Teraz jest niedziela, 24 czerwca 2018, 18:22

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
 Zmniejszenie zdjęcia 
Autor Wiadomość

Post Zmniejszenie zdjęcia
Witam.Otóż jestem początkującą osobą jeżeli chodzi o fotografię i prosiłabym o pomoc.Zrobiłam zdjęcie aparatem hp w jpg i jest ono bardzo duże chciałabym je zmniejszyć ponieważ potrzebuję na 500kb i nie wiem jak to mam zrobić proszę o wyrozumiałość i dokładny opis jak powinnam zmniejszyć zdjęcie.Z poważaniem Małgorzata

niedziela, 6 listopada 2005, 20:17

na zmniejszenie zdjęcia to jest bardzo wile sposobów, każdy,nawet najprymitywniejszy progs graficzny to oferuje
jak nie potrzebujesz zadnych udogodnien to wejdz poprostu w painta (to gdzie jest to chyba wiesz)
klikasz w menu gornym obraz>rozciągnij/pochyl>i wpisujesz tam procenty(np 50% zdjecie zmniejsza sie o połowe) a potem zapisz jako i wybierasz format jpg czy co ci sie tam podoba

chyba zrozumiale napisalem
a jak ci sie ten sposob nie podoba to najlepiej sciagnij jakis najprostszy program do obrobki fotografi i tam intuicyjnie znajdziesz ta funkcje ktora potrzebujesz

pozdro

niedziela, 6 listopada 2005, 21:19

jeżeli zależy Ci na jakości zdjęcia, nie chcesz jej stracić, to polecam do takich celów photoshopa. najlepiej robić to stoponiowo, w pewnych krokach z właczoną opcją próbkowania dwusześciennego. wtedy różnicy praktycznie nie będzie. ale oczywiście paint windowskowy tez zmniejszy zdjęcie :) pozdrawiam

czwartek, 24 listopada 2005, 01:52

Rydzolek: tego photoshopa to oczywiście oryginalnego polecasz?..
A pomijając już fakt legalności i ceny, to czy trzeba od razu uruchamiać kombajn do zerwania jednej czereśni?
Małgorzata67: do aparatu miałaś na pewno dołączoną płytę z oprogramowaniem. Tam na 100% jest program do obróbki zdjęć.