. Jeśli nie, to na Allegro można tanio zakupić różne usługi. Ogromny wybór i bardzo ciekawe oferty już od 30 zł rocznie.

Potem kopiujesz fotki na ftp i robisz już swoją stronkę z odnośnikami do zdjęć - potem taką stronkę ( w postaci plików html np.) kopiujesz także na serwer i voila!

Ale stronę to już sam musisz sobie zrobić, albo użyć jakiegoś kreatora. Najlepiej poczytać jakieś poradniki.

środa, 7 września 2005, 22:38