Teraz jest środa, 14 listopada 2018, 06:56

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
 Canon EOS-300d czy moze cos innego? 
Autor Wiadomość

Post Canon EOS-300d czy moze cos innego?
Jestem miłośnikiem fotografii cyfrowej zamierzam kupić swoja druga cyfrówke. Z pierwszej jestem średnio zadowolony(SONY DSC-P72) bo jej tryb manual pozostawial wiele do zyczenia i nadawała sie jedynie do robienia zdjec na imprezach rodzinnych. Moj drugi aparat chce aby byl rozwojowy dlatego mysle o canonie EOS 300d z racji jego wymiennych obiektywow i swietnych mozliwosci. jesli macie inne aparaty godne polecenia chetnie wyslucham waszych propozycji lub uwag dotyczacych tego aparatu. DZIEKI[/b]

piątek, 2 stycznia 2004, 11:39

Moja rada jest taka - poczekaj. W tym miesiącu swoją premierę ma mieć nowa, budżetowa lustrzanka cyfrowa Nikona. W cenie podobnej do EOSa300D. Może być lepsza od 300D, a nawet jeśli nie, to obniży jego cenę (jak to ma w zwyczaju czynić konkurencja). Dostępny będzie też wkrótce Sony DSC-F828. Ma trochę plusów w stosunku do EOSa300D, ale "chodzi jednak o to, żeby te plusy nie przysłoniły nam minusów" - zwłaszcza braku wymiennej optyki.

piątek, 2 stycznia 2004, 13:53

Dzieki za rade. A teraz prosze o jeszcze jedna. Mam dostep do tego aparaciku soniaka tzn moge go kupic bo w stanach jest juz dostepny mam taka mozliwosc ze przywiezie mi go kumpel i niewiem na co sie zdecydowac... Soniaka albo tego canona a jesli canon to z jakim obiektywem?... i jeszcze jedno gdybym spuscil nieco z tonu i zdecydowal sie aparaty z niszej polki czyli np. minolta z1, canon g5, olympus c-5050 to ktory polecasz i dlaczego?

piątek, 2 stycznia 2004, 16:53
Moderator

Musiałbyś chyba najpierw sam spojrzeć chociaż na ich "czyste" parametry techniczne, po z tego co napisałem, to tak jakbyś nie miał żadnego pojęcia o tych 3 aparatach...

To są zupełnie różne konstrukcje i ciężko jest je porównać.