Teraz jest niedziela, 18 listopada 2018, 18:35




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 A95 czy S50 
Autor Wiadomość

Dołączył: niedziela, 26 września 2004, 21:10
Posty: 2
Post A95 czy S50
Hej mam mala prosbe czy mozecie wypowiedziec sie na temat tych dwoch aparatow. Zdecydowalem sie na wybor ktoregos z nich, wole a95 bo jest tanszy i teraz mam pytanie czy s50 jest na tyle lepszy ze warto za niego dac 150-200 zł wiecej?? dzieki z gory :)


niedziela, 26 września 2004, 21:27
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 26 września 2004, 08:39
Posty: 54
Lokalizacja: Rzeszów
Post 
CZesc

Hmmm no to witaj w klubie :) , tez mam dylemat co kupic z tym ze zastanawialem sie czy A95 czy S1 IS i wypadlo na A95 jak dla mojej osoby troszke lepszy od S1 IS i moze bardziej funkcjonalny no i kasa to przedewszystkim
jak cos to zerknij na ten post
http://forum.swiatobrazu.pl/foto/viewtopic.php?t=3620

A95- 1899 + 256 CF
S1 IS - 2499

jak mozesz napisz ile u Ciebie stoi A95

Pozdro 4ALL

_________________
Canon G5 + 256 CF (King),tuleja,UV (King),DCR-250 (Rayx),Velbon CX-560,potrzebuje tylko torby :D
Cullmann Bag - do sprzedania torba na cyfraka ;), fotki tutaj!


niedziela, 26 września 2004, 22:51
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 27 kwietnia 2004, 11:21
Posty: 1692
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Post 
Canona S1 IS - 1800 zł a nie 2400 zł

A95 i S50 to bardzo dobre aparaty.
S50 ma troche bardziej rozbudowane menu.
Ale przyznam się, że miałem A80 i mam S50 i nie wiem co bym wybrał :?

_________________
.:: Canon 30D :: 50mm f1.8 :: 70-200mm L:: 430EX :: Canon G5 ::.
.::CF ponad 5GB :: VELBON Sherpa 600n ::.


niedziela, 26 września 2004, 22:58
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 26 września 2004, 08:39
Posty: 54
Lokalizacja: Rzeszów
Post 
M jak mozesz zerknij na moj wczesniejszy post Co wybrac ?

dzieki

_________________
Canon G5 + 256 CF (King),tuleja,UV (King),DCR-250 (Rayx),Velbon CX-560,potrzebuje tylko torby :D
Cullmann Bag - do sprzedania torba na cyfraka ;), fotki tutaj!


niedziela, 26 września 2004, 23:00
Zobacz profil
Post 
nie wiem czemu chcesz dac 1900 za niego
na allegro za okolo 1400
dzieki za odpowiedzi, wybiore a95 :)


poniedziałek, 27 września 2004, 00:07

Dołączył: niedziela, 26 września 2004, 21:10
Posty: 2
Post 
ups zapomnialem sie zalogowac :D


poniedziałek, 27 września 2004, 00:17
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 26 września 2004, 08:39
Posty: 54
Lokalizacja: Rzeszów
Post 
niestety podalem ceny ze sklepow w Rzeszowie , tego juz nie zmienie :( a jak na zlosc na allegro nie ma A95 z Rz-owa ani okolic , no i badz tu madry , ratuje mnie tylko MM

Pozdro 4ALL

_________________
Canon G5 + 256 CF (King),tuleja,UV (King),DCR-250 (Rayx),Velbon CX-560,potrzebuje tylko torby :D
Cullmann Bag - do sprzedania torba na cyfraka ;), fotki tutaj!


poniedziałek, 27 września 2004, 00:35
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL