Teraz jest piątek, 20 lipca 2018, 20:00

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 Szumy w nocy !! 
Autor Wiadomość

Post Szumy w nocy !!
Witam
Chce kupic aparat w cenie do 1000 zł (na chama skołuje 1500 :D ) najlepiej jak by to był UZ, i najlepiej zeby ogniskowa zaczynała sie od niskiej wartości :) (zdjecia na imprezach, w górach itp) a właśnie co do zdjec na imprezach to np na sylwestrze potrzebuje szybkiej migawki, przy czym chce mieć zdjecia z jak najmniejszymi szumami (wiadomo ze w sylwestra jasność nie jest najlepsza do zdjęć) pomozecie mi cos wybrać ?? prezczytałem juz to forum juz chyba całe :P ale nie doczytałem sie zabardzo o szumach (nie wiem co wybrać, chciałem z10 na początku ale to chyba nie jest najlepszy wybór, potem pomyślałem o róznych olkach, canonach, nikonach, z1, a nawet z3) z w Z'tkch odstrasza mnie ta duza wartosc szumow. poradzcie cos !!! (do sylwestra chce miec aparat) dodam jeszcze ze jestem amatorem, ktory chce sie rozwinac 8)

niedziela, 26 grudnia 2004, 02:43

a kup sobie canona a95 lub troszke starszego ale rowne dobrego a80, wybor rozsadny dla amatora szeroki wybor w pelnym manualu i preselekcjach!
niski poziom szumow i dobra optyka!

niedziela, 26 grudnia 2004, 11:48

Ale w canonie nie ma Ulrta zoom'a :( a ja jednak myśle ze sie mi to przyda, takze wg mnie canon odpadnie. Jest jakis z UZ o podobnych specyfikacjach ?? (do tego canona). Chce poprostu jakiś UZ którym bede mógł pstrykać takze dobrze w nocy, (moze być Z1 ??)

niedziela, 26 grudnia 2004, 12:13

Myślę, że w takim razie Z1 jest dobrym wyborem. Ale pamiętaj, że zanim zaczniesz niezłe fotki w nocy pstrykać upłynie trochę wody. Aparat musisz poznać a do Sylwestra dużo czasu już nie zostało.