Teraz jest środa, 14 listopada 2018, 08:58

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
 Minolta G600-Warto? A moze Olympusa C50,C470,u410, albo P100 
Autor Wiadomość

Post Minolta G600-Warto? A moze Olympusa C50,C470,u410, albo P100
Witam

Jestem zaawansowanym amatorem i mam do wydania ok 1400zł. Zastanawiam sie nad modelem kompaktu, ale z uwagi na duzy wybór kieruje prośbe o opinie do Wszyskich, którzy znają sie na aparatach i którzy korzystali/korzystaja z poniższych modeli nad któymi sie zastanawiam...

Zależy mi oprócz super jakośći na:
- niewielkiej wielkości aparaty, coś formatu Koniki-Minolty G600
- zasiegu lampy 3,5m lub wiekszym
- szybkim ustawianiu ostrości
- preselekcji czasu/przesłony
- stwierdzeiu empirycznie jakie wady mają poniższe modele
- długim czasie pracy na akumulatorze

1) Konika-Minolta G600. Dane tech. mówia o zasiegu lampy 3m, czy ktoś moze to potwierdzić? Jak rzetelnie Konika -Minolta podaje ten parametr? Pozostałe cechy przy cenie 1280zł za 6Mpix sa uważam bardzo dobre

2) Olympus C50. Jak w tym aparacie wyglada czas ustawiania ostrości? To jest model z 2003r, troche leciwy, czy wart uwzględnia go?

3) Olympus C470. Jak w tym aparacie wyglada czas ustawiania ostrości?

4) Olympus mJU 410. Słyszałęm z 1 źródła w punkcie foto ze robi rewelacyjne zdjęcia. Potwierdza to ktoś?

5) Sony DSC P100. Ogólnie ta marka mnie najmniej przekonuje z uwagi na brak doświadczeania w fotografi, ale czy słusznie. Moze modele z obiektywem Carl Zais sa niezłe i szybkie. Z 1 źródła dowiedzielm sie ze wyżdzy model P120 jest bardzo szybki i fajne robi zdjecia, czy ten nizszy o podobnych paramatrach ma też te zalety?

Miałem kilka dni Canona A70, i anemicznośc nastawiania ostrości mnie powala na kolana, czy pozostałe z serii A tj.: A80, A85, A90, A95 mają ten sam procesor DIGIC I i takie same wolne ustawoanie ostrości. Kolejną wadą była nie łapanie ostrosci na całej klatce, wiec te modele jakby sklreslam, no chyba ze podpowiecie cos konstruktywnego