Teraz jest niedziela, 18 listopada 2018, 18:34

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 SONY P93 czy Z2 ? 
Autor Wiadomość

Post SONY P93 czy Z2 ?
Witam, jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o sprawy aparatow cyfrowych. Nie wiem co wybrac, nie zajmuje sie profesjonalnie fotografia, chce miec tylko aparat, ktory bedzie robil dobre zdjecia (hehe aparat sam zdjec nie robi). Zastanawiam sie nad SONY P93 lub Minolta Z2. Zalezy mi na tym, zeby nie wydac pieniedzy a pozniej zalowac, ceny tych modeli sa podobne, dlatego chcialbym kupic lepszy. :)

poniedziałek, 13 września 2004, 00:34

Jesli tylko te dwa wchodza w rachube, to zdecydowanie Minolta, bo Sony to dobre telewizory robi:D No i ten Zoom....

PS. Przepraszam ze chwale Minolte, ale takie byly typy, ze nie moglem inaczej :D

Pozdr.....

poniedziałek, 13 września 2004, 07:43

Też nielubie minolty ale w tym przypadku wybra bym (jak mi to wogóle przeszło przez gardło) Minolte Z1 po co przepłacać jak nie widać różnicy. :twisted:

poniedziałek, 13 września 2004, 09:04
Ja polecam Minoltę Z2, można nią robić naprawdę dobre zdjęcia :lol:

Pozdro,
Baryła 8)

poniedziałek, 13 września 2004, 09:26

widzialem wiele zdjec robionych na p71,73 i wygladaly dobrze, minolta troche wyglada jak zabawka, slaba jakosc wykonania, i ta klapka na baterie.... ;) nie mialem stycznosci z innymi markami, sony mi sie podoba z zewnatrz ;) jak widziacie profesjonalista nie jestem :) moze jakis posiadacz sony serii dsc napisze jakie ma doswiadczenia z tym sprzetem ....

poniedziałek, 13 września 2004, 21:44

Co jest nie tak z klapka na baterie? :>

poniedziałek, 13 września 2004, 22:03

jakos marna jakosc tej klaki, jakby miala odleciec za chwile ;) ale wybor i tak padnie chyba na minolte, tylko pytanie - warto doplacac 300 do z2 ?? czy brac Z1, wiecie dla poczatkujacego liczba Mpix jest istotna, ale poewnie sie myle

poniedziałek, 13 września 2004, 22:15