Teraz jest niedziela, 18 listopada 2018, 06:27

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Canon A60 czy A400 
Autor Wiadomość
Post Canon A60 czy A400
odrazu powiem ze jestem zielony jezeli chodzi o fotografie cyfrowa lecz chcialbym od czegos zaczac niestety kasy nie zaduzo i waham sie miedzy dwoma modelami CANON mianowicie A60 i A400
A60 jest napewno popularniejszy ale ma mniej pikseli no wlasnie czy moze mi ktos wytlumaczyc czy od ilosci pikseli zalezy tylko wielkosc zdejecia czy rowniez jego jakosc. Do pytania dodam tylko ze zalezy mi rowniez na robieniu zdjec makro wiec ktory bedzie lepszy dla mnie choc wiem ze ani ten ani ten nie jest rewelacyjny ale co mam zrobic jak cierpie na chroniczny brak kasy :D

środa, 8 września 2004, 16:45

Post re
tzn. rozdzielczość decyduje o wielkości odbitki i jej jakości. A60 zrobisz bez kadrowania 15x21. Z A400- A4. Jednak kadrowanie na kompie się przydaje. W zasadzie trudno powiedzieć, bo A60 ma mniejszą rozdzielczość, ale za to lepszy obiektyw. Mam A60 i bardzo go sobie chwalę, jednak A400 nawet na żywo nie widziałem, to całkiem nowy aparat, więc niewiele mogę powiedzieć. Co do makro, to nie wiem. W A60 jest to 5cm (przynajmniej tak piszą, bo nie sprawdzałem).

A60 to znakomita konstrukcja za tą cenę. Jak jest z A400 nie wiem, ale zawsze seria Axxx była w Canonie jakaś taka "bez ambicji". Jeśli chciałbyś kupić A400, to gorąco radzę dołożyć 100zł i kupić Olympusa C-310. Optyka b. podobna do A60 i super makro z 2cm. Świetny automacik.

środa, 8 września 2004, 16:59

Hmm... A400 szczerze podoba mi się. Jest automatem, ale ma algorytmy z dość wysokich dwucyfrowych PowerShotów A. Jest mały, poręczny i ładny. Nie mógłbym go mieć, bo jest automatem. Jeżeli to nie problem - bierz tego.