Teraz jest środa, 14 listopada 2018, 22:14




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Canon Ixus & ??? inny maly , dobry aprat 
Autor Wiadomość
Post Canon Ixus & ??? inny maly , dobry aprat
napisalam ten post juz nas 'canonie',
przepraszam jezeli ktos juz to czytal, ale...tak rozpaczliwie ;) potrzebuje opinii, ze i tu zamieszczam z prosbą o odp.
<juz w piatek musze cos kupic!!!>


IXUS - bardzo serdecznie prosze o opinie na temat tego malego canona

od roku uzywam A60, jestem z niego bardzo zadowolona, niezawodny sprzet, jednak 'musze' go zmiec, a wszystko przez jego wielkość i ciężkość!!!
musze mieć aparat zawsze w mojej torebce i przyznaje, ze to niemaly ciężar, moze to smieszne, ale fakt ! jakbym cegle zawsze miala przy sobie <choc ogolnie uwielbiam ten aparat>

wiec...postanowilam go zmienić,
Canon sprawdzil mi sie super,
postanowilam niezmieniac marki <choć niewykluczam>

dlatego bardzo serdecznie prosze posiadaczy IXusow o opinie na ich temat,
obojetnie ktory model, bo jeszcze niezdecydowalam, ktory ew. kupic

dodam, ze bardzo wazna jest dla mnie funkcja MACRO,
kazdego dnia musze sfotografowac moja prace i w moim dotychczasowym A60 ta funkcja sprawdzala sie idealnie,

IXUS zachwyca mnie swoimi gabarytami, jednak bardzo sie boje czy nie strace na jakosci...

jeszcze raz serdecznie prosze o opinie lub rade na temat jakiegos malego i zgrabnego aparatu <zeby juz nie powiedziec tzw.kobiecego;)>

pozdr.


środa, 24 listopada 2004, 20:27
Post 
Miałem IXUS'a 400. Według mnie jest to najlepszy miniaturowy kompakt (nowszych nie miałem w ręku ale raczej nie popsuli za wiele - IXUS430 i IXUS500 też wydają się doskonałe). Jednym zdaniem: mały, doskonała jakość, pancerny (dla kobiet zwłaszcza to ostatnie jest najważniejsze bo wiem jak płeć piękna potrafi traktować przedmioty martwe :-)
Jedyna wada jaka rzuciła mi się to trochę za słaby akumulator ale to chyba poprawili w nowszych modelach.
Może jeszcze recenzja:
http://www.dpreview.com/reviews/canons400/


środa, 24 listopada 2004, 22:01
Post 
dziękuje Ci serdecznie za Twoją opinie :))))

bo juz zaczynam sie bac, ze ....nikt tych IXUSów nieuzywa
<bo bardzo trudno o opinie od uzytkownikow>,
skoro nie ma uztykownikow, to moze...marny sprzęt ?

wiec dziękuje Konradku za 'swiatełko w tunelu' ;)


haha...niezla ta dygresja co do traktowania przedmiotów martwych przez płeć piękną - no...nie da sie genarlizowac, bo...dla mnie aparat foto, to 'rzecz swieta' ;)))) ale ok.

prosze jeszcze jezeli masz chwilke powiedz mi czy dobrze on łapie w funkcji MACRO, bo jak wspominalam, to dla mnie priorytet

pozdrawiam serdecznie :)


środa, 24 listopada 2004, 22:14
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 10 kwietnia 2004, 20:59
Posty: 1321
Lokalizacja: Gdańsk- wiecz(trz) ne miasto
Post 
Dzisiaj oglądałem Olympusa mju mini digital oraz Olympusa C-470 i wywarły na mnie b. dobre wrażenie. Ixusy są bardzo drogie w stosunku do możliwości.

_________________
::Był sobie flamaster i się popisał::
::Zaczynam z fotografiš od nowa...::


środa, 24 listopada 2004, 22:46
Zobacz profil
Post 
Makro? Przeciętne w porównaniu do większych kompaktów ale jak na miniaturkę to całkiem dobre.
Poza tym automat w większości przypadków dobrze naświetla ale oprócz tego jest też prawie pełny tryb manualny (brak manualnego ostrzenia).
IXUS'a 400 kupiła i używa moja przyjaciółka. Nosi go zawsze przy sobie w torebce i pomimo niezbyt delikatnego obchodzenia się z nim (potrafi popsuć młotek) to IXUS nadal działa i robi dobre zdjęcia (w porównaniu do znacznie większych kompaktów).
Sam niestety zdecydowałem się na Sony 717 i jeśli miałbym jeszcze raz wybrać to byłby to IXUS 400 (znacznie mniejszy a jakość zdjęć dla mnie wystarczająca).
Pozdrawiam
Konradek


środa, 24 listopada 2004, 22:53
Post 
uf....;)

Konradku wlasnie takiej odpowiedzi oczekiwalam:)
serio...milo usłyszeć, ze ktoś jest zadowolony z IXUSA :)
kupię go za dni pare i postaram sie wydac tu swoja opinie - moze komus sie przyda;)

pozdr.


środa, 24 listopada 2004, 23:55
Post 
Anonymous napisał(a):
uf....;)

Konradku wlasnie takiej odpowiedzi oczekiwalam:)
serio...milo usłyszeć, ze ktoś jest zadowolony z IXUSA :)
kupię go za dni pare i postaram sie wydac tu swoja opinie - moze komus sie przyda;)

pozdr.


własnie zastanawiam sie czy kupić Canona Ixusa 40, możliwościami kus mnie tez Minolta Dimage X50, jednak nie miałem tego aparatu w ręce pozatym brak mi doświadczenia z minoltą. Poprzednio miałem Canon PowerShot S40 i byłem bardzo zniego zadowolony. teraz poszukuje czegoś mniejszego.


czwartek, 25 listopada 2004, 02:19
Post 
sluchajcie.....chodzi mi o karty pamieci...
IXUS pewnie ma zupelnie inna niz 'nasze' wieksze Canony, prawda?
ja w moim A60 mam 'compactflash'...dzis musze 'oddac w dobre ręce' mojego A60 i wychodzi na to, ze wszystkie rzeczy, ktore kupilam dodatkowo musza isc razem z nim...no glownie o karty pamieci mi chodzi...bo futeral itp. to juz jest bardzo oczywiste...
zastanawiam sie tez nad zasilaniem IXUSA...wie ktos jak tam jest,
w A60 nie bylo problemu - ladowarka i 4 akumulatorki, drugie cztery naladowane w gotowosci i bylo bardzo ok.
przepraszam za to 'glosne' myslenie....IXUSA dotad znam tylko z wirtualnych sklepow ;)
ale...za paredziesiat godzin będzie moj ;)

pozdr.


czwartek, 25 listopada 2004, 09:37

Dołączył: wtorek, 18 maja 2004, 20:56
Posty: 18
Lokalizacja: Warszawa
Post 
Ixus 500 też ma CF. Akumulator dokupiłam na Allegro za 60 zł. Futerał w tym samym sklepie gdzie kupowałam aparat kosztuje 33 zł. (Vanguard Granada 6B).

_________________
Canon Ixus 500
Pretec 512 MB High Speed


czwartek, 25 listopada 2004, 13:20
Zobacz profil
Post 
Anonymous napisał(a):
IXUS pewnie ma zupelnie inna niz 'nasze' wieksze Canony, prawda?

IXUS'y z serii 400 (400, 430, 500) pracują z kartą Compact Flash
IXUS'y 30 i 40 pracują z kartą SD/MMC.
Konradek


czwartek, 25 listopada 2004, 13:20
Post 
jejku...zabijcie mnie ;)
wiec, ktorego IXUSA ja mam kupić:D

zaraz lece do wirtualnych sklepow ogladac roznice miedzy wymienionymi...
ale moze jeszcze dostane 'dobre' slowo na temat IXUsa, a wręcz podpowiedz 'ktorego mam kupic" ???? ;)
sama nie wiem dlaczego myslalam o '40' - to chyba optymalny wybor,
chociaz....?

jezeli KTOŚ ma jeszcze cierpliwosc ;) dla moich 'ixusowych' wątpliwości, to prosze o dalsze info i sugestie...

im wiecej wiem, tym....mniej ;)
<ktorego ixusa wybrac, ktorego....;)>

pozdr.
nitka


czwartek, 25 listopada 2004, 16:45
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 10 kwietnia 2004, 20:59
Posty: 1321
Lokalizacja: Gdańsk- wiecz(trz) ne miasto
Post 
40 jest najnowszy, najmniejszy, ma największy lcd, najmniej koszutje, ale jest na karty SD, a więc ta z A60 przepada. Wydaje mi się, że jeśli Ixusa to właśnie tego.
W podobnej cenie jest jeszcze Olympus mju 400- też bardzo dobry aparat.

_________________
::Był sobie flamaster i się popisał::
::Zaczynam z fotografiš od nowa...::


czwartek, 25 listopada 2004, 19:56
Zobacz profil
Post 
dziękuje Wam wszystkim za odpowiedzi na moje pytania,
kupie IXUSA 40 - na 100%
jednak dopiero w niedziele moge pojechac do 'mediamarkt',
chcialbym kupic na allegro, bo tam super ceny, ale....oczywiście 'boje sie',
wiec...zamiast 'bania' wybiore 'prawdziwy' sklep....
a jak 'se' pofotografuje, to wroce do tego wątku i...pewnie zachyt na ixusem wyraże :D

poki co pozdrawiam seredecznie uczetnikow tej malenkiej dyskusji :D:D:D


piątek, 26 listopada 2004, 00:15
Post 
Na allegro sprzedają też sklepy, poszukaj takie coś jest pewne na 100% a najlepiej z dobiorem własnym. A za za zaoszczędzoną kaske możesz kupić karte pamięci i inne duperele. Aha moim typem jest Nikon Coolpix SQ ale to AUTOMAT jeśli takie potrzebujesz to bierta jeśli nie to nie :wink:


piątek, 26 listopada 2004, 09:25
Post 
no to juz se kupilam ixusa:( :( :(

pojechalam dzis do 'media' <cale 70 km> :(

a tam mi mowia, ze mieli 3 sztuki i juz nie maja i moze w przyszlym tygodniu miec bedą :(

no szoK :(

mialam na ten zakup przeznaczone 5 minut ;)
i ani sekundy wiecej...
wiedzialam co chce kupic !!!
nie bralam pod uwage innego sprzetu !!!

no i...nic...

musialam wyjsc z niczym...bo przeciez nie moglam w ciagu 3 minut zdecydowac o czyms zupelnie innym.....
a teraz ?
czekam ew. na przyszly tydzien
lub szukac bede innej propozycji...
lub kupie tego ixusa w necie,
ale gdzie?

ech zycie ;) :(

pozdrawiam milosnikow ixusa ;)


piątek, 26 listopada 2004, 23:48
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL