Teraz jest sobota, 23 czerwca 2018, 23:50

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
 Canon S1 IS - Olympus c-770 - Fuji FinePix S7000? 
Autor Wiadomość

Post Canon S1 IS - Olympus c-770 - Fuji FinePix S7000?
Zbieram się do zakupu cyfry. Jestem amatorem a aparat będzie mi służył zarówno na wakacjach jak i do fotografowania dziecka, imprezy rodzinnej i przyrody. Po obszernej lekturze, staję się coraz głupszy :shock: :? :roll: :wink:
Nie wiem, już kompletnie, co wybrać. Teoretycznie najlepszą jakość zdjęć na c770 najgorszą S7000, stabilizator tylko S1 ale nie ma on makra, akumulator w c770, najdroższe karty w c770, (rzecz drugorzedna mpg4 w c770).
Odrzuciłem canona c5 bo wychodzi z produkcji a na c6 mnie nie stać (chcę aparat z manualnymi nastawami) oraz minoltę z3 (bardzo słabe recenzje).

Czekam na Wasze rady i opinie. Może polecicie mi jakiś złoty środek.

środa, 25 sierpnia 2004, 17:29

Był już prawie dokładnie taki sam temat. Moja konkluzja jest prosta - Fuji S7000, bo to aparat klasę wyżej od pozostałych - co widać.
PS. Pod względem jakości zdjęć uszeregowałbym te aparaty dokładnie odwrotnie.

środa, 25 sierpnia 2004, 22:21

Mimo iz nie jestem zwolennikiem canona (odnosze nawet wrazenie ze moj nastepny aparat canonem na pewno nie bedzie...) zdecydowanie polecilbym canona 1s is bo:
- ma 10x stabilizowany zoom
- wolno traci na wartosci (mala produkcja poza tym stabilizowane zoomy tak juz maja ;) )
- robi najlepsze zdjecia z wymienionych
- ma wszystko co potrzeba ( odchylany lcd np)
- pracuje na paluszkach itanich kartach cf
- jest teraz najtanszy z wymienionych
wybierz fuji jesli chcesz udawac lustrzanke i miec wiecej pixeli i gorsze zdjecia.
... lub olympsua jesli lubisz placic znacznie wiecej za 765 z dobrymi filmikami...

Canon A60 kingston 256mb 4x 2400 forever + energizer + Velbon dx-888 + macro edar 2.8/100mm ( niedlugo 1.8/400mm)+ tulejka CHWILOWO BEZ APARATU karta kingston cf 256 trup. I pomyslec ze za ten szajs dalem niedawno ponad 200zl :(