Teraz jest wtorek, 17 lipca 2018, 04:20

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 C-765,C-740 czy Canon S1 ? 
Autor Wiadomość

Post C-765,C-740 czy Canon S1 ?
Witam!
Mam nie lada orzech do zgryzienia.
Musze sie zdecydowac na jeden z tych modeli, oferuja mi je w nastepujacych cenach C-765 ok 1600zl, C-740 ok 1200 zl i Canona S1 1650 ZL.
Jestem raczej amatorem i szukam prostego aparatu z duzym zoomem optycznym.
Juz praktycznie bylem zdecydowany na C-765 , ale dowiedzialem sie ze nie ma stabilizatora drgan , ktory jest w S1.
Czy rzeczywiscie ten stabilizator drgan duzo daje przy uzywaniu zoomu ?
Raczej nie wchodzi w rachube ze bede wozil ze soba statyw.
Zdjecia chce robic glownie z moich podrozy, duzo jezdze po swiecie i chce miec dobrej jakosci pamiatki.
Jak sie maja do siebie zdjecia zrobione na C-765 z 4 milionowa matryca
do zdjec wykonanych na S1 z 3 milionowa matryca ?
A moze w ogole nie warto przeplacac i kupic o 400 zl tanszego C-740 ?
Chce zeby aparat byl prosty w obsludze i robil dobre zdjecia, czesto bede uzywal zooomu, bo nie wszedzie mozna podejsc na bliska odleglosc.
Mam nadzieje ze ktos mnie przekona do jednego z wyzej wymienionych aparatow.
Bo naprawde nie wiem ktorego wybrac.
Byl czas ze zastanawialem sie jeszcze nad Minolta Z3, ale po przeczytaniu opini tych ktorzy testowali ten aparat dalem sobie z nim spokuj.

Z gory dzieki za wszystkie sugestie.

Pozdrawiam

sobota, 18 września 2004, 02:54
Moderator

Łatwiej byłoby poszukaćna forum, bo porównań były setki.

Skoro chcesz UZ, to nie powinieneć pomijać także Minolty serii Z, chyba że Ci się nie podoba...

Pierwsza sprawa. Jeśli nie masz zamiaru wozić statywu, to według mnie wybór jest tylko jeden - Canon S1. Bo bez statywu, to stabilizacja raczej się przyda.