Teraz jest niedziela, 21 października 2018, 10:09

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Proszę o pomoc w zrobieniu zdjęcia legitymacyjnego 
Autor Wiadomość
Post Proszę o pomoc w zrobieniu zdjęcia legitymacyjnego
Dopiero co nabyłam aparat SONY DSC P-200 i jestem jak narazie zielona w temacie fotografii cyfrowej. Potrzebuję mimo to zrobić zdjęcie legitymacyjne. Byłabym wdzięczna za każdą pomoc. Przede wszystkim jak ustawić aparat, jakiego programu najlepiej użyć do obróbki (podobno photoshop). Zdjęcie nie musi być super perfekcyjne-inaczej poszłabym do fotografa. Co do obróbki proszę za jakieś wskazówki na początek.
Z góry dzięki za każdą pomoc

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

niedziela, 4 grudnia 2005, 12:25

Tu coś znajdziesz.

niedziela, 4 grudnia 2005, 14:56
Przed napisaniem tego postu szukałam w internecie i na tym forum, tak więc temat wskazany przez Ciebie czytałem kilka razy. Jednak informacje w nim zawarte nie są wystarczające dla początkującego w dziedzinie fotogr. cyfrowej. W dalszym ciągu nie wiem czy aparat wymaga specjalnych ustawień, z jakiej odległości zrobić zdjęcie (bo określenie "jaknajwiększej" wydaje mi się mało precyzyjne). O obróbkę będę martwić się potem. Najpierw chcę mieć zrobione zdjęcie. I wydawało mi się, że co jak co, ale na forum tym znajdę pomoc, a tu wielkie rozczarowanie.
Pozdrawiam

środa, 7 grudnia 2005, 12:45

Ja zdjęcie legitymacyjne i legitymacyjno-podobne robię tak: