Teraz jest środa, 21 listopada 2018, 16:10




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 MINOLTA Z-3 CZY CANON S1 SI ??? 
Autor Wiadomość

Dołączył: środa, 6 października 2004, 22:12
Posty: 1
Lokalizacja: dolnyœlšsk
Post MINOLTA Z-3 CZY CANON S1 SI ???
WITAM
który z tych aparatów jest lepszy i dlaczego,jestem dopiero na początku drogi fotografi cyfrowej więc proszę o POMOC!!!
DZIĘKI :D


środa, 6 października 2004, 22:17
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 10 kwietnia 2004, 20:59
Posty: 1321
Lokalizacja: Gdańsk- wiecz(trz) ne miasto
Post 
1. Warto użyć opcji szukaj, niedawno było dokładnie takie samo pytanie, na forum jest mnóstwo informacji o tych aparatach.
2. Wg. mnie Canon S1 IS. Mniejsze szumy, mniejsze aberracje. Szkoda, że tylko 3mp, za tą cenę powinny być 4mp.

_________________
::Był sobie flamaster i się popisał::
::Zaczynam z fotografiš od nowa...::


środa, 6 października 2004, 22:19
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 26 sierpnia 2004, 15:51
Posty: 183
Post 
Ja również poleciłbym canona... z3 jest neizbyt udana...

_________________
Canon A60 kingston 256mb 4x 2400 forever + energizer + Velbon dx-888 + macro edar 2.8/100mm ( niedlugo 1.8/400mm)+ tulejka CHWILOWO BEZ APARATU karta kingston cf 256 trup. I pomyslec ze za ten szajs dalem niedawno ponad 200zl :(


środa, 6 października 2004, 22:52
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Kup Z1. Po co przepłacać?

Poza tym ostatnio S1 są nieźle awaryjne i ja bym się bał go brać.

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


czwartek, 7 października 2004, 01:05
Zobacz profil
Post 
Vendeur napisał(a):
Kup Z1. Po co przepłacać?

Poza tym ostatnio S1 są nieźle awaryjne i ja bym się bał go brać.

bosche ależ ześ sie uparł z tą Z1
a teraz wytłumacz mi z łaski swojej co oznacza ta ostatnio awaryjność S1. Jakos na roznych forach nic o tym nie piszą a przynajmniej ja nie zauważyłem. Coż takiego sie w nich psuje i od kiedy jest ta ostatniość (od tygodnia, od wczoraj , od roku??)
Jak już coś piszesz to poprzyj to dowodami a nie wyjeżdzaj z radą dot. Z1


czwartek, 7 października 2004, 06:41
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 26 sierpnia 2004, 15:51
Posty: 183
Post 
To raczej o z1 czasem sie slyszy ze awaryjna... IMHO warto doplacic do stabilizacji i obracanego lcd.w canonie. No i nie wygląda jak zabawka

_________________
Canon A60 kingston 256mb 4x 2400 forever + energizer + Velbon dx-888 + macro edar 2.8/100mm ( niedlugo 1.8/400mm)+ tulejka CHWILOWO BEZ APARATU karta kingston cf 256 trup. I pomyslec ze za ten szajs dalem niedawno ponad 200zl :(


czwartek, 7 października 2004, 06:55
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Anonymous napisał(a):
Vendeur napisał(a):
Kup Z1. Po co przepłacać?

Poza tym ostatnio S1 są nieźle awaryjne i ja bym się bał go brać.

bosche ależ ześ sie uparł z tą Z1
a teraz wytłumacz mi z łaski swojej co oznacza ta ostatnio awaryjność S1. Jakos na roznych forach nic o tym nie piszą a przynajmniej ja nie zauważyłem. Coż takiego sie w nich psuje i od kiedy jest ta ostatniość (od tygodnia, od wczoraj , od roku??)
Jak już coś piszesz to poprzyj to dowodami a nie wyjeżdzaj z radą dot. Z1


Nie będę specjalnie dla jakiegoś tam gościa powtarzał całych dyskusji z forum. Poczytaj sobie ostatnie tematy u nas u na innych forach, a dowiesz się jak bardzo awaryjny jest S1. I to BARDZO dużymi literami. Najlepsze jest to, że Canon olewa klientów i nie naprawia sprzętu - porażka...

Feldmarszałek. Minolty Z nie są awaryjne... Były. Z Z3 dzieją się jakieś problemy (zawieszanie się), dlatego jej chwilowo nie polecam.

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


czwartek, 7 października 2004, 10:07
Zobacz profil
Post 
mam Canona S1 4 m-ce. Zrobiłem ponad 1700 fotek. Póki co działa bez zarzutu. Jestem bardzo zadowolony z zakupu.
Polecam S1.


czwartek, 7 października 2004, 11:37

Dołączył: sobota, 28 sierpnia 2004, 22:17
Posty: 23
Lokalizacja: Zabrze
Post 
Od dłuższego już czasu śledzę fora (polskie i zagraniczne) i jakoś nie zauważyłem nic o awaryjności S1, ani o złym postępowaniu Canona. Skoro są tak BARDZO awaryjne to powinno być o tym w miarę GŁOŚNO, a jedyną sprawą wokół tego aparatu, która wzbudziła pewne negatywne emocje była kwiestia niedziałania niektórych kart flash. Sprawa się już zresztą wyjasniła, chodziło o jedną serię wyprodukowaną na kościach innego producenta. Voilla - oto cała, demonicznie straszliwa awaryjność Canona.

Obecnie stoję przed podobnym wyborem choć wydaje mi się, że jestem już zdecydowany. Jak tylko te śmieszne cyferki w banku ustawią się w odopowiadającą mi kombinację kupię S1.

Vendeur - nie obraź się - czasami mam wrażenie, że dostajesz od Minolty prowizję za pisanie zdania "Kup Minoltę Z1" :) Nie żeby to był zły aparat (zwłaszcza za tą cenę!), ale tak mi się zabawnie skojarzyło. Pozdrawiam :)

_________________
"Never underestimate the power of stupid people in large groups."


czwartek, 7 października 2004, 11:48
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 27 kwietnia 2004, 11:21
Posty: 1692
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Post 
Vendeur napisał(a):
Nie będę specjalnie dla jakiegoś tam gościa powtarzał całych dyskusji z forum.

Kultury więcej - jeżeli nie ma obowiązku logowania się to jako Moderator powinieneś traktować gości jak wszystkich użytkowników a nie zachowywać się jak dziecko bo ktoś Ci zwrócił uwagę :twisted:
Vendeur napisał(a):
Poczytaj sobie ostatnie tematy u nas u na innych forach, a dowiesz się jak bardzo awaryjny jest S1. I to BARDZO dużymi literami.

Ciekawe na jakim forum siedzisz bo ja na kilku i nawet na jednym tylko Canona i jakoś nic a nic nie słyszałem. A może dla Ciebie wielka awaryjność to to, że komuś karta CF padła.
Vendeur napisał(a):
Najlepsze jest to, że Canon olewa klientów i nie naprawia sprzętu - porażka...

Tutaj to juz przesadziłeś na max - chyba Ci się to z HP pomyliło :lol:

Masz Z1 to fajnie ale nie wciskaj w każdym poscie Z1 bo to już się nudne robi :twisted: Jak już musi byc monolta to niech będzie ale jakiś dobry model (np. coż z A1/2)

_________________
.:: Canon 30D :: 50mm f1.8 :: 70-200mm L:: 430EX :: Canon G5 ::.
.::CF ponad 5GB :: VELBON Sherpa 600n ::.


czwartek, 7 października 2004, 12:14
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 5 sierpnia 2004, 17:09
Posty: 482
Lokalizacja: Lublin
Post 
Jos napisał(a):
Sprawa się już zresztą wyjasniła, chodziło o jedną serię wyprodukowaną na kościach innego producenta. Voilla - oto cała, demonicznie straszliwa awaryjność Canona.


Znaczy sie aparat jest na tych kosciach? A jak sprawdzisz na jakich kosciach jest aparat ktorego kupujesz?

Przy okazji znajomy ma swiezutkiego S1 i nie w zab nie dziala on z np. moim SanDiskiem - podkreslam ze owy SanDsk jest w pelni sprawny jako ze dziala wszedzie i na wszytkim oprocz tego S! - testowalem ta karte na ponad 10 aparatach roznych producentow i ponad 5 czytnikach - problem pojawil sie tylko w S1

Zreszta to ze sie nie pisze na forach to inna bajka napisano o tym juz 100x wiec teraz sie nikt nie pyta jak mu cos padnie tylko leci do serwisu albo stara sie sprzedac jak najszybciej. Poza tym zauwaz ze 90% osob ktore kupilo aparat nigdy nie zajzy na jakiekolwiek forum, wie nnie napisze tez o awaraich czy tez zaletach czy cokolwiek

Najlepszym wyznacznikiem awaryjnosci sa duze sklepy i serwisy - jak masz nzajomego to on ci dopiero powie jakia ilosc wraca do serwisu.
[/quote]

Jos napisał(a):
Vendeur - nie obraź się - czasami mam wrażenie, że dostajesz od Minolty prowizję za pisanie zdania "Kup Minoltę Z1" :) Nie żeby to był zły aparat (zwłaszcza za tą cenę!), ale tak mi się zabawnie skojarzyło. Pozdrawiam :)


Czasami tez mam takie wrazenie ale czesciej mysle ze juz mu sie znudzilo sluchanie o awaryjnosci tegp czy tamtego - szczegolnie ze faktycznie jakos w serwisach nie slychac zbyt wiele o mocnej awaryjnosci Z1 - napewno cos tam wraca bo tak jest zawsze ale sa to sladowe ilosci do sprzedanych sztuk.
Niemniej do tego warzaenia dochodzi jeszcze fakt ze Vendeur czasami przesadza z tym zachwalaniem minolty - ale jak sie dobrze przyjzec to kazdy tak robi w stosunku do tego co obecnie posiada, tylko ze Vendeur robi to w taki bardzo ale to bardzo widoczny sposob. Chociaz np. M robi dokladnie to samo zachwalajac co chwile Canona.

Poprostu ludzie maja juz taka nature ze nawet mimowolnie chwala co maja - w tym przypadku firmy produkujace aparaty a czasami nawet konkretne modele - tego sie tak latwo nie da przeskoczyc i tak naprawde nie bardzo mozna kogos za to obwiniac - taka juz ludzka natura i koniec.

_________________
S w i a t F o t o . c h o d z i . c o m


czwartek, 7 października 2004, 12:21
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 27 kwietnia 2004, 11:21
Posty: 1692
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Post 
sq8shq napisał(a):
Chociaz np. M robi dokladnie to samo zachwalajac co chwile Canona.

Nie aż tak. Jeżeli ktoś pyta o Canona to mu Canona polecam.
Jeżeli było o G5 to pisałem co mnei dobija w G5 więc to nie to samo.
Dla mnie na Canona możecie pisać do bólu jeżeli to prawda.
Polecam A80, A95, G3, S45/40 a nie tylko jeden i ten sam model aparatu więc to nie jest to samo.

_________________
.:: Canon 30D :: 50mm f1.8 :: 70-200mm L:: 430EX :: Canon G5 ::.
.::CF ponad 5GB :: VELBON Sherpa 600n ::.


czwartek, 7 października 2004, 12:32
Zobacz profil

Dołączył: wtorek, 3 sierpnia 2004, 22:32
Posty: 6
Lokalizacja: Krosno
Post 
Canon S1 kosztuje w USA ok. 350 USD - 1225 złotych na nasze - więc mit drożyzny odpada. Awaryjność to bajki. Mam to i wiem. A karta jak SAN DISC nie działa to już problem karty a nie aparatu - wystarczy ją po prostu w aparacie sformatować. Nie działać to może ewentualnie Kingston i coś tam jeszcze i to na starym firmware aparatu bo obecny likwiduje tę niedogodność. Aparat uniwersalny dla każdego. I jeszcze fajnie wygląda. :). Jego uniwersalność świadczy o klasie.


czwartek, 7 października 2004, 16:39
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 31 lipca 2004, 09:19
Posty: 238
Post 
Vendeur napisał(a):
Nie będę specjalnie dla jakiegoś tam gościa powtarzał całych dyskusji z forum. Poczytaj sobie ostatnie tematy u nas u na innych forach, a dowiesz się jak bardzo awaryjny jest S1. I to BARDZO dużymi literami. Najlepsze jest to, że Canon olewa klientów i nie naprawia sprzętu - porażka...

Feldmarszałek. Minolty Z nie są awaryjne... Były. Z Z3 dzieją się jakieś problemy (zawieszanie się), dlatego jej chwilowo nie polecam.


O szanowny panie moderatorze zdaje się że to moderowanie chyba przestało sie panu podobać, tak sobie myślę że właściciele tego forum chętnie się dowiedzą z jaką troska traktuje pan userów.
A i bardzo prosze o linki do tych BARDZO WIDOCZNYCH TEMATÓW O AWARYJNOŚCI S1 bo jakoś oprócz tego błedu z kartami to nic nie widzę.

A i to moje wilcze prawo byc jakimś tam niezalogowanym gosciem zwłaszcza że wielu tutaj ma ten sam problem z trudnościami z zalogowaniem a forum nie przypomina o potrzebie logowania


czwartek, 7 października 2004, 16:54
Zobacz profil
Post 
Śledzę to forum, od jakiegoś czasu. Nie zarejestrowałem się, bo nie widziałem takiej potrzeby, skoro nic nie zamierzałem pisać. I nie napisałbym gdyby nie wypowiedź Wielkiego Moda. Może jestem "ciut'" uszczypliwy, ale opinia jakiegoś tam Gościa się nie liczy.
Pozwolę więc sobie wyjaśnić - forum jest dla użytkowników, a nie użytkownicy dla forum, a nadto mod jest dla forum, a nie forum dla moda, tak więc MOD JEST DLA UŻYTKOWNIKÓW.

I jeszcze jedno, jeśli Pan Wielki Mod chciałby wykonywać swoje obowiązki poprawnie, to KAŻDA Pana opinia powinna zostać poparta dowodami (linkami), chyba, że wyraża Pan swoje subiektywne doświadczenia, ale to należało by wprost napisać!!!! Nie na miejscu jest więc blankietowe określanie, że "w wielu miejscach", "powszechnie" itp. twierdzi się to czy tamto. Modowi to poprostu nie przystoi.

No i na koniec - do tej pory się nie zarejestrowałem i już tego nie zrobię. To nie jest jedyne forum o fotografii a ja raczej preferuję fora, gdzie każdy użytkownik jest traktowany z należnym mu szacunkiem.


czwartek, 7 października 2004, 18:22
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Exabot [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL