Teraz jest niedziela, 22 lipca 2018, 22:40

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 co lepsze? HP 850, Minolta Z1, Kodak DX 6490? 
Autor Wiadomość
Post co lepsze? HP 850, Minolta Z1, Kodak DX 6490?
Zastanawiam się nad kupnem aparatu cyfrowego. Kiedyś zajmowałem się dosyć profesjonalnie fotografią. Jednak używałem wyłącznie lustrzanek analogowych... to były dawne czasy. Obecnie pracuję jako grafik w reklamie. Potrzebuję aparatu, którym mógłbym zrobić zarówno dobre zdjęcie rodzinne czy pejzaż, ale również niezłe makro, zdjęcia nocne, w pomieszczeniach i oddać się fotografii artystycznej. Ustawienia manualne w aparacie są niezbędne, nie chcę automatu. Aparat ten ma być wprowadzeniem do dobrej fotografii cyfrowej, bo za rok (maksymalnie dwa) zamierzam kupić w pełni profesjonalną lustrzankę. Do tego czasu potrzebuję jednak czegoś możliwie najlepszego. Nie znam się jednak na cyfrówkach. Cena obecenie również stanowi dla mnie problem i wolałbym jak najmniej poświęcić środków na ten zakup. Mam na oku trzy aparaty: HP PhotoSmart 850 (cena w sklepie "fizycznym" 1400 zł w promocji), Minolta Z1 (cena w allegro ok. 1600 zł), Kodak DX 6490 (cena w allegro ok. 1800 zł). Mam też pytanie, czy model HP 850 należy do aparatów często cierpiących na usterki? Pisaliście tutaj, że aparaty HP często się psują. Który z tych modeli jest najlepszy i dlaczego pozostałe mu ustępują? Jeśli możecie odpowiedzieć mi na te pytania, byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam

niedziela, 15 lutego 2004, 00:59