Teraz jest sobota, 21 lipca 2018, 04:09




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
 Aparat za okolo 1300zl 
Autor Wiadomość
Post Aparat za okolo 1300zl
Witam.
Rozwazam zakup nastepujacych aparatow.To bedzie moj 2 aparat po hp 735.Nie znam sie za bardzo na fotografi cyfrowej.
Olympus mju 300
Nikon 3700
Canon A70 lub A75
Kusil mnie takze Kodak LS 633 ale nie wiem jakie robi zdjecia.Prosze o rady.Czy jest sens kupowania Nikona SQ?????
DZiekuje za odpowiedzi.


piątek, 12 marca 2004, 09:45
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 18 lutego 2004, 22:59
Posty: 649
Lokalizacja: Kraków
Post 
skoro to twoja drug acyfra będzie to jakieś tam pojęcie już masz :) (ja nadal mam pierwszą więc pojęcie dopiero wyrabiam :lol: )
.. a nie myślałeś czasem o olympusie 4000? tutaj małe co nieco: http://www.forum.swiatobrazu.pl/foto/vi ... php?t=1325 -rewelacyjnie to on nie wygląda, ale zato jakie fotki robi.. można powiedzieć że tej jakości fotki i możliwości aparatu przy tej cenie to okazja ..

_________________
pozdrawiam
minolta dimage Z1 of course.. A1..
Intelligent Networked Technician Obrazek


piątek, 12 marca 2004, 10:07
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 8 grudnia 2003, 08:56
Posty: 952
Lokalizacja: Gdynia
Post 
A ma to być full automat czy zależy Ci na nastawach manualnych - bo z proponowanych przez Ciebie aparatów nie wynika to jednoznacznie?

Jeżeli to drugie i nie musisz mieć super nowości - tak jak napisał Int: na pewno wart polecenia jest C-4000. Jak najbardziej nadaje się na "drugi aparat". No i ta cena w stosunku do możliwości i jakości zdjęć...

Jeżeli chodzi o wspomniane przez Ciebie aparaty - bardzo krótko:

A70 - jak najbardziej godzień polecenia, ale dla mnie przegrywa rywalizację z C-4000;

A75 - nowość, praktycznie go jeszcze nie ma (?), zapewne nieco droższy od A70; nie wiem, czy opłaca się dokładać, biorąc pod uwagę to, co oferuje; poza tym jw.;

Kodak LS633 - nie znam, ale to full automat w oklicach cenowych A70 - niewiele oferuje jak za te pieniądze; poza tym (podobno) Kodaki posiadają dosyć przeciętną optykę; do tego całkiem nowy aparat a już zamknięto produkcję - dlaczego?

Nikon 3700 - podobnie jw. znaczy automat;

Olympus mju 300 - dobry automat o niewielkich gabarytach i podwyższonej "odporności"; sporo ostatnio staniał; jeżeli potrzebny Ci aparat do noszenia w wewnątrznej kieszeni, którego pierwszy deszcz nie zabije - ciekawa propozycja.

Reasumując: C-4000. Ma kilka wad - wielkość, waga i wątpliwa uroda, nie jest super szybki, używa kart SM, które nie będą już rozwijane (ale produkcja trwa - największy pod względem pojemności model to 128 MB - spokojnie wystarczy), ale równocześnie: szeroki kąt, jasny obiektyw, świetne makro, podsumowując - możliwości aparatu + jakość zdjęć, duży LCD, do tego np. stopka pod lampę zewnątrzną (domena droższych Olków - ten jeszcze niedawno zdecydowanie do nich należał ), ... przemawiają na korzyść tego aparatu.

Pozdrawiam i dobrego wyboru (i wcale nie musi tobyć domyślnie C-4000; po prostu aparatu, z którego będziesz zadowolony).


piątek, 12 marca 2004, 14:17
Zobacz profil
Post 
Dokładnie poproaeram Olympusa C-4000 każdy poleca ten aparat sam zakupiłem ten sprzęt i nie moge sie doczekać :D


piątek, 12 marca 2004, 23:01
Post 
C-4000 mnie troche zniecheca ze wzgledu na wielkosc i karty sm.A tak przy okazji9 kiedy bedzie test pentagrama???Nikon 3700 i mju 300 najbardiej mi chodzi po glowie.Nikon ma chyba wieksze mozliwosci.


sobota, 13 marca 2004, 21:04

Dołączył: czwartek, 6 listopada 2003, 21:49
Posty: 1780
Post 
A czemu Cię zniechęcają karty SM? Może nie są najnowocześniejsze, ale do C-4000 wystarczająco szybkie, do tego małe, poręczne i - co najważniejsze - TANIE (można dostać w cenie CompactFlash).


sobota, 13 marca 2004, 22:57
Zobacz profil
Post 
Nie tyle moze co karty choc czytalem zse maja slabe osiagi.Aparat jest troche za duzy.Wyczailem Nikona SQ za 1200zl z karta 128.Czy to dobra oferta???W zoomie byl test Pentagrama 434 i wygral w aparatach do 1000zl.


poniedziałek, 15 marca 2004, 20:07

Dołączył: czwartek, 6 listopada 2003, 21:49
Posty: 1780
Post 
Przy czteromegowym aparacie "niereporterskim" i "niefilmowym" szybkość kart nie ma większego znaczenia. O Nikonie SQ niewiele wiem. Natomiast gdyby PCWK i Zoom przeprowadzili test samochodów, pewnie w czołówce znalazłyby się maluch i trabant. Jeżeli szukasz czegoś mniejszego, to faktycznie C-4000 nie jest dla Ciebie.


poniedziałek, 15 marca 2004, 21:13
Zobacz profil

Dołączył: sobota, 13 marca 2004, 17:44
Posty: 142
Post 
Tomek do tej pory myslałem ze masz pojecie o tym co piszesz bo Twoje opinie były dosc wywazone ale z tym maluchem i trabantem to juz przesadziłes..powiedziałbym nawet ze sie osmieszyłeś..mam nadzieje ze w gre wchodziła jakas chwilowa niedyspozycja umysłowa.. :lol:

_________________
Czeœć pamiętacie @liena?To byłem ja ale mnie wyrzucili z forum za to że pisałem co myœlę ;p ale wracam i zamierzam nadal to robic z podwójna siłš!!! heh :) A tak serio to WITAM PONOWNIE!!!


poniedziałek, 15 marca 2004, 22:28
Zobacz profil
Post OLI c-4000 the best!
Pare dni temu go sobie kupiłem bo robią niezłe promocje na niego. Duzy i jest ale mi to nie przeszkadza. Foty bomba! Nawet idiota zrobi nim super fote! Bez lampy w prawie kompletnej ciemnosci automatycznie dobierze sobie parametry i robi cudo widoczek nocny! Łatwe menu, świetne LCD 123tys pikseli i 1,8". Dokupilem karte SM 128 MB Kingstona i chodzi szybciutko.Podlaczam go do kompa i spoko dziala jako PENdrive! (Kodak tego nie potrafił,Sony tak) Szybko sie uruchamia i ma małą zwłokę po naciśnięciu spustu. Troche bateriozerny wiec trzeba sie zaopatrzyc w pojemne akumulatorki. Szkoda ze nie ma w zestawie zasilacza...ale se go sam zrobie. To moj 3ci cyfrak po Sony F717 (to był luksus) Kodaku 2,1MP.
Jak masz 1200zł to lepsze to niz jakies 3,2MP małych IdoitenAparatów.
C-4000 jest dla laików ale takze dla tych co lubią sobie ustawiać wszystkie parametry samodzielnie. Pozdrawiam


poniedziałek, 5 kwietnia 2004, 02:22
Post 
Pozwolę sobie wtrącić się do dyskusji. Ja właśnie zamierzam zakupić jakiś aparacik i już prawie byłem zdecydowany na c4000 (dzisiaj już go chciałem kupić ale już go nie było w sklepie :) ) ale zacząłem się mocno zastanawiać nad minoltą s414 ! zoom 4x robi dla mnie wrażenie (w tej klasie cenowej) czasami zdarza mi się pstrykać fotki zawodów motorowodnych i chciałbym wiedzieć jak się spisuje oly4000 i ww. minolta przy fotografowaniu tego typu rzeczy... interesuje mnie głównie opóźnienie po naciśnięciu spustu i jak wychodzą fotki rzeczy poruszających się (szybko)
pozdrawiam ;)


piątek, 9 kwietnia 2004, 22:51

Dołączył: poniedziałek, 8 grudnia 2003, 08:56
Posty: 952
Lokalizacja: Gdynia
Post 
Mogę powiedzieć (napisać) tylko tyle, że C-4000 gigantem, jeżeli chodzi o prędkość, to nie jest... Z tym, że shutter lag jakoś nie wydawał mi się dramatyczny. Natromiast jakością zdjęć C-4000 przewyższa wspomnianą S414 znacznie. Ale to moje subiektywne odczucie, zaznaczam.

Uczciwie mówiąc, to zoom 3x a 4x nie stanowiłby dla mnie aż takiej różnicy (bezpośrednio nie porównywałem); natomiast szybkość działania na pewno jest istotna - jeżeli pod tym kątem oceniać, to wychodzi na czoło Minolta - ale Z1... Do tego zoom optyczny 10x. Zapewne nie wchodzi w rachubę?

Pozdrawiam.


sobota, 10 kwietnia 2004, 00:57
Zobacz profil
Post 
ta bariera cenowa jest dla mnie dość istotna ;) i raczej z1 nie przejdzie ...
zacząłem się zastanawiać nad c4000 albo c720 ...
pozdrawiam


sobota, 10 kwietnia 2004, 22:55
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Do Z1 to tylko 300 zł różnicy i ja osobiście, gdybym szukał jakiegoś ultrazooma, to poczekałbym troszkę i dozbierał jeszcze. Jeśli nie chcesz UZ, to bierz od razu tego C-4000.

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


sobota, 10 kwietnia 2004, 23:15
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL