Teraz jest poniedziałek, 18 czerwca 2018, 05:48

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 Canon A520 czy Nikon 5600 
Autor Wiadomość
Post Canon A520 czy Nikon 5600
Otóż mam ok. 900 zł na aparat i zastanawiam się nad wyborem pomiędzy Nikonem 5600 i Canonem A520. Na razie jestem bardziej skłonny kupić nikona ze względu na te 5Mpix i rozmiar aparatu (mały poręczny, takiego właśnie szukam). Nie jestem jakimś zawodowym fotografem, lecz lubie się także bawić w obróbke zdjęć , więc bardziej był bym skłonny mieć te 5Mpix, lecz przeglądałem forum i w wielu tematach polecacie tego Canona. Dlatego teraz nie wiem co wybrać :roll:

wtorek, 31 maja 2005, 17:30

Canon. A przemawia za nim min... tryb manualny, prorytety przesłony i migawki zoom opt. x4. Nie bawiłem się Nikonem ale z tego co patrzyłem na niego w necie to chyba nie ma on manuala, Av i Tv - tylko programy tematyczne. Cyba że się myle ale na pokrętle niema oznaczeń tych trybów, patrzyłem w opis i są tylko opisane programy tematyczne. Bierz canona a będziesz się cieszył jak dziecko z fotek. POzdro

wtorek, 31 maja 2005, 18:01
wielkie dzięki za odp. ale co to są prorytety przesłony i migawki ? :oops: Albo może ktoś mi przedstawi wady nikona (oprócz tego że nie ma manuala, bo bez tego przeżyje)

wtorek, 31 maja 2005, 18:39