Teraz jest piątek, 20 lipca 2018, 00:48




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
 [Yashica Kyocera S5R] czy sie oplaca? 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 8 lutego 2004, 21:57
Posty: 59
Lokalizacja: Słubfurt
Post [Yashica Kyocera S5R] czy sie oplaca?
witam wszystich
Chcialbym poznac wasze zdanei na temat produktu Kyocera S5R, czy oplaca sie kupic ten sprzecik? czy moze wybrac aparat innej marki?
pozdro


poniedziałek, 9 lutego 2004, 03:20
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
No nie! Nie dość, że piszesz do mnie PM (PW) i odpisuję, abyś przeglądnął wątki "Jak wybrać aparat?" i inne, i proszę abyś coś więcej napisał, do czego ma być aparat, to Ty tego nie robisz i powtarzasz pytanie w niezmienionej formie...

Czyli nic nie dodasz? A takim razie ja napiszę, że się nie opłaca i lepiej wybrać aparat innej marki. A więcej się dowiesz, jak sam coś dodasz. Zresztą już Ci odpisałem i nie wiem, dlaczego nie wziąłeś tego pod uwagę.

OK, idę spać.

Pozdr.

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


poniedziałek, 9 lutego 2004, 04:14
Zobacz profil
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 29 czerwca 2002, 17:59
Posty: 231
Lokalizacja: Kraków
Post 
Troche luzu Panowie ...


poniedziałek, 9 lutego 2004, 09:03
Zobacz profil

Dołączył: czwartek, 6 listopada 2003, 21:49
Posty: 1780
Post 
Te dwa posty + prywatne wiadomości to jednak chyba lekka przesada...
Nie widziałem jeszcze dobrego aparatu cyfrowego Kyocery (niech się lepiej zajmą tymi swoimi drukarkami). Wiem już, ile masz do wydania, ale nie wiem, jakie chcesz robić zdjęcia (czego) i jakie masz doświadczenie fotograficzne (cyfrówki + analogi). Bez tego nie jesteśmy w stanie pomóc.


poniedziałek, 9 lutego 2004, 09:30
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
dziks napisał(a):
Troche luzu Panowie ...


Nie sądzę, aby mój post był jakoś nacechowany emocjonalnie za bardzo. Szczerze, to pisałem troszkę żartobliwym tonem, choć można odebrać inaczej :) Ale proszę o zrozumienie, bo dostałem najpierw PW, odpisałem, a później to samo pojawia się tutaj, dlatego się zdziwiłem troszkę :)

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


poniedziałek, 9 lutego 2004, 10:22
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 8 lutego 2004, 21:57
Posty: 59
Lokalizacja: Słubfurt
Post 
Ciezko jest sie z wami dogadac. Daje wam linka do tego aparatu http://pasaz.onet.pl/,259cba05ffffffc0003abccc079e1710,produkt.html?url=http%3A%2F%2Fwww.fotoexpert.pl%2Fkatalog.php%3Fact%3Dprodukt%26id%3D711%26p%3Doz Popatrzcie na dane techniczne i powiedzcie mi czy spelniaja wymagania ceny. Czy poprostu sie oplaca kupic ten model za taka cene. estem amatorem i nie wiem jakie bede robic zdjecia. Poprostu cce wiedziec czy ten aparat ktos ma i moze stwierdzic ze jest dobry lub czy ktos moze popatrzec na parametry i stwierdzic ze TO jest dobry aparat
Jeszcze sie zastanawiam nad modelem SONY DSC P-12, ale wydaje mi sie ze Kyocera jest lepszy, jakie jest wasze zdanie?
Przepraszam za moja upierdliwosc w wysylaniu prywatnych wiadomosci, ale niedlugo kupuje aparat wiec mi sie spieszy a chce poznac zdanie osob ktore juz maja cyfrowki
jeszce raz przepraszam za moja upierdliwosc


poniedziałek, 9 lutego 2004, 13:27
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Nie no ja już nie mogę... Piszemy i powtarzamy, że nie warto tego kupować, a Ty dalej swoje? Jeśli się nas nie słuchasz, to kup go. Tylko, żebyć potem nie żałował. Nie wiem jak mam Ci to przetłumaczyć... Może tak: ten aparat jest nie wart swojej ceny, a sama firma Kyocera nie umie robić dobrych aparatów! Po prostu chce coś uszczknąć z tego łakomego tortu, którym jest rynek cyfrówek, ale nie ma na to szans, bo nikt na nią się prawie nie patrzy. No poza takimi jak Ty, którzy nie wiedzą co dobre i widząc surowe dane techniczne, rzucają się na towar. Ale tak się nie robi! Dlaczego nie chcesz nas posłuchać?

Dane techniczne może nie są takie złe poza beznadziejnym wyświetlaczem LCD oraz zoomem cyfrowym zamiast optycznego (nie wiem, czy to pomyłka, ale sam fakt dobrze nie świadczy), ale one nie świadczą o niczym! Żeby aparat robił dobre zdjęcia, to trzeba go jeszcze dobrze złożyć i wyposażyć w dobrą optykę i wnętrze. A wiesz mi, że Kyocera tego nie potrafi.

Tak samo SONY. Są to drogie aparaty, zupełnie nie wiadomo dlaczego, bo nic w sobie nie mają... Nie kupuj czegoś takiego. Wybierz Minoltę, Canona, Olympusa lub Nikona. Tylko te firmy się liczą! I nie kupuj w sklepie, bo stracisz nawet 600 zł na tym. Najlepiej zamówić na Allegro, jak robi wiele osób. Ja na tym zyskałem 700 zł :)

Zastanów się, czy dalej chcesz zadawać pytania, bo jak widzę, nasze odpowiedzi nie mają żadnych efektów. Szkoda.

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


poniedziałek, 9 lutego 2004, 13:53
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 8 lutego 2004, 21:57
Posty: 59
Lokalizacja: Słubfurt
Post 
ok, w takim razie jeszcze to przemysle, dobrze ze sie poradzilem bo byc moze juz bym byl w posiadaniu kyocery.
\OK, podjalem juz decyzje, kupuje SONY DSC V1, kupie na allegro albo w sklepie pozdro


poniedziałek, 9 lutego 2004, 14:52
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 8 lutego 2004, 21:57
Posty: 59
Lokalizacja: Słubfurt
Post 
WRESZCIE sie ZDECYDOWALEM !!! :D kupuje Canona Ixusa II, mam jednak pare zapytan
1) czym zasilany jest ten aparat, i na jakiej zasadzie to funkcjonuje
2) wyczytalem z jednej strony ze jest funkcja wideo, zapis avi,czy wraz z zapisem obrazu jest zapis dzwieku? i rozumiem ze zapic pliku avi zalezy od karty pamieci, tak wiec majac karte 128 rozdzielczosc 640x480, na ile minut wystarczy nagranie?
3) chcialbym zobaczyc jak wyglada ten aparat po stronie gdzie jest wyswietlacz LCD, czy moze ktos podac linka do niego?
pozdrawiam (jestem przekonany ze dobry model wybralem :D, dzieki wam nie bede mial Kyocery - iiiiiiiiiiiichaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D, jeszcze raz dziekuje


Ostatnio edytowano poniedziałek, 9 lutego 2004, 18:54 przez peregrino, łącznie edytowano 1 raz

poniedziałek, 9 lutego 2004, 18:24
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Oj, ale jesteś niezdecydowany... Według jakich kryteriów wyszukujesz modele? Bo ja nie mam pojęcia. Może byś jednak napisał, co chcesz mieć w aparacie i do czego ma służyć? Wtedy naprawdę łatwiej będzie Ci pomóc...

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


poniedziałek, 9 lutego 2004, 18:54
Zobacz profil

Dołączył: czwartek, 6 listopada 2003, 21:49
Posty: 1780
Post 
Jeżeli nie wiesz, do czego ma Ci służyć aparat kup sobie kompaktowy model z 3MP, 3x zoom. Bo skoro nie wiesz, jakie zdjęcia będziesz robił, to nie wykorzystasz możliwości lepszego. Szkoda wydać za dużo pieniędzy. Obejrzyj sobie Minoltę E323 i Olympusa C-350 - myślę, że oba ustatysfakcjonują Cię w zupełności. Jakość zdjęć jest bardzo dobra, a cena niewysoka. Droższy aparat zdaje egzamin dopiero wtedy, kiedy masz wobec niego sprecyzowane oczekiwania.


poniedziałek, 9 lutego 2004, 20:17
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 8 lutego 2004, 21:57
Posty: 59
Lokalizacja: Słubfurt
Post 
No ja chce sobie troszke popstrykac zdjec i nagrac pare filmow, i taka mozliwosc daje mi canon ixus II, tylko teraz sie dowiedzialem ze jest mozliwosc nagrania pliku avi, ktory trwa 30sec a chcailbym wiecej, co proponujecie? zostal mi tylko dzien lub dwa, wiec musze sie zdecydowac. Wiec chodzi mi o amatorskie pstrykanie i krecenie filmow w rozdzielczosci 640x480 co dal by mi mozliwosc sony dsc p12, kyocera s5r, ktora mi odradzacie, wiec, jaki model mam wybrac?


poniedziałek, 9 lutego 2004, 21:49
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Kup sobie Minoltę Z1 i będziesz miał problem z głowy! Na pewno nie wykorzystasz jej wszystkich możliwości, a filmy ma doskonałej jakości. Obejrzyj dokładnie ten aparat i zastanów się.

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


poniedziałek, 9 lutego 2004, 21:59
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 8 lutego 2004, 21:57
Posty: 59
Lokalizacja: Słubfurt
Post 
Nie podoba mi sie ten sprzet. Czy jest taki aparat typu Canon Digital Ixus II z mozliwoscia nagrywania plikow avi bez limitu czasu tylko z limitem pamieci ? canon ixus 400? ma mozliwosc nagrywania filmow z dzwiekiem czas trwania 3 minuty


poniedziałek, 9 lutego 2004, 22:17
Zobacz profil

Dołączył: czwartek, 26 lutego 2004, 15:54
Posty: 46
Post 
Czytałem gdzies bardzo pozytywną recenzję 5 megapikselowego aparatu Contax (amerykańska Kyocera). Jak znajdę to wrzucę linka.


piątek, 27 lutego 2004, 01:50
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL