Teraz jest niedziela, 18 listopada 2018, 19:16

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Canon G5 vs Minolta Z3 ver.2 
Autor Wiadomość
Moderator

Post Canon G5 vs Minolta Z3 ver.2
Naczelnik napisał(a):
Witam
Zamierzam zaniedlugo kupic cyfroweczke i nie wiem ktora byla by lepsza G5 czy Z3. Jestem laikiem jesli chodzi o aparaty wiec chcialbym sie dowiedziec ktory ma lepszy obiekty itd. Wiem ze Canon ma 5 mpx, Z3 tylko 4 ale za to ma az 12x zoom. Aparatu chcialbym uzywac do m.in pokazow sportowych, dlatego potrzebuje szybkiego i z dobra optyka. Prosze napiscie do ktorego takze sa tansze nosniki pamieci.

Pozdrawiam Łukasz

[EDIT - NAPRAWA TEMATU, STĄD MUSIAŁEM USUNĄĆ PIERWSZY POST TEMATODAWCY.]

A więc tak.

Canon robi lepsze fotki, szczególnie nocne. Ma tańsze (minimalnie karty pamięci). Jednak jest zdecydowanie wolniejszy od Minolty Z i kto wie, czy nie będzie więcej aberrował niż ona.

Przy zdjęciach sportowych szybkość, duży zoom, a szczególnie stabilizacja obrazu mogą mieć kluczowe znaczenie. W tym wypadku dla mnie wybór jest jasny => Minolta Z3.

Ostatnio edytowano środa, 11 sierpnia 2004, 17:31 przez Vendeur, łącznie edytowano 1 raz

niedziela, 8 sierpnia 2004, 13:20

niedziela, 8 sierpnia 2004, 13:29
Moderator

g5 !!- to inna klasa

Masz rację. Ale każdy aparat ma inne przeznaczenie i jest dobry w konkretnych zastosowaniach. Tutaj zdecydowanie lepiej sprawdzi się Minolta. I nie piszę tego, dlatego że lubię tę markę, ale tak jest po prostu. Używałem G5 i wiem jak działa. Dla mnie wybór jest jeden ;).

niedziela, 8 sierpnia 2004, 13:35
Tak jak napisał piotrt G5 to inna klasa !
G5 to półprofesjonalny aparat a IMO aparaty z seri Zx to są zabawki dla początkujących