Teraz jest sobota, 20 października 2018, 12:50

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 Doradzcie prosze: Minolta A200 / Olympus C-5060 czy moze.... 
Autor Wiadomość

Post Doradzcie prosze: Minolta A200 / Olympus C-5060 czy moze....
Witam. nosze sie z zakupem apratu cyfrowego i mam wielki dylemat. Mam do wydania okolo 2500zl. Jestem amatorem, choc chcialbym sie zajac fotografia powazniej. Potrzebuje, wygodnego i wytrzymalego aparatu, do robienia zdjec zarowno w podrozy i na imprezach, jak i zdjec artystycznych typu: portrety, makro, akty.
Moimi faworytami sa:
- Olympus C-5060 za 1800zl
- Minolta A200 za 2300zl
Moj doswiadczony znajomy doradzil mi zebym kupil lustrzanke cyfrowa Canona. Taka tez znalazlem
- Canon eos 300D +karta pamieci 1024 za 2500zl

Prosze was o rade, co byscie wybrali gdybyscie byli na moim miejscu:
-czy tania opcje olympusa?
-czy moze powazniejszy zakup Canona, ktory oczywiscie wiaze sie z pozniekszymi wydatkami na obiektyw?

sobota, 28 maja 2005, 22:33

Lustrzanka jest aparatem do robienia dobrych zdjęć. Ale wygodna to ona nie jest. Kupowanie jej w podstawowym zestawie po to, żeby nie inwestować potem w obiektywy, to totalna bzdura. Jak już kupisz, musisz iść dalej. Oczywiście, możesz, jeżeli świadomie zrezygnujesz z usług autofokusa, dokupić tanio zestaw dobrych obiektywów na gwint M42 (jak do Zenita) zamiast markowych szkieł do systemu EOS. Ale tak czy inaczej, trzeba mieć na to wszystko spory plecak.
Oczywiscie, jak jesteś pasjonatem, jak wielu na tym i innych forach, to plecak ci nie straszny, bo traktujesz go jako coś oczywistego. Musi być, to jest. Ale ciężki to on jest :(
Opcje taniego aparatu kompaktowego to wybór wygody. Masz zawsze ze sobą aparat, jak masz ochote to wyjmujesz i focisz. Ale coś za coś...