Teraz jest poniedziałek, 16 lipca 2018, 14:29

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 aparat dla architekta-nikon8800? 
Autor Wiadomość
Post aparat dla architekta-nikon8800?
cze jestem studentem architektury szukam pożadnego sprzetu (w porywach do 4000) musi miec dobre makro(1>5cm) do zdjec makiet robionych przy sztucznym świetle w nocy robionych raczej bez statywu(stabilizacja?) , oczywiscie max duże formaty(czyli 8mln pix)na plansze, tiffy to podstawa, dobre seryjne by się przydały ,obrotowy lcd,optyczny chyba aż tak dużego znaczenia nie ma :
A2 odpada bo ma kiepskie makro
myślałem o nikon 8800 bo stabilizator itd
sony 828 bo podobno jest szybki, spoko jest ten ręczny precyzyjny zoom(może sie przydać)
canonie pro1
bo cyrowe lustrzanki to sie chyba nie nadaja ze wzgledu na obiektywy w zwiazku z makrami(300d np)?
miesiąc czytam juz o tych aparatach każdy tysiąc zalet i wad ma proszę poradźcie coś bo za dobry to ja z tej dziedziny nie jestem :?

sobota, 20 listopada 2004, 19:13

z własnego doświadczenia powiem Ci że istotny bedzie również szeroki kąt. Fotografowałem budynki w miescie i wnetrza i wiem że ogniskowa 35mm (wartość odpowiadająca aparatowi na film) jest za duza. Przydało by CI się 28 i poszujaj takiego aparatu. Owszem mozna dokupić nasadkę szerokokatno, ja mam taka w firmie, ale to koszt np do G5 to około 1000 zł
Pozdrawiam

sobota, 20 listopada 2004, 23:13
Post cdn dla architekta
hmmm z tego co piszesz a zgadzam się z tym to nikony(czy rezygnować ze stabilizacji dla 28mm?) też odpadają bo mają od 35mm, minolty już odpadly bo te makro jest kiepskie tak wiec albo sony828 albo canonowski pro1, no chyba ze olympus Camedia 8080
ciężko jest ,

niedziela, 21 listopada 2004, 15:40
Moderator

Minolta nie ma sałbego makra. Te dane specyfikacji są nieco dziwne. Bo dziwnym trafem w necie jest wiele dobrych zdjęć tego typu. Poza tym do czego potrzebujesz makra?

niedziela, 21 listopada 2004, 19:40