Teraz jest niedziela, 24 czerwca 2018, 18:26

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Pomoc w wyborze aparatu (nikon/minolta) 
Autor Wiadomość
Post Pomoc w wyborze aparatu (nikon/minolta)
Dzień dobry Państwu.

Wymysliłem, że kupię sobie nowego cyfraka.
Od dwóch lat mam Nikona Coolpixa 2000 - jestem bardzo zadowolony, jedyną w sumie przeszkadzającą mi wadą tego pstrykadła jest hałaśliwy zoom. Wymyśliłem sobie, że na gwiazdkę zafundujemy sobie z żoną nowy aparat. Nie jestem fotografem, aparat służy mi raczej do robienia zdjęć - zalezy mi głównie na ładnych zdjęciach (oglądam je na monitorze a co ładniejsze daję do druku w formacie 10x15). Zdjęcia robię zupełnie amatorskie, dużo rodzinnych (mam rocznego dzieciaka), czasami ładne widoczki - takie zwyczajne wykorzystanie aparatu do utrwwalania chwil ładnych i innych :)

I teraz pytanie: czy w takim układzie warto porywać się na Nikona 5700 (nie ukrywam, że straszliwie mi się podoba - poza tym z tego 2000 naprawdę jestem zadowolony więc powstaje tzw. przywiązanie do marki)? Czytałem sporo o 5700 na steves-digicams, jednak tam b. rzadko zdarzają się opinie negatywne.... :)

Alternatywą jest Konica-Minolta Dimage z2 - no właśnie, czy to co piszą o potwornej aberacji chromatycznej tego pstrykadła jest prawdą, czy do tego o czym pisałem wyżej ten aparat w zupełności wystarczy?

Bardzo serdecznie proszę o wyrażenie opinii, czy warto mi kupować niemal dwukrotnie droższego coolpixa 5700?

Pozdrawiam.

środa, 15 września 2004, 12:45
Przepraszam za śmiecenie - niejasność w tym zdaniu muszę poprawić:
koyocik napisał(a):
Nie jestem fotografem, aparat służy mi raczej do robienia zdjęć - zalezy mi głównie na ładnych zdjęciach

Ma brzmieć:
Nie jestem fotografem, aparat służy mi raczej do robienia zdjęć typowo amatorskich - zalezy mi głównie na ładnych i dobrzych jakościowo zdjęciach

Pozdrawiam.

środa, 15 września 2004, 12:58