Teraz jest piątek, 14 grudnia 2018, 15:18

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 Sony p52 , Minolta e323, czy Canon a60 
Autor Wiadomość
Post Sony p52 , Minolta e323, czy Canon a60
Mam problem nie wiem co kupic za 1300zł. W media markt w tej cenie są trzy aparaty Sony p52, Minolta e323 i canon a60, jest też kodak 6330, ale podobno robi gorsze zdęcia. Proszę fachowca o opinie.

sobota, 15 listopada 2003, 11:44
Post re co lepsze ...
stoje przed takim samym wyborem i mimo czytania wielu forum wcale nie madrzejstym ! wszyscy mowia o a-60 ( ale trzeba znac ustawianie funkcji manualnych ? ), minolta piekne zdjecia ale ... podobno 233 jest lepszy mimo lepszej matrycy ?! sony - przecietny , ale drogie karty pamieci ( chociaz liczac koszt ladowarki + aku <standartowe przy sony > +karta od canona = cena karty od sony ) ale lepsze wideo ! ja jestem amatorem i bede robil zdjecia tylko ( u cioci na imieninach...) amatorskie ! mysle ze sony jest bardziej uniwersalne ( dla mnie ) . aspekt kosztow kart pamieci chyba odpada bo zdjecia bede robil zadko ( mam w kokputerze nagrywarke wiec mala karta pamieci to narazie nie problem ) , a sekwecje wideo ma 640x480 ( divx )bez ograniczen ! ale to tylko moje mniemania - pojecia nie mam o tym bladego bo to moja pierwsza cyfra i nad wyborem jeszcze sie wacham ! MOZE KTOS MNIE OSWIECI !

wtorek, 18 listopada 2003, 23:38