Teraz jest środa, 20 czerwca 2018, 03:44

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
 Aparat cyfrowy 
Autor Wiadomość
Post Aparat cyfrowy
Witam

Canon A 60, A 75
Olympus C-450, C-4000
Pentax Optio 30
Minolta E323
Nikon Coolpix 3200
Sony DSC-P52, DSC-P72, DSC-P8
Inna propozycja

Maksymalna cena to cena najdroższego z powyższych

Bardzo bym prosił o pomoc w dokonaniu wyboru preferowana cena to 1100. Prosił bym o jedno zdanie do każdej pozycji, ukazanie wad i zalet. Jestem początkujący i niechciałbym kupić czegoś co nie jest warte.

Za pomoc z góry dziękuję...

poniedziałek, 24 maja 2004, 17:55

Post re
hmm, dochodzi tam olympus c-460, ale to coś podobnego do c-450. Do 1100 to jeszcze nikon sq, podobno całkiem przyzwoita maszynka.
Poza tym do czego ten aparat będzie ci potrzeby, bo jak automat, to raczej nie c-4000, ale jeśli chcesz manualem się bawić, to ten będzie najlepszy
a zastanawiałeś się nad a70? to a60 z większą matrycą, kosztuje około 1100 na allegro u tipa, a od a75 jak dla mnie różni się niewieloma rzeczami

poniedziałek, 24 maja 2004, 18:51
Częściej Auto

poniedziałek, 24 maja 2004, 20:12

Ja polecam tradycyjnie Olympusa C-310. To perfekcyjny kompakt dla amatorów - naprawdę dobre zdjęcia (takie jak u poprzedników - C-300, C-350) i bardzo dobra cena (850zł).

poniedziałek, 24 maja 2004, 20:58

Post re
a co byś powiedział na canona a70? jest na karty cf, ma dobre auto (ale trochę gorsze od olka), ma pełnego manuala (w końcu nie powiedział pan, że tylko auto) i kosztuje na allegro u ss 1150. Ja brałbym tego, ale jak niepotrzebny manual to myślę że c-310. To nowy model, jak powiedział tomekk idealny do zastosowań rodzinnych, tyle, że jest na drogie karty xd picture card, co mnie do niego zniechęca.