Teraz jest sobota, 17 listopada 2018, 17:55




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
 Fucji S20pro czy s7000 (oba za 2400 zl)? 
Autor Wiadomość
Post Fucji S20pro czy s7000 (oba za 2400 zl)?
Jak w temacie.


wtorek, 18 maja 2004, 07:18
Post 
Milo byc Fuji sorki :) Czekam na porady.


wtorek, 18 maja 2004, 08:02
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 18 kwietnia 2004, 13:43
Posty: 116
Lokalizacja: Poznań
Post 
ja bym wzial s20...na tych 6MP sa straszne szumy, wiec lepiej miec nowoczesniejsze 3MP, chyba ze potzrebujesz duze wydruki A4...ale super jakosci nie będą...
ahh jak tęsknie za najdoskonalszą ergonomicznością fuji...:)

_________________
...professionals only have a bigger trashcan


wtorek, 18 maja 2004, 16:22
Zobacz profil

Dołączył: wtorek, 11 maja 2004, 23:39
Posty: 150
Post 
DariuszM napisał(a):
ja bym wzial s20...na tych 6MP sa straszne szumy, wiec lepiej miec nowoczesniejsze 3MP, chyba ze potzrebujesz duze wydruki A4...ale super jakosci nie będą...
ahh jak tęsknie za najdoskonalszą ergonomicznością fuji...:)


Gdzie widziałeś te szumy ???? Masz S7000 ???

SebX


wtorek, 18 maja 2004, 16:48
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 18 kwietnia 2004, 13:43
Posty: 116
Lokalizacja: Poznań
Post 
miałem s602 i nie zamieniłbym go na s7000 za nic... obejrzyj jak wygląda czyste niebo na full size...koszmar....wszędzie zresztą piszą w każdym teście i recenzji, że szumi jak szumacher :)

_________________
...professionals only have a bigger trashcan


wtorek, 18 maja 2004, 16:58
Zobacz profil

Dołączył: wtorek, 11 maja 2004, 23:39
Posty: 150
Post 
DariuszM napisał(a):
miałem s602 i nie zamieniłbym go na s7000 za nic... obejrzyj jak wygląda czyste niebo na full size...koszmar....wszędzie zresztą piszą w każdym teście i recenzji, że szumi jak szumacher :)


Nie są mi potrzebne zdjęcia full size ani ich nie oglądam w widoku 1:1 ani nie drukuję .
Mam jeszcze Canona A60 i zdjęcia z obu aparatów oglądane w sensownych rozdzielczościach wyglądają podobnie no oczywiście fotki z Fuji mają więcej szczegółów .

Tak więc wybór za to samą cenę S7000 czy S20 Pro sprowadzał by się do tego czego kupujący oczekuje po aparacie . Normalnie S20 Pro jest droższy o ok. 500 zeta od S7000 więc wybór należy do kupującego :-)


SebX


wtorek, 18 maja 2004, 17:05
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 18 kwietnia 2004, 13:43
Posty: 116
Lokalizacja: Poznań
Post 
a czego ma oczekiwac jak sa niemal identyczne nie licząc matrycy i jakies tam pierdoły nieznaczacej? (pc connector, podłączenie pilota przez firewire) :)

a zdjęcia w małej rozdzielczosci to nawet z media techa i trusta dobrze wyglądają :)

_________________
...professionals only have a bigger trashcan


wtorek, 18 maja 2004, 17:12
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 12 maja 2004, 22:32
Posty: 944
Lokalizacja: Kraków
Post 
moje zdanie - tylko i wylacznie s20, chyba ze s20 pro.
s7000...
ogolnie niby ok, ale zawsze pozozstaje pewien niesmak...
wszyscy tak zachwalaja ta matryce, a czy ja wiem...
coz nie chce sugerowac czegos, za co jakis fan fuji moglby mnie powiesic za uszy, ale porwnajcie rozmiar (fizyczny rozmiar - 1/1.7") 3,3 megowej matrycy z fuji s602 i 6.63 megowej z s7000...
http://www.steves-digicams.com/2002_rev ... s602z.html
http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/s7000.html
ogolnie wiadomo, ze upychanie wiekszej ilosci pikseli na matrycy tego samego rozmiaru, nie jest dobrym pomyslem, gdyz konczy sie wiekszymi szumami...
podobny efekt jest w minolcie a2, ktora ma matryce rozmiarami z a1 i wiecej upakowanych pikseli.
jedyny ewenemt matryc fuji (ale nie konkretnie s7000 tylko fuji ogolnie) to inny ksztalt pikseli (nie kwadraty, a szescio, albo osmiokaty)
natomiast s20 ma matryce fuji, ale za to 3 mpx, a to rokuje mniejszymi szumami.
nie ukrywam - fuji nie jest na pewno zlym aparatem; powiedzialbym, ze jak na cene (http://www.bigondigi.com niecale 400 USD) spelnia dosyc swoje wymagania, ale osobiscie wolalbym poczeac i dolozyc do minolty a1.
jednak jest tot ylko moje bardzo subiektywne zdanie.

_________________
remanent...


wtorek, 18 maja 2004, 18:51
Zobacz profil

Dołączył: wtorek, 11 maja 2004, 23:39
Posty: 150
Post 
DariuszM napisał(a):
a zdjęcia w małej rozdzielczosci to nawet z media techa i trusta dobrze wyglądają :)


No nie przesadzasz - chyba że masz na myśli 320x200 :-)

Miałem kiedyś Minoltę E201 2 megapixele - fotki z niej w porównaniu z A60 to była tragedia - a to była Minolta !!!!

Mówmy min o rozdzielczośći 1600x1200 i nie mieszajmy do porównań z Canonem i Fuji - Trusta i MediaTecha :-)

SEbX


środa, 19 maja 2004, 09:02
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 12 maja 2004, 22:32
Posty: 944
Lokalizacja: Kraków
Post 
jezeli ktos nie widzi roznicy pomiedzy fujim a mediatechiem czy trustem, to niech sobie mediatecha czy trusta kupi.
przeciez jest tanszy, a (w/g niektorych) roznicy w jakosci zdjec nie widac...( :?: )
ja osobiscie wolalbym postapic jak frajer i kupic "te sama" ( :wink: ) jakos za wieksze pieniadze

_________________
remanent...


Ostatnio edytowano środa, 19 maja 2004, 09:26 przez emes, łącznie edytowano 1 raz

środa, 19 maja 2004, 09:13
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 12 maja 2004, 22:32
Posty: 944
Lokalizacja: Kraków
Post 
poza tym to chyba jest forum o aparatach fotograficznych, a nie o breloczkach :arrow:
chyba ze sie myle :wink:
DariuszM daj spokoj z takimi kawalami, bo jeszcze ktos to wezmie na serio :lol:

_________________
remanent...


środa, 19 maja 2004, 09:22
Zobacz profil
Post 
Czyli co, jesli aparaty sa w tej samej cenie to lepiej kupic s7000?


środa, 19 maja 2004, 21:07
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 12 maja 2004, 22:32
Posty: 944
Lokalizacja: Kraków
Post 
skoro sa w tej samej cenie, a nawet gdyby nie byly, ale byloby mnie stac, to ja bym wzial s20pro.

_________________
remanent...


środa, 19 maja 2004, 21:31
Zobacz profil
Post 
Ale czemu, czym one sie wlasciwie roznia?


środa, 19 maja 2004, 22:52
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL