Teraz jest wtorek, 19 czerwca 2018, 16:06

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Brak mi sił... 
Autor Wiadomość

Post Brak mi sił...
Witam bardzo serdecznie,jestem tutaj nowy ,ale przegladałem juz wiele forum i chyba tutaj popełniłem bład,bo im wiecej informacjii i skrajnie roznych opinii tym gorzej cos wybrac :cry: .Moja sytuacja wygląda nastepująco,jestem totalnym amatorem ,mam kompaktowy aparat ale chciał bym sie przesiąśc na cyfrowy aparacik,zdjecia robie okazjonalnie,w domu ,jakis wyjazd,troche w plenerze.Mam do dyspozycji 1500(im taniej tym lepiej :lol: zostanie na małe cos) złoty razem z osprzetem (ładowarke chce kupic emosa z kompletem aku za 80 złoty),jestem skłonny kupic sprzet na allegro,ale wolałbym w jakims slepie,jesli chodzi o firme to nie mam faworyta,Chciałbym robic odbitki w rozmiarze 10x15 w maksymalnie dobrej jakoci jak taki przedział cenowy.Na dzien dzisiejszy przeglądałem oferty polskich sklepow media markt i fotojokeri znalazłem taki oto sprzet:kyocera l3za 1000złoty i minolta e 223 za 777(na stronie internetowej foto joker 849).Jesli chodzi o minolte to troszke opini jest ale o kyocerze nic nie znalazłem.Licze na pomoc osob ktore juz miały doswiadczenie inne propozycje mile widziane z gory wielkie dzie
z uszanowanie jaś

sobota, 13 grudnia 2003, 09:10