|
|
|
Teraz jest sobota, 23 lutego 2019, 05:04
|
Zobacz wątki bez odpowiedzi | Zobacz aktywne wątki
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
bugi156
|
 Który z nich wybrać??
Witam, jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o fotografie, który chciałby rozwinąć umiejętności i robić przyzwoite zdjęcia. Skłonił mnie do tej decyzji m.in. zaplanowany wyjazd do azji- chciałbym przywieźć wraz z narzeczoną łądne pamiątkowe zdjęcia. Tak więc aparat głównie do fotografowania krajobrazów, zabytków oraz czasem jakiejś małpki czy ptaszka na drzewie:) Początkowo zastanawialiśmy się nad jakąś lustrzanką: Canon D1100 ew. Nikon D3100 z obiektywem 18-55. Jednak inwestowanie w obiektywy kolejnych tysiaków raczej nas na tym etapie nie kręci a ten KIT ma dla mnie za małe przybliżenie. I w tym miejscu wkroczyły superzoomy ze średniej półki tak do 1800 zł. Może 2000 jeśli faktycznie coś dużo lepszego. Moje typy na ten moment to: 1. Panasonic lumix dmc-fz150 2. Sony Cybershot DSC-HX200V 3. Sony Cyber-shot DSC-HX20V Który z nich jest wg Was najlepszy? Zależy mi na dość szybkich zdjęciach, dobrej jakości i dobrej stabilizacji. Fajnie jakby tryb auto był przyzwoity ( dopóki nie opanuję podstaw sztuki). Szybkość AF przemawia na korzyść Sony, podobnie wyświetlacz o lepszej rozdzielczości plus bajery jak GPS czy zdjęcia panoramiczne. Serie zdjęc za to na plus Lumixa. Filmowanie chyba na podobnym poziomie w sony i Lumixie. Czy może nie mam racji? Nie wiem jak jakość zdjęć tych dwóch wypada. W rankingach przoduje chyba Lumix?
A może polecilibyście jeszcze coś innego?
Pozdrawiam, Piotr
|
środa, 4 lipca 2012, 10:45 |
|
 |
aniaz1
|
 Re: Który z nich wybrać??
Zacznij od czegoś tańszego i naucz się najpierw na kiepskim sprzęcie
_________________ filmowanie konferencji
|
poniedziałek, 12 listopada 2012, 15:28 |
|
 |
MarcinSliwinski
|
 Re: Który z nich wybrać??
Witaj,