Teraz jest poniedziałek, 15 października 2018, 10:40

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 Canon S1 IS, Canon A95, Olympus C-765 
Autor Wiadomość

Post Canon S1 IS, Canon A95, Olympus C-765
Jestem początkująca w kwestii aparatów cyfrowych, przeczytałam już dość sporo ale jak to zwykle bywa im więcej informacji tym mniej się wie :D.

Po długich poszukiwaniach mój wybór zacieśnił się do tych modeli:
- Canon S1 IS (mała matryca i problemy z abberacją, coś z makro?)
- Canon A95 (mały zoom, podobno ma wadę w postaci fabrycznie przesuniętego obiektywu o kilka stopni, słaba redukcja efektu czerwonych oczu - ale to akurat najmniejszy problem)
- Olympus C-765 (niby wszystko cacy ale ma niestandardowe akumulatorki - dość drogie a ten dołączany w zestawie krótko trzyma, dodatkowo karty xD wraz ze wzrostem pojemności cena w porównaniu do innych rośnie o 50-100%)

Znajomi jeszcze sugerowali Fujifilm S5100 (5500), KonicaMinolta Z3 lub Z20 oraz Kodak DX6490.

Fuji ma podobno słabą optykę, Konica szumi o wiele mocniej niż Canon a Kodak z tego co patrzyłam nie ma trybu manualnego ustawiania ostrości.

Czy możecie coś więcej powiedzieć, ktoś ma styczność z kilkoma modelami i widzi różnice, zna jakieś szczegóły dyskwalifikujące dany model. Raczej proszę nie podawać innych propozycji bo już wystarczająco mam namieszane czytając o tych. Generalnie aparat do 400$ (będzie kupowany w USA) - tu dlatego raczej odpada olympus bo w sumie wypadnie raczej sporo drożej.

Z góry dziękuję za wszelkie opinie.
--------------------
Pozdrawiam
siteczko

sobota, 19 marca 2005, 19:55
Mam identyczny kłopot siteczko, jestem ciekaw waszych opinii choc juz załozylem nowy temat. Siteczko podobno olympus jest z nich najlepszy z tego co do tej pory wyczytałem ale to wciaz za mało. Masz tutaj stronke do pooglądania zdjęć danego aparatu:
http://www.pbase.com/cameras/