Teraz jest niedziela, 18 listopada 2018, 18:34




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 SONY P93 czy Z2 ? 
Autor Wiadomość

Dołączył: poniedziałek, 13 września 2004, 00:30
Posty: 5
Lokalizacja: Wroclaw
Post SONY P93 czy Z2 ?
Witam, jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o sprawy aparatow cyfrowych. Nie wiem co wybrac, nie zajmuje sie profesjonalnie fotografia, chce miec tylko aparat, ktory bedzie robil dobre zdjecia (hehe aparat sam zdjec nie robi). Zastanawiam sie nad SONY P93 lub Minolta Z2. Zalezy mi na tym, zeby nie wydac pieniedzy a pozniej zalowac, ceny tych modeli sa podobne, dlatego chcialbym kupic lepszy. :)


poniedziałek, 13 września 2004, 00:34
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 5 maja 2004, 11:35
Posty: 153
Lokalizacja: Caversham
Post 
Witam na forum!!!

Jesli tylko te dwa wchodza w rachube, to zdecydowanie Minolta, bo Sony to dobre telewizory robi:D No i ten Zoom....

PS. Przepraszam ze chwale Minolte, ale takie byly typy, ze nie moglem inaczej :D


Pozdr.....

_________________
EOS 40D, 17-55 IS USM, EF 75-300 USM III


poniedziałek, 13 września 2004, 07:43
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 2 sierpnia 2004, 10:14
Posty: 120
Lokalizacja: Lublin
Post 
Też nielubie minolty ale w tym przypadku wybra bym (jak mi to wogóle przeszło przez gardło) Minolte Z1 po co przepłacać jak nie widać różnicy. :twisted:

_________________
Fuji s7000 + 512 CF + 16 XD + Lensring 55 + torba Natural + UV Hama + 8x2300 + ładowarka MW9168GS


poniedziałek, 13 września 2004, 09:04
Zobacz profil
Post 
Ja polecam Minoltę Z2, można nią robić naprawdę dobre zdjęcia :lol:

Pozdro,
Baryła 8)


poniedziałek, 13 września 2004, 09:26

Dołączył: poniedziałek, 13 września 2004, 00:30
Posty: 5
Lokalizacja: Wroclaw
Post 
widzialem wiele zdjec robionych na p71,73 i wygladaly dobrze, minolta troche wyglada jak zabawka, slaba jakosc wykonania, i ta klapka na baterie.... ;) nie mialem stycznosci z innymi markami, sony mi sie podoba z zewnatrz ;) jak widziacie profesjonalista nie jestem :) moze jakis posiadacz sony serii dsc napisze jakie ma doswiadczenia z tym sprzetem ....


poniedziałek, 13 września 2004, 21:44
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 16 maja 2004, 22:40
Posty: 227
Lokalizacja: Krakoff
Post 
Zdecydowanie Minolta :twisted:
Co jest nie tak z klapka na baterie? :>

_________________
Minolta Z2, SD 256MB, aku Energizer, tulejka+UV+Polar, statyw Velbon dx-888


poniedziałek, 13 września 2004, 22:03
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 13 września 2004, 00:30
Posty: 5
Lokalizacja: Wroclaw
Post 
jakos marna jakosc tej klaki, jakby miala odleciec za chwile ;) ale wybor i tak padnie chyba na minolte, tylko pytanie - warto doplacac 300 do z2 ?? czy brac Z1, wiecie dla poczatkujacego liczba Mpix jest istotna, ale poewnie sie myle


poniedziałek, 13 września 2004, 22:15
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 16 maja 2004, 22:40
Posty: 227
Lokalizacja: Krakoff
Post 
michau napisał(a):
jakos marna jakosc tej klaki, jakby miala odleciec za chwile ;) ale wybor i tak padnie chyba na minolte, tylko pytanie - warto doplacac 300 do z2 ?? czy brac Z1, wiecie dla poczatkujacego liczba Mpix jest istotna, ale poewnie sie myle


Eee, moze jeszcze skrzypi? ;)
Sam musisz zdecydowac czy potrzebujesz tych 4Mpix.

_________________
Minolta Z2, SD 256MB, aku Energizer, tulejka+UV+Polar, statyw Velbon dx-888


poniedziałek, 13 września 2004, 22:21
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 13 września 2004, 00:30
Posty: 5
Lokalizacja: Wroclaw
Post 
jesli chodzi o wielkosc odbitek to nie zalezy mi na duzych zdjeciach, wazne jest dla mnie zeby aparat nie rozmazywal zdjec jak cos jest w ruchu


poniedziałek, 13 września 2004, 22:33
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 16 maja 2004, 22:40
Posty: 227
Lokalizacja: Krakoff
Post 
michau napisał(a):
jesli chodzi o wielkosc odbitek to nie zalezy mi na duzych zdjeciach, wazne jest dla mnie zeby aparat nie rozmazywal zdjec jak cos jest w ruchu


W tym akurat wieksza matryca nie pomoze. Aparat nie bedzie rozmazywal zdjec gdy warunki oswietleniowe pozwola na uzycie szybkiej migawki.
Z-ki sa chyba nadal najszybszymi kompaktami wiec ze zlapaniem ostrosci tez nie powinno byc problemu.

_________________
Minolta Z2, SD 256MB, aku Energizer, tulejka+UV+Polar, statyw Velbon dx-888


poniedziałek, 13 września 2004, 23:12
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 13 września 2004, 00:30
Posty: 5
Lokalizacja: Wroclaw
Post 
moze posiadcze Z1,Z2 wypowiedza sie na temat jakosciwykonnia sprzetu, bo jak go trzymam w rece to bojae sie zeby czegos nie polamac


wtorek, 14 września 2004, 12:22
Zobacz profil
Post 
Minolta tylko wydaję się niesolidna, moja mama (oczywiście niechcący) zrzuciła ją parę razy ze stołu (ok.1 metr) i nic się nie stało, to samo dotyczy klapki na baterię, mnie się wogóle nie wydaje słaba. A tak poza tym to nie bój się, że ją połamiesz, tak zawsze jest jak trzymasz czyjąś minoltę a nie swoją, bo umierasz ze strachu co mógłbyś zrobić i jakie byś miał tego konsekwencje :wink: .

Pozdrawiam, 8)
Baryła


wtorek, 14 września 2004, 14:34
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 10 kwietnia 2004, 20:59
Posty: 1321
Lokalizacja: Gdańsk- wiecz(trz) ne miasto
Post re
A czy koniecznie musi to być Sony albo Minolta? Bo jest sporo równie dobrych (a tańszych od sonego na przykład), a nawet lepszych.

_________________
::Był sobie flamaster i się popisał::
::Zaczynam z fotografiš od nowa...::


wtorek, 14 września 2004, 14:49
Zobacz profil
Post 
Skoro wybór to wybór, więc wybieram między sonym albo minoltą, ale do tego zestawienia można by dodać jeszcze canona a95 lub a80, to też są udane aparaty i robią ładne zdjęcia :lol: , więc ,można je ze spokojnym sumieniem polecić.

Pozdrawiam,8)
Baryła


wtorek, 14 września 2004, 18:15
Post 
ja mam od jakiegos czasu sony DSC-P93. musze przyznac ze jestem zadowolony z tego aparaciku. najwieksza jego zaleta uwazam filmy! wychodza na prawde super! tez jestem full amator, i uwazam ze jest on troszke za czuly przy robieniu fotek. troche sie lapa zatrzesie i fotka rozmazana. to jest troche lipa. ale jak sie ktos deczko wprawi to jest si :) jeszcze te drogie karty :( ale to jednorazowy wydadek wiec spox :) i pozatym sony ma o wiele wiecej serwisow. jakby cos to smigasz do siebie do miasta, anie, beda Ci wysylac gdzies po swiecie. ja osobiscie moge polecic tego soniaczka ;)


wtorek, 14 września 2004, 18:25
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL