Teraz jest niedziela, 18 listopada 2018, 18:36

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
 Canon vs Kodak 
Autor Wiadomość
Post Canon vs Kodak
Witam wszystkich zamierzam kupić cyfraka i zastanawiam się na d Canonem A 70 Kodakiem DX 6340. O canonie sie już tu naczytałem natomiast o kadaku nie wiele piszecie. Do tej pory miałem olympusa C1, zastanawia mnie czy na wyświetlaczu lcd w canonie dobrze widoczny jest element który fotografujemy kodak ma o wiele większe lcd. Jestem amatorem zamierzam robić foty w wiekszosci 10x15 ale chętnie też pobawiłbym się opcajmi manualnymi, czym więcej czytam tym mam większy dylemat nad wyborem aparatu. Dodam, że kodak mniej szarpie po kieszeni....pozdro dla wszystkich userów i licze na wasze posty...

wtorek, 10 lutego 2004, 02:14
Moderator

O Kodakach niewiele piszemy, dlatego że nie są to aparaty szczególnie godne polecenia... Przynajmniej te tańsze modele. W podobnej cenie można trafić lepiej. Canon A70 jest dobrym wyborem, choć ja bym chyba się skusił raczej na Minoltę S414 - bardzo dobre parametry i przystępna cena - na Allegro około 1250 zł chyba. 4,1Mpix, 4 x zoom optyczny i dość wiele opcji - naprawdę warta swojej ceny :)

wtorek, 10 lutego 2004, 02:27

Tanie Kodaki strasznie cierpią na kiepską optykę. Droższe natomiast są rzadko spotykane i zwykle też nie zachwycają - miałem trochę w ręku Kodaka DX6490 i powiem szczerze, że się zawiodłem. Canon A70 to aparat, który znam i polecam, jego wady to mały wyświetlacz (będzie widać, ale niezbyt dokładnie) i gorszy od konkurentów tryb auto. Natomiast ostatnio w tej cenie pojawiła się bardzo ciekawa oferta - właśnie Minolta S414. Cena jest jak na jakość zdjęć rewelacyjna - ok. 1300zł na Allegro, to tyle co A70, a tu masz 4x zoom i 4MP przy co najmniej tak dobrej jakości zdjęć. I oczywiście pełnym manualu.

wtorek, 10 lutego 2004, 21:20