Teraz jest niedziela, 18 listopada 2018, 18:34

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 Olympus C-350, Olympus C-720 czy Minolta Z1? 
Autor Wiadomość
Post Olympus C-350, Olympus C-720 czy Minolta Z1?
Witam wszystkich!
Mam do Was kilka pytań. Jestem w zasadzie laikiem jeśli chodzi o fotografię i wacham się między kupnem któregoś z tych aparatów. Są one dość zróżnicowane jeśli chodzi o specyfikację, ale już wyjaśniam skąd to zróżnicowanie obiektów mojego zainteresowania. Otóż potrzebuję aparat, który poza, nazwijmy to rozrywkowym fotografowaniem, przyda mi się (głównie) do robienia zdjęć na potrzeby stron www (+ jakieś pseudo-artystyczne pstrykanie). Na sam aparat chcę wydać jak najmniej, ale chciałbym, żeby miał wszystko co może mi się przydać. Przydatną rzeczą jest więc makro, które w C-720 i Minolcie Z1 jest znacznie lepsze, jak sądzę (mniejsza minimalna odległość). Poza tym kwestia zoomu optycznego jest nie bez znaczenia. Jest także wiele innych rzeczy, o których zapewne teraz nie mam pojęcia, a które, wraz ze wzrostem moich fotograficznych umiejętności, można by wykorzystywać. A więc zasadnicze pytanie: jak mają się różnice w cenie (C-720 droższa o ok. 300zł od C350, a Z1 o kolejne 250-300) do wzrostu możliwości tych aparatów, biorąc te możliwości, o które może mi najbardziej chodzić? Jeśli będzie taka potrzeba to kupię Z1, ale jeśli jej większe możliwości nie będę przeze mnie wykorzystywane (ponieważ okążą się nieprzydatne) to może lepiej zakupić C350 i zaoszczędzić sumę ok. 600 zł? Zdaję sobię sprawę, że to ja powinien zdecydować co mi się przyda, a co nie, ale pytam Was jako osoby w kwestii fotograficznej stojące na dużo wyższym poziomie rozwoju niż ja;). A może mój post jest zupełnie bez sensu? A może nie? Będę wdzięczny za wszelkie rady, konstruktywną krytykę etc.
Pozdrawiam

poniedziałek, 9 lutego 2004, 02:05

Rzeczywiście - sam musisz sobie odpowiedzieć na pytanie, czego potrzebujesz, niestety - taka prawda.