Teraz jest środa, 18 lipca 2018, 19:59

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
 SONY F717 vs. OLYMPUS C8080wz 
Autor Wiadomość

Post SONY F717 vs. OLYMPUS C8080wz
Witam wszystkich forumowiczow!!!
Przymierzam sie do kupna aparatu pod koniec sierpnia. Po zapoznaniu sie z bierzaca oferta i opiniami pozostaly mi dwa do wyboru F717 i C8080. Mam problem i nie wiem na ktory sie zdecydowac.
Nie jestem profesjonalnym fotografem, a raczej amatorem, ktory lubi popstrykac sobie ladne zdjecia. Interesuja mnie dobre zdjecia makro, a takze zdjecia krajobrazowe, portrety, zdjecia nocne i sportowe. Maly aparacik kompaktowy odpada, mam dostep do SONY P9 i w tej roli spisuje sie on dosc dobrze. Interesuje mnie raczej aparat bardziej rozbudowany, z wieksza iloscia mozliwosci, nadajacy sie do robienia zdjec artystycznych z glebia ostrosci itp. Jesli chodzi o odbitki to ich nie robie prawie wcale, a jesli mi sie zdarza to 10x15.
Aparat bede sprowadzal z USA. Koszt F717 to okolo 1900-2050 + Karta MS, C8080 to koszt rzedu 2700-2800 + Karta CF.
Zwracam sie z pytaniem do fachowcow: Czy bedac amatorem wykorzystam wszystkie mozliwosci C8080? Czy warto doplacic te 700 zl za aparat 8Mp. Zdjecia robione na Olympusie sa bardziej wyraziste, z wieksza iloscia szczegolow niz Sony. Kolorystycznie wypadaja podobnie.

Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam.

Piotrek

czwartek, 29 lipca 2004, 18:17
Post wszystko jedno
W zasadzie w tytule zawarłem odpowiedź na Twoje pytanie.
Tu nie musisz patrzeć na rozdzielczość bo obie są wystarczające.
Oba aparaty są BARDZO DOBRE i spełnią twe wymagania.
Solidniej WYKONANYM jest 8080 ALE 717 pozostawia Ci możliwość RĘCZNEGO fokusowania i ZOOMU tak ja w lustrzance (podobnie...) i to jest rozwiązane naprawdę dobre porównywalnie do serii MINOLT.
Ma także funkcję NIGHTFRAME umożliwiającą Ci robić zdjęcia w CAŁKOWITEJ CIEMNOŚCI (wiązka laserowa).
za to musisz stosować MEMEORY STICK a przy pojemnościach 1GB (standart dzisiaj dla tej klasy aparatów) to ZABUUULISZ!