Teraz jest poniedziałek, 16 lipca 2018, 16:46

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
 Którą z poniżej podanych wybrać??!!! 
Autor Wiadomość

Post Którą z poniżej podanych wybrać??!!!
Zacznę może od tego, że jestem totalną amatorką w kwestii fotografii cyfrowej, więc do mnie trzeba jak do dziecka w tym temacie.
Mimo to planując zakup aparatu cyfrowego mam plany aby uczyć się fotografii, więc byłby dobrze gdyby aparat był na tyle zaawansowany bym nie musiała go po roku wymieniać.
Na chwilę obecną mogę powiedzieć że aparat będzie mi służył do fotografowania: - psów (wystawy psów, spacery z psem, więc zdjęcia
dynamiczne, w ruchu, często gęsto będzie
potrzeba z odległości, więc chyba przydałby się
dobry zoom optyczny i stabilizator obrazu)
- rodzinka w plenerze i we wnętrzach
- rzadziej krajobrazy
- bardzo rzadko tryb makro
Zdjęcia będę archiwizować głównie "w komputerze", na stronie internetowej, niektóre tylko przeznaczę na odbitki.
Byłoby dobrze gdybym nie przekroczyła sumy ok.1500zł
Co nieco już szukałam i zastanawiam się nad Minoltą Z3, niepokoją mnie tylko te szumy o których czytałam (czy faktycznie to takie dokuczliwe?), mam na oku też Fuji S5500. Myślałam o Canonie S1 ale ma chyba za mało megapikseli :?
Proszę pomózcie, doradźcie mi. Będę wdzięczna :)

poniedziałek, 15 sierpnia 2005, 18:36

wtorek, 16 sierpnia 2005, 10:11

Bede malo oryginalny jak powiem SZUKAJ! Bylo to juz na forum z tysiac razy.

PS.
Najlepiej idz do sklepu, obmacaj te 3 aparaty i kup tego który bedzie najlepiej Ci "leżał". Wszystkie 3 aparaty spelnia Twoje oczekiwania.

wtorek, 16 sierpnia 2005, 11:59

Szukam i czytam cały czas :D i im więcej szukam tym mniej wiem :D

Po prostu nie wiem bo nigdy nie miałam cyfry, i nie wiem czy kupić Fuji nie zwracając uwagi na to że nie ma stabilizatora obrazu, czy kupić Canona mimo że ma najmniej MP, czy Minoltę, ale o której coraz więcej czytam że jest nieudana :?

wtorek, 16 sierpnia 2005, 12:11