Teraz jest środa, 14 listopada 2018, 07:28

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 ZOOOMY 
Autor Wiadomość

Post ZOOOMY
Witam

Jestem zielony w temacie fotografii cyfrowej. Szukam aparatu ze sporym zoomiem w granicach 2-2,5k pln oczywiscie jak najlepszego. Strony o tej tematyce przegladam juz kilka dni wiec nie trzeba mi tlumaczyc jaki aparat co posiada i co bedzie mi potrzebne. Wiem juz mniej wiecej czego oczekuje. Problem (chyba kazdy kto chcial kupic aparat sie z nim spotkal) w tym ze im wiecej czytam i ogladam tym mniej zdecydowany jestem :)Idealnym dla mnie kandydatem bylby aparat z jakoscia fotek, czasem pracy, iloscia opcji i matrycą canona g6 (7mpix), stabilizacją obrazu rodem z panasa FZ20, zoomem 10-12x, super jasnym obiektywem (moze byc tez z fz20), mozliwoscia krecenia filmow jak w canonie S1 IS(super jakosc, dziala zoom itd.), bardzo szybkim AF. Nejlepiej gdyby mial RAW, TIFF itp. bajerki, pracowal z kartami CF(najtansze), byl maksymalnie tak duzy jak g6 i rownie funkcjonalny.. bla bla bla. Oczywiscie takie cudenko nie istnieje wiec trzeba sie poruszac na granicy kompromisu. Obecnie zastanawiam sie nad tymi modelami:

Panasonic FZ20
- Wielkie bydle (nie ma to dla mnie wiekszego znaczenia ale.. procz mnie aparat maja uzywac jeszcze 2 osoby (w tym kobieta a jak wiadomo ciezko cos takiego upchac w torebce(poza tym rasia sie meczy itd.)).
- wiem ze nie ma RAW ale mi to kompletnie nie potrzebne.

Olympus C-765 lub C-770 (zalezy ile kasy w kieszeni zostanie ale raczej ten pierwszy)
- Podobno kiepsko ostrzy w ciemnosciach z uwagi na brak AF-assist lamp. LCD/EVF za ciemny ale to jest detal jak dla mnie. Brak stabilizacji co przy wiekszym zblizeniu moze byc uciazliwe. Ogolnie to bardzo malo osob poleca ten aparacik mimo iz z tego co widzialem robi na prawde super zdjecia. Dzwi mnie ze tak malo slychac o olku. Czyzby mialo go tak malo osob w poslce?
- Lumix ma wieksza o 1mpix matryce
- uzywa drogich kart xD

Fuji s5500
- brak stabilizacji