Teraz jest sobota, 20 października 2018, 14:00




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
 Co wybrac? 1 z 4 :) 
Autor Wiadomość
Post Co wybrac? 1 z 4 :)
Witam ;)

Nie wiem co kupic...

Zastosowania... poza fotkami typowo "rodzinnymi" lubie pofocic imprezy sportowe oraz "pobawic" sie manualem...

Zalezy mi aby aparat byl nie za duzy, w wybranych modelach znalazl sie jeden "zoomiak", ale tylko dlatego, ze jest to najmniejszy aparat do 2000 z zoomem 10x :) I drugi.. olbrzym. Dobrze tez aby aparat mial manuala i piorytet migawki oraz przeslony.

:arrow: Zastanawiam sie nad:

1. Canon PowerShot A95 mam sentyment do Canona... A95 prezentuje sie fajnie... ale podobno straaaasznie szumi :( A tego to ja nie lubie...

2. CANON PowerShot S60 jeden z mych faworytow... maly zgrabny, z manualem no i Canon :) Podobno winetuje

3. SONY DSC-W12 jak na razie moj faworyt.. spelnia moje wszystkie wymagania, ale nie ma piorytetu migawki oraz przeslony.. co ma S50... i tez nie wiem

4. OLYMPUS C-765 UZ - No koniec maly zoomiak :) Podoba mi sie w nim manual oraz 10x zoom.

Wiec mam pytanko:

CO POLECACIE? :) Czekam tez na inne propozycje...

:arrow: Z góry dzekuje Wszystkim za pomoc :!:

Pozdrawiam


niedziela, 5 września 2004, 22:55
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Jak to? Sony nie ma programów półmanualnych...???

Sam nie wiem co wybrać. Albo Olek UZ, albo Sony.

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


niedziela, 5 września 2004, 23:16
Zobacz profil
Post 
Witam,
Moze nic konkretnego ale:
1. Canon A95 nie wiem co myslec o tym cyfraku. Znam A75 i ogolnie mi sie podoba wiec przez analogie moze byc.
2. Canon S60 nie, raczej nie. Dziwny jakis bo taki "nieprofesjonalny" :wink:
3. Sony W12 moze to i "firma od telewizorow" :wink: ale ten model mi sie podoba bardzo bo foci naprawde fajnie. Do tego jest maly, praktyczny i ma kapitalny wyswietlacz. Jestem za.
4. Olek C765 jesli UZ i w tym przedziale cenowym to z cala pewnoscia wlasnie on. Jestem za.

A inne propozycje? Lepiej eliminowac niz dodawac mozliwosci wiec nic nie dodaje do listy.

Pozdrawiam
~Szamil 8)


niedziela, 5 września 2004, 23:29
Post 
Blajo! bierz Soniaka!
Pozdr.


niedziela, 5 września 2004, 23:30
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL